مراکز خرید بانکوک

Bangkok Shopping Malls

 

در بانکوک مجتمع های تجاری بسیاری وجود دارد تمام مجتمعهای تجاری بانکوک دارای سیستم خنک کننده مرکزی است و می شود ساعت ها در آنجا به خرید و گردش و یا صرف غذادر رستوران های بانکوک مشغول شد. در مجتمعهای تجاری بانکوک میتوان هر نوع کالائی را یافت. اینجا شما را با 2 تا از معروف ترین مراکز خرید بانکوک اشنا میکنیم در تور تایلند ما شرکت کرده و این مجتمع های تجاری که مناسب برای خرید و گردش است دیدن کنید.

thailand20.com

 

مرکز خرید سنترال امبسی

Central Embassy Shopping Mall

این مرکز اولین مرکز خرید مجلل بانکوک است که دارای فروشگاه هایی با طراحی و دکوراسیون مجلل می باشد. از امکانات این مرکز می توان به رستوران های عالی و سالن های سینما اشاره کرد که یکی از هتل های 5 ستاره بانکوک در انجا وجود دارد. این مرکز در زمین سفارتخانه ی سابق بریتانیا ساخته شده است. مرکز خرید سنترال امبسی یکی از مراکز بزرگ خرید در جهان است. واقع در قلب شهر بانکوک در نزدیکی سیام بانکوک و در محل تلاقی چند خیابان است ساعت کار 10 صبح تا 10 شب.

thailand20.com

thailand20.com

 

thailand20.com

ادرس:Ploenchit Road, Bangkok, Thailand 10330

 

مرکز خرید پلونچیت

Chidlom-Ploenchit Shopping

در این مرکز خرید می توانید خریدی هیجانی را تجربه کنید. تابلو های راهنما به تمام قسمت های مختلف این مرکز وجود دارد، پس برای خرید آنچه لازم دارید ساعت ها سرگردان نخواهید بود. دیگر امکانات این مرکز شامل لوازم آرایشی، مد خانم ها و آقایان، لوازم جانبی و رستوران و کافه ها اشاره کرد.
ساعت کار: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

thailand20.com

 

thailand20.com

thailand20.com

 

ادرس:1027 PLOENCHIT ROAD, LUMPINI, PATHUMWAN, BANGKOK 10330

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مراکز خرید بانکوک , مراکز خرید تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی