۱۰ تور گردشگری برتر در تایلند

۱۰ تور گردشگری برتر در تایلند

تایلند با تاریخ و فرهنگ غنی، مناظر بکر طبیعی، غذاهای رنگارنگ، ویرانه های باستانی، سواحل زیبا و آب و هوای گرمسیری یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در بین گردشگران در سراسر دنیا است. در این کشور جاذبه هاب دیدنی بسیاری برای بازدید و فعالیت های تفریحی بسیاری برای انجام دادن وجود دارد. در این لیست به بررسی برخی از تور گردشگری برتر در تایلند می پردازیم. پس با ما همراه باشید و در صورت تمایل در تور تایلند ما شرکت کنید.

tourist-boy-14489768-thmb  تور تایلند
این تور شبیه به تور گردشگری شمال تایلنداست با این تفاوت که شما در این تور بعد از بازگشت به بانکوکبه سواحل جنوبی تایلند خواهید رفت و در آنجا می توانید شنا کنید و حمام آفتاب بگیرید. گردشگران معمولا به ساحل Krabi و جزیره ی پوکت برده می شوند. این سفر یک تور کامل در بین تورهای تایلند است این بازار شناور بانکوک تایلند گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است پس برای رفتن به این مکان در تور بانکوک ما شرکت کنید.

http://thaitor.ir/
   tourist-boy-14489768-thmb تور جزایر تایلند
کشور تایلند دارای سواحل و جزایر زیبایی است. بهترین راه برای رفتن به جزایر تایلند استفاده از قایق است. با یک کاپیتان با تجربه به جزایر جنوبی خواهید رفت و از جزایر Ko Phi Phi و Raily و Koh Khai Nai دیدن خواهید کرد. در این تور می توانید غواصی کنید و از صرف غذا در این مناطق بکر لذت ببرید و یا در زیر آسمانی پر از ستاره دراز بکشید و محو تماشای آسمان شوید پس در تور پوکت ما شرکت کنید و با رفتن به جزیره فی فی پوکت تایلند آرامش را احساس کنید.
http://thaitor.ir/
tourist-boy-14489768-thmb  تور رودخانه Kwai
در این سفر گردشگری تاریخی، گردشگران شاهد گذشته ی جالب تایلند، از معابد قدیمی تا آثار باقی مانده از جنگ جهانی اول و راه آهن مرگ برمه خواهند بود. بعد از پشت سر گذاشتن بانکوک گردشگران به Kanchanaburi در غرب تایلند خواهند رفت و از پل معروف بر روی رودخانه Kwai دیدن خواهند کرد. Kanchanaburi یک شهر زیباست که توسط جنگل های سرسبز، آبشارها و رودخانه ها احاطه شده است.

http://thaitor.ir/
tourist-boy-14489768-thmbتور بانکوک تا سنگاپور
گردشگران در این سفر پر ماجرا از شهر های رنگارنگ، فرهنگ سنتی، شگفتی های طبیعی گرمسیری دیدن خواهند کرد با شرکت کردن در تور بانکوک می توانید نهایت لدت را ببرید علاوه بر بازدید از پایتخت تایلند، مالزی و سنگاپور، گردشگران می توانند از گذشته ی استعماری Melaka هم دیدن کنند و در ارتفاعات سرد کامرون یک چای گرم بنوشند و در داخل جنگل های انبوه گرمسیری پیاده روی کنند و از دیدنی های بانکوک هم بهره می برند برای مردم تایلند معبد بودای زمردین بانکوک جاییست برای سخن گفتن با پروردگارشون.

http://thaitor.ir/
tourist-boy-14489768-thmbتور قبایل شمال تایلند
۷ گروه اصلی از قبایل در تایلند وجود دارند که از چین، تبت و میانمار به مناطق روستایی و مرتفع تایلند آمده اند. آنها با کشاورزی در کوهستان گذران زندگی می کنند، که این خود برای بیشتر گردشگران شگفتی آور است. مدت این تور از ۳ تا ۵ روز است و از Chiang Mai و یا Chiang Rai آغاز می شود. این تور شامل پیاده روی در جنگل و بازدید از روستاهای این قبایل، فیل سواری و قایق سواری می شود این قبیله زنان گردن دراز تایلند برای گردشگران خیلی جالب می باشد.
http://thaitor.ir/

tourist-boy-14489768-thmbتور خانوادگی تایلند
ترکیب فرهنگ، مردمان خونگرم و میهمان دوست، فعالیت های تفریحی متفاوت، غذاهای رنگارنگ و مناظر بکر طبیعی، تایلند را به یک مقصد محبوب در بین خانواده ها تبدیل کرده است. خانواده ها میتوانند از پل افسانه ای روی رودخانه Kwai در Kanchanaburi ، خرابه های باستانی Ayothaya، پارک فیل ها در Chiang Mai دیدن کنند و از فروشگاه های مختلف و بازار های رنگارنگ خرید کنند. این تور خانوادگی یک روش عالی برای معرفی دنیای جدید به بچه ها است یادتون نره در تور پاتایا شرکت کنید چون  مزرعه فیلهای پاتایا یک دیدنی به یاد ماندنیست.

http://thaitor.ir/
tourist-boy-14489768-thmbتور شمال تایلند
فرهنگ و تاریخ شمال تایلند آن را به یکی از مکان های محبوب در بین گردشگران تبدیل کرده است. این تور از بانکوک آغاز می شود و شامل بازدید از خرابه های Ayothaya و Sokhothai، بازدید از روستاهای نزدیک Chiang Rai و یا Chiang Mai، رفتن به داخل جنگل و فیل سواری می شود. گردشگران می توانند از خیابان های پر هیاهوی محله چینی ها در بانکوک دیدن کنند، و یا به تماشای مسابقه بوکس تایلندی و یا معابد بودا بروند پس برای رفتن به این مزارعه ها از تور بانکوک شروع کنید.

http://thaitor.ir/
tourist-boy-14489768-thmbتور شمال تایلند و لائوس
لائوس یک کشور کوچک و آرام است. بیشتر گردشگرانی که به لائوس می روند از پایتخت آن Vientiane دیدن می کنند و بعد به سمت شمال به Luang Prabang می روند. این شهر زیبا دارای معابد قدیمی، خانه های چوبی قدیمی و بقایایی از دوران استعمار فرانسه است.


http://thaitor.ir/
tourist-boy-14489768-thmb  تور سفر آشپزی به Chiang Mai
غذاهای رنگارنگ تایلند، خود یک دلیل کافی برای سفر به این کشور است و این سفر آشپزی یک راه عالی برای تجربه ی ادویه جات و ترشی جات و غذاهای تایلندی است تا ببینید چگونه غذاهای تایلندی دارای شهرت جهانی شدند. دوستداران غذا به بازار های شلوغ بانکوک سفر می کنند و از میوه های مختلف و غداهای خوش طعم لذت می برند. همچنین آن ها در Chiang Mai شیوه ی طپخ یک غذای تایلندی شمالی را هم آموزش می بینند. این تور، اسرار موجود در این غذاها را برای شما بر ملا می کند.


http://thaitor.ir/


    tourist-boy-14489768-thmbتور تایلند و کامبودیا
Cmbodia در جنوی شرقی آسیا است و سفر به تایلند را می توان تا بازدید از همسایه شرقی آن گسترش داد. این تور از بانکوک آغاز می شود و گردشگران را به Siem Reap، دروازه ی آنگکور می برد. این شهر که یکی از شهرهای محبوب در شرق آسیا است در اواخر قرن نوزدهم توسط کاشفان فرانسوی کشف شد. از نکات برجسته این پایتخت تاریخی می توان به معابد با شکوه و دیوار شهر آنگکور Thom و Ta Prohm اشاره کرد که آن را Tomb Raider هم خطاب می کنند.

http://thaitor.ir/
امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به تایلند و تور تایلند با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


مرکز خرید لوتوس پاتایا

 مرکز خرید لوتوس پاتایا

Lotus  shopping Mall Pattaya

در این بخش با یکی از مراکز خرید تایلند در تور پاتایا یعنی مرکز خرید لوتوس آشنا می شویم.

مرکز خرید لوتوس پاتایا

مرکز خرید لوتوس پاتایا

shopping-thailand این مرکز خرید در خیابان پراتونمک هیل واقع گردیده است و مرکز فروش برندهای معروف بازار می باشد که این مرکز خرید هم مانند بیگ سی هر از چند گاهی off  می خورد. بسیار جذاب می باشد و هر چیزی که بخواهید در این مرکز فروش برای شما پیدا می شود.

مرکز خرید لوتوس پاتایا

مرکز خرید لوتوس پاتایا

shopping-thailand مرکز خرید لوتوس بیش از 36000 اقلام پوشش را دارا میباشد طیف گسترده ای از محصولات مانند کالاهای خانگی، مبلمان، لباس، و همچنین به عنوان مغازه های خرده فروشی، اصطبل رستوران، فست فود، غرفه مواد غذایی تازه را فراهم ساخته است و شامل یک  پارکینگ بزرگ است که حدود1000 اتومبیل و موتور سیکلت را در خود جای می دهد در این مرکز خرید انواع هتل با نرخ پایین موجود است.

مرکز خرید لوتوس پاتایا

مرکز خرید لوتوس پاتایا

shopping-thailand شما عزیزان اگر می خواهید به پاتایا سفر کنید و از مراکز خرید آن بهره ببرید به سایت ما مراجعه کنید و با انواع مراکز خرید پاتایا آشنا شوید در این مرکز خرید همه اجناسی به چشم می خورد بستگی به خودتان دارد که چه نوع محصولی را با چه کیفیتی انتخاب کنید.

 



:: برچسب‌ها: پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


آكواریم پاتایا

آكواریم پاتایا

Underwater World Pattaya

در اینجا شما را با یکی دیگر از دیدنی های تایلند در تور پاتایا آشنا می کنیم.

یکی دیگراز دیدنی های پاتایا،آکواریوم پاتایا هیجان انگیزترین اکواریم است که جهان زیر آب را ترسیم کرده است. در این آکواریوم زیبا شما می توانید انواع ماهی ها ،کوسه ها و سایر حیوانات اقیانوسی را از نزدیک مشاهده کنید.ضمن اینکه بچه ها می توانند با غذا دادن به این حیوانات تجربه مضاعفی از این گردش علمی تفریحی نیز داشته باشند.

آكواریم پاتایا

در بخش دیگری از این آکواریوم و در استخر مخصوص شما می توانید از نزدیک بعضی از این حیوانات دریائی را لمس کرده و با آنها آشنا شوید که این می تواند تجربه ای بسیار ارزشمند برای خانواده ها و بچه ها باشد.

آكواریم پاتایا

آكواریم پاتایا

در این آکواریوم زیبا شما می توانید بیش از 2500 عدد ماهی  در 200 نوع و گونه مختلف را تماشا کنید،حیواناتی مانند کوسه ها،ماهی ها ،سفره ماهی ها ،لاک پشت ها، خرچنگ ها، ستاره های دریائی و غیره.در این آکواریوم زیبا شما می توانید ببینید در تونل مخصوص قدم بزنید و از نزدیک این حیوانات زیبای اقیانووسی و دریائی را مشاهده کنید و از دیدن آنها لذت ببرید.

آكواریم پاتایا

آكواریم پاتایا

این آکواریم جزو پرطرفدارترین دیدنی های پاتایا است.این مجموعه تفریحی همه روزه از ساعت 9 صبح الی 18 بر روی عموم باز می باشد.

اگر می خواهید از تورتایلند بیشتر بدانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس:88744777


نويسنده : سمیه عزیزی


رستوران زانوتی بانکوک

رستوران  زانوتی بانکوک

Zanotti Resturant Bangkok

 

در اینجا به معرفی یکی دیگر از بهترین رستوران های تایلند، رستوران زانوتی بانکوک اشاره خواهیم کرد:

رستوران زانوتی بانکوک

رستوران زانوتی بانکوک

baker-illustration-vector-clipart-83866033-thailanرستوران زانوتی در بانکوک، که یکی از بهترین رستوران های بانکوک می باشد، در سیلوم بانکوک واقع شده است و همه چیز را در بالاترین سطح خود و درجه یک، ارائه می دهد.

 

رستوران زانوتی بانکوک

رستوران زانوتی بانکوک

رستوران زانوتی بانکوک تایلند، از سرویس دهی کاملا مناسب و ایده آل برخوردار است و سبک غذای این رستوران ایتالیایی می باشد.

 

رستوران زانوتی بانکوک

رستوران زانوتی بانکوک

baker-illustration-vector-clipart-83866033-thailanمنوی غذاهای آن از مناطق مختلف ایتالیا مانند (Piedmont) و (Tuscany)، گرفته تا غذاهای لذیذ تایلندی را ارائه می دهد. شما می توانید تمامی غذاها، از پیتزا و پاستا گرفته تا استیک و ماهی را در این رستوران بیابید.

 

غذای ایتالیایی رستوران

غذای ایتالیایی رستوران

baker-illustration-vector-clipart-83866033-thailanنزدیک بودن میزهای رستوران و عدم جداسازی این میزها از هم، فضای دوستانه و دنجی را در محیط این رستوران زانوتی در شهر بانکوک ایجاد کرده است.

رستوران زانوتی بانکوک

رستوران زانوتی بانکوک

baker-illustration-vector-clipart-83866033-thailanرستوران زانوتی قیمت مناسبی دارد و از بهترین رستورانهای بانکوک تایلند می باشد ، همین امر موجب شده سالانه گردشگران زیادی به این رستوران بیایند.

 

رستوران زانوتی بانکوک

رستوران زانوتی بانکوک

اگر می خواهید در تور بانکوک ثبت نام کنید و از رستورانهای تایلند قیمت مناسب لذت ببرید، با ما تماس بگیرید.

 


نويسنده : سمیه عزیزی


هتل مونتین بانکوک

 هتل مونتین بانکوک

Montien Hotel Bangkok

در این بخش می خواهیم به معرفی یکی از هتل های تایلند، به نام هتل چهار ستاره مونتین بانکوک بپردازیم:
 
هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 

________________________________________
_hotel-thailandهتل مجلل و در عین حال سنتی مونتین، که یکی از هتل های 4 ستاره بانکوک می باشد، در قلب شهر شلوغ بانکوک و در مجاورت مناطق عمده اداری، تفریحی و تجاری شهر واقع شده است. وجود وسایل نقلیه عمومی مناسب در چند قدمی هتل، دسترسی مسافرین را به اقصی نقاط شهر آسان ساخته است.

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

images_1-thailand هتل مونتین تایلند، در مرکز منطقه ی سیلوم(Silom) و در فاصله ی 320 متری از ایستگاه مترویسام یان(Sam Yan) قرار گرفته است. هتل مونتین بانکوک تایلند در کنار رودخانه قرار گرفته است و از جاذبه های محلی هتل مونتین ریورساید بانکوک ، می توان به مرکز خرید ام بی کی(MBK) و سیام پاراگون اشاره کرد که در فاصله ی 1.5 کیلومتری قرار دارند. فرودگاه بین المللی نیز در 23 کیلومتری هتل می باشد.

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

images_1-thailandهتل مونتین یکی از بهترین هتل های بانکوک است که با موقعیت جغرافیایی مناسب خود ازمیهمانان به گرمی پذیرایی کرده وبا خدمات مطبوع وامکانات رفاهی مدرن، بهترین مکان برای اقامت  گردشگران می باشد.

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

_hotel-thailandاین هتل 4 ستاره  مونتین بانکوک، که از بهترین هتلهای چهار ستاره تایلند می باشد، دارای 475 اتاق می باشد که مبلمان و تجهیزات اتاق ها، به سبک تایلندی و با رنگ های گرم تزئین شده است و هر اتاق به سیستم تهویه هوا، تلویزیون، ماهواره، یخچال کوچک و حمام خصوصی مجهز می باشد.

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 

_hotel-thailandهتل مونتین در بانکوک ، یکی از هتل های 4 ستاره تایلند  به شمار می رود، دارای استخر با شکوهی است که با فضای سر سبز و دلپذیری احاطه شده و محیط مناسبی را جهت شنا و استراحت در کنار آن فراهم آورده است.

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 

images_1-thailandکافی شاپ رانتون(Ruenton)، و رستوران مونتی(Monti) از امکانات هتل مونتین بانکوک هستند که با غذاهای اروپایی  و تایلندی لذیذ، آماده پذیرایی از میهمانان می باشند. این هتل از هتلهای چهار ستاره بانکوک می باشد ودر آن، رستوران غذاهای چینی، یک نانوایی و 2 لژ هم آماده ی استفاده می باشند.

هتل مونتین بانکوک

هتل مونتین بانکوک

 _______________________________________

امکانات:

hotel-icon-casino-clip-art_427738-thailandامکانات تفریحی : سرویس نگهداری کودکان- موسیقی و سرگرمی

________________________________________
pic-asp-thailandاستخر: ماساژ – استخر روباز – سونا- جکوزی- پارک آبی- استخر کودکان

 
________________________________________
hotel-icon-meeting-room-clip-art-thailandاتاق های ویژه: اتاق و امکانات ویژه معلولین – سالن مطالعه-سالن کنفرانس

 

________________________________________
body_bulding-thailandامکانات ورزشی: سالن بدنسازی – بیلیارد- تنیس

 

________________________________________
images_2-thailandخدمات : خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هتل- کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت- ترانسفر فرودگاه- اینترنت رایگان-کافی نت

___________________________________
سایر امکانات : رستوران – پذیرش شبانه روزی – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – صندوق امانات – انبار – فروشگاه در هتل – تهویه – منطقه بدون سیگار- کافی شاپ- نگهداری بچه- ورود حیوانات- تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای- مینی بار رایگان- سشوار- تاکسی سرویس هتل- پزشک- پارکینگ

 

تلفن :

وب سایت : www.montien.com/bangkok

چنانچه تصمیم دارید در تور بانکوک ثبت نام کنید، جهت هماهنگی و رزرو هتل مونتین بانکوک با شماره 88548853 تماس بگیرید.

 

 


نويسنده : سمیه عزیزی


رودخانه کوای بانکوک

رودخانه کوای بانکوک

Bankok River Kwai

در این بخش به معرفی یکی از دیدنی های تایلند ، یعنی رودخانه کوای می پردازیم:

bridgeclipart-thailand_1رودخانه کوای به سبب پل روی آن شهرت جهانی دارد و در ۱۳۰کیلومتری غرب بانکوک واقع شده است. شهرت این پل به این علت است که در دوران جنگ جهانی دوم، نزدیک به ۱۶ هزار اسیر جنگی متحدان به هنگام ساخت « خط آهن مرگ » بر روی این پل، جان خودرا از دست دادند.

 

رودخانه کوای در بانکوک

رودخانه کوای در بانکوک

bridgeclipart-thailand_1در آن زمان ارتش امپراتوری ژاپن، این اسیران را مجبور به ساخت این خط آهن استراتژیک از میان جنگل و رودخانه های خطرناک این منطقه کرده بود. ساخت این پل در سال ۱۹۴۲ آغاز شد و آنطور که تخمین می زدند، ۵ سال به طول می انجامید تا تایلند و برمه را با راه آهن به هم متصل کند اما ارتش ژاپن اسیران را وادار کرد که این خط آهن ۴۱۵ کیلومتری را در طول ۱۶ ماه بسازند با این حال پس از ساخت آن هم تنها ۲۰ ماه مورد استفاده بود و در سال ۱۹۴۵متحدان آن را بمباران کردند.

رودخانه کوای در بانکوک

رودخانه کوای در بانکوک

bridgeclipart-thailand_1پس از جنگ جهانی دوم، نیروهای متحدان اجساد را در دو قبرستان در نزدیکی رودخانه کوای به خاک سپردند و هر ساله در اولین هفته ماه دسامبر به یادبود این واقعه، در این پل نورافشانی می کنند و نمایشگاه هایی در مورد این واقعه برپاست که در میان تایلندی هاو گردشگران این کشور هم بسیار طرفدار دارد. بسیاری از مردم ایران ممکن است فیلم ” پل رودخانه کوای” را دیده باشند، اما کمتر کسی می داند که این فیلم در تایلند ساخته شده است.

رودخانه کوای در بانکوک

رودخانه کوای در بانکوک

bridgeclipart-thailand_1 رودخانه کوای در شهر “کانچانا بوری” در غرب بانکوک قرار دارد و یکی از بهترین دیدنی های بانکوک می باشد. پلی که  بر روی این رودخانه قراردارد که در جنگ جهانی دوم ساخته شده است . ژاپنی ها با عبوراز روی این پل توانستند تدارکات خود را به برمه برسانند.سربازان زیادی از متفقین با ملیت اروپائی و آمریکائی در حین ساختن راه آهن بر روی پل کوای جان باختند.

رودخانه کوای در بانکوک

رودخانه کوای در بانکوک

 

bridgeclipart-thailand_1برای بازدید از موزه جیث (JEATH) ، آرامگاه اسیران متحدین در جنگ جهانی دوم و پل رودخانه كوای ، باید به سوی كانچانابوری (Kanchaburi) حركت كنیم. شما می توانید سوار قطار شده و در طول مسیری كه به راه آهن مرگ معروف است و از روی این پل می گذرد، عبور كنید.

 

کانچابوری

کانچابوری



:: برچسب‌ها: بانکوک، تور بانکوک، دیدنی های بانکوک ،تفریحات بانکوک، مراکز خرید بانکوک ،رستوران های بانکوک ،هتل های بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


خلیج مایا پوکت

خلیج مایا پوکت

Maya Bay Phucket

در این بخش به معرفی یکی از دیدنی های تایلند در جزیره فی فی پوکت می پردازیم:

جزیره فی فی پوکت

جزیره فی فی پوکت

 

boss_communicate-iconخلیج مایا پوکت ،یک  خلیج فوق العاده زیباست که اطراف آن را صخره هایی با ارتفاع 100 متر فرا گرفته است که در این خلیج چندین ساحل قرار دارد. یکی از این سواحل با ساحل شنی و مرجان های دریایی و ماهی های عجیب و غریب ، بی نظیر و دیدنی می باشد.

خلیج مایا پوکت

خلیج مایا پوکت

boss_communicate-iconخلیج مایا ، یکی از یهترین دیدنی های پوکت می باشد،  از سال 1999 به دلیل فیلمبرداری فیلم ساحل در آن، به یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری پوکت درجزیره فی فی تبدیل شد.

خلیج مایا پوکت

خلیج مایا پوکت

boss_communicate-iconبهترین زمان برای رفتن به جزیره فی فی و دیدن خلیج مایا، از ماه نوامبر تا آوریل می باشد که دریا آرام است و دسترسی به این خلیج امکان پذیر می باشد. دسترسی به دریاهای طوفانی از ماه می تا اکتبر دشوار است.

خلیج مایا پوکت

خلیج مایا پوکت

boss_communicate-iconدر نزدیکی ساحل کلبه ای وجود دارد که می توانید در آنجا انواغ تغذیه و نوشیدنی و تنقلات را خریداری کنید. غواصی از جمله ورزش های آبی در این محدوده می باشد. قایقرانی نیز از تفریحات بی نظیر در این منطقه می باشد.

خلیج مایا پوکت

خلیج مایا پوکت

 

برای ثبت نام در تور پوکت با ما تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: پوکت ،تور پوکت ،دیدنی های پوکت ،تفریحات پوکت، مراکز خرید پوکت، هتل های پوکت ،رستوران های پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


پارک ملی بانکوک

پارک ملی بانکوک

National Park Bangkok

در این بخش به معرفی یکی از دیدنی های تایلند در بانکوک یعنی پارک ملی می پردازیم که باعث شده گردشگران زیادی را به خود جلب کند.

یکی دیگر از پارکهای بانکوک که دارای جذابیتهای طبیعی و گیاهی فراوانی می باشد که می تواند برای یک گشت یک روزه مکان بسیار مناسبی برای تور تایلند باشد، پارک ملی بانکوک است.

پارک ملی در بانکوک

پارک ملی در بانکوک

جدا از دیدنیهای جذابش می توانید از سایر امکانات تفریحی این منطقه مانند بازی گلف حمامهای آب گرم و معدنی، ماساژ تایلندی ، ماهیگیری، غواصی، کایت سواری، فیل سواری و ورزشهای مختلف آبی در این تور تایلند استفاده نمود.

پارک ملی در بانکوک

 

برای خرید در این ناحیه تور تایلند می توانید علاوه بر فروشگاههای محلی و زنجیره ای در این ناحیه از فروشگاههای شبانه که امری رایج در تایلند می باشد نیز استفاده کنید و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید.اگر  در زمان فستیوالهای این ناحیه در آنجا حضور داشته باشید در  تور تایلند می توانید از فستیوالها و نمایشهای مختلفی مانند  فستیوال کایت سواری، فستیوال موسیقی جاز و مسابقات رالی در آنجا نیز بهره مند گردید. در تور تایلند این پارک جزو بهترین دیدنی های بانکوک است.

 

پارک ملی در بانکوک


اگر می خواهید در تور بانکوک ثبت نام کنید و از دیدنی های بانکوک لذت ببرید، از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.


:: برچسب‌ها: بانکوک, تور بانکوک, دیدنی های بانکوک , تفریحات بانکوک, مراکز خرید بانکوک , رستوران های بانکوک , هتل های بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


بازار گلهای بانکوک

بازار گلهای بانکوک

Bangkok Flower Market

در این قسمت می خواهیم شما را با یک مرکز خرید تایلند یعنی بازار گلها که خیلی جذاب می باشد آشنا کنیم.

بازار گلهای بانکوک

بازار گلهای بانکوک

 

بازار گلهای بانکوک بازار گل ها یکی از مراکز خرید بانکوک می باشد بازار گلها بزرگترین بازار گل در بانکوک می باشد که این یک فروشگاه عمده فروشی و خرده فروشی در بانکوک است. در این بازار انواع گل از جمله گل رز،  ارکیده، نیلوفرهای رنگارنگ و … می باشد.

 

بازار گلهای بانکوک

بازار گلهای بانکوک

 

بازار گلهای بانکوک این گلها بصورت 50 یا 100 تایی بسته بندی شده اند و با قیمت ارزان به فروش می رسد اما در طول جشنواره خاص مانند ولنتاین و یا روز مادر قیمت گلها گران می شود. بازار گل  بانکوک در نزدیکی Saphan Phut واقع شده است.این بازار درست در جنوب وات PHO (معبد از شیب بودا) نهفته است، بنابراین این فروشگاه برای یک سفر یک روزه ممکن است وقت شما را بگیرد.

 

بازار گلهای بانکوک

بازار گلهای بانکوک

 

بازار گلهای بانکوک برای دیدن از این بازار زیبا و جذاب در تور بانکوک ما شرکت کنید و نهایت لذت را ببرید و سالانه گردشگران زیادی به این فروشگاه مراجعه می کنند. بهترین زمان برای رفتن به این بازار قبل از طلوع آفتاب و یا در 3:00 یا 4:00 می باشد.

 

بازار گلهای بانکوک

بازار گلهای بانکوک

برای اطلاعات بیشتر از تور تایلند با این شماره 88744777 تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: بانکوک, تور بانکوک, دیدنی های بانکوک , تفریحات بانکوک, مراکز خرید بانکوک , رستوران های بانکوک , هتل های بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک تایلند

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک تایلند

Bankok Weekend Chatuchak In Thailand

 

در این بخش به معرفی یکی از بهترین مراکز خرید تایلند ، یعنی بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک می پردازیم:

 

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک

 

woman-on-marketبازار چاتوچاک یکی از مراکز خرید تایلند در بانکوک می باشد که قهرمان بی چون چرای بازارهای تایلند و به جرات می توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک و به ویژه جهان می باشد که در خیابان (Phahon Yothin) واقع شده است.

 

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک

 

woman-on-marketبازار چاتوچاک همانند بازار جمعه ایرانی ها می باشد و در روزهای تعطیل برگزار می شود. در این بازار آخر هفته مردم کالاهای محلی شامل انواع میوه های گرمسیری، سبزیجات، صنایع دستی، نقاشی، سرامیک، پوشاک، لوازم منزل، اسباب بازی، و حیوانات خانگی را خرید و فروش می کنند.

 

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک

 

woman-on-marketچاتوچک یکی از مراکز خرید ارزان بانکوک می باشد. اگر چه این بازار فقط در روز تعطیل، یعنی یک روز در هفته فعال است ، اما انصافا بازاری قدرتمند با بیش از پانزده هزار غرفه می باشد که در محیطی به اندازه ۳۵۰ هزار متر مربع برپا شده است.

 

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک

 

woman-on-market در بازار چاتوچک تقریبا مثل جمعه بازار خودمان انواع مختلف اجناس ارزان قیمت به فروش می رسد که دارای محصولات بومی نظیر زیرپایی بامبو، لامپ و دیگر وسایل خانگی و صنایع دستی و عتیقه جات و اشیای هنری و گیاهان دارویی و تزیینی است. فروش اجناس مذکور و پوشاک این مکان قیمت های مناسبی دارند که می توان روی آن ها حساب باز کرد.

 

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک



:: برچسب‌ها: بانکوک, تور بانکوک, دیدنی های بانکوک , تفریحات بانکوک, مراکز خرید بانکوک , رستوران های بانکوک , هتل های بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


قبیله زنان گردن دراز تایلند

قبیله زنان گردن دراز تایلند

Long Neck Women In Thailand

دیدن زنان گردن‌ دراز روستای کایان به یکی از دیدنی های تایلند و جاذبه های گردشگری تایلند تبدیل شده است پس برای توضیحات کامل با ما همراه باشید.

قبیله زنان گردن دراز تایلند

قبیله زنان گردن دراز تایلند

 

Long Neck Women In Thailand-thmb قبیله ای در تایلند به نام پاودانگ وجود دارد که از سن ۵ سالگی حلقه های مسی بدور گردن دختران نصب می کنند.زمانی که به سن بزرگسالی می رسند، گردنشان به بیش از ۲۰ سانتیمتر می رسد.در انتهای یک جاده در عمق جنگل‌های تایلند، گروهی از زنان در سایه نشسته‌اند که یک لوله‌ برنجی مانند مار دور گردن بسیار بلند آنها پیچیده شده است و با این شکل، به آنها نمی‌توان خیره نشد.

قبیله زنان گردن دراز تایلند

قبیله زنان گردن دراز تایلند

 

Long Neck Women In Thailand-thmb زن های گردن دراز از دوران نوجوانی حلقه های بزرگ و سنگین فلزی به وزن ۱۵ تا ۲۲ کیلو را به دور گردن خود می اندازند و این وضعیت باعث می شود تا در نتیجه رشد ترقوه، گردن آنان دراز گردد.در واقع سنگینی حلقه های فلزی باعث نرم شدن استخوان ها و بندهای گردن می شود بیشتر این حلقه های گل با مریم و یاس پوشانده شده است.

قبیله زنان گردن دراز تایلند

قبیله زنان گردن دراز تایلند

 

Long Neck Women In Thailand-thmb وجود دهکده “زنان گردن دراز” در “چیانگ مای” دومین شهر بزرگ تایلند،یک موضوع منحصر به فرد است.دهکده ای کوچک با میراثی تاریخی در دل کوهستان اقامتگاه گردن درازها  می باشد پس برای دیدن از این قبیله در تور تایلند ما شرکت کنید.

 

قبیله زنان گردن دراز تایلند

قبیله زنان گردن دراز تایلند


نويسنده : سمیه عزیزی


مائنام واکینگ استریت سامویی

مائنام واکینگ استریت سامویی

Maenam Walking Street Samui

حالا می خواهیم یکی از بهترین مراکز خرید تایلند، یعنی مرکز خرید مائنام واکینگ استریت سامویی را به شما معرفی کنیم:

 

مائنام واکینگ استریت سامویی

مائنام واکینگ استریت سامویی

 

images-thailand_1این مرکز خرید مائنام واکینگ استریت سامویی تایلند، که از بهترین مراکز خرید سامویی به شمار می رود، یک تجربه خانوادگی به یاد ماندنی ولی نسبتا شلوغ و پر سر و صدا، برای شما به جای می گذارد.

 

 

مائنام واکینگ استریت

مائنام واکینگ استریت

 

images-thailand_1تنها نکته منفی در مورد این فروشگاه مائنام ، پیدا کردن جای پارک در عصر شلوغ پنج شنبه ، در اوج خرید و فروش بازار می باشد.اما اگر قبل از ساعت 6:00 آنجا باشید، به راحتی جای پارک برای وسیله خود خواهید یافت. طول این خیابان تنها چند صد متر است و تماشای دستفروشان، دکه های کوچک و میان وعده های آماده که در آنجا فروخته می شود، خالی از لطف نیست.

 

مائنام واکینگ استریت

مائنام واکینگ استریت

images-thailand_1اگر در طول این خیابان قدم بزنید، دستفروش ها و دکه هایی که به فروش ذرت مکزیکی مشغول هستند، لباس فروش ها، عینک های آفتابی ریبن اصل، لباس های دست دوم، صنایع دستی محلی، گیتار و لوازم جانبی آن، را خواهید دید. در انتهای این بازار مائنام، به یک معبد چینی رنگارنگ جالب مواجه می شوید که ارزش عکس گرفتن دارد.

 

معبد چینی در مائنام

معبد چینی در مائنام

images-thailand_1در این بازار مائنام واکینگ استریت در سامویی تایلند ، می توانید لحظات شادی را سپری کنید. در بعضی از شب ها با نوجوانانی برخرد خواهید داشت که شما را به یک موسیقی زنده و تایلندی میهمان خواهند کرد. چنانچه می خواهید به هنگام صرف شام به موسیقی دلنواز تایلندی گوش دهید به رستوران لبن فریکوئنته در نزدیکی مائنام بروید و از غذاهای متنوع آن لذت ببرید. شما در کشور تایلند هستید و هرگز نباید نگران پیدا کردن غذای مناسب باشید.

مائنام واکینگ استریت

مائنام واکینگ استریت

اگر تصمیم دارید به تایلند سفر کنید و از مراکز خرید سامویی دیدن کنید ، برای ثبت نام در تور سامویی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 


نويسنده : سمیه عزیزی


ساختمان روباتی بانکوک

ساختمان روباتی بانکوک

Robot building in Bangkok

در این بخش به یکی دیگر از دیدنی های تایلند به نام ساختمان روبات بانکوک اشاره می کنیم.

ساختمان روباتی بانکوک

ساختمان روباتی بانکوک

 ساختمان رباتی در منطقه تجاری ستورن ، در بانكوك تایلند قرار دارد ویكی از آخرین نمونه های معماری مدرن در بانكوك می باشد. این ساختمان بیست  طبقه دارد. مساحت ساختمان در طبقات چهارم، هشتم، دوازدهم ،‌شانزدهم و هجدهم كاهش می یابد.نمای دكوری خارج ساختمان هم به ظاهر روباتی اش كمك می كند، گر چه كاربردهای عملی هم اغلب دارند.

 

ساختمان روباتی بانکوک

ساختمان روباتی بانکوک

دو آنتن روی سقف ساختمان برای ارتباطات و به عنوان میله های مقاوم در برابر رعد و برق استفاده میشود. در قسمت نمای خارجی بالایی ساختمان، در مقابل اتاق های اصلی ملاقات و سالن های غذاخوری سوئیت های طبقه بالا، دو مردمك چشم شش متری وجود دارد كه به عنوان پنجره استفاده می شوند.

 

ساختمان روباتی بانکوک

 

مردمك ها از جنس شیشه  انعكاسی و پلك ها از جنس بادگیرهای فلزی ساخته شده اند. مهره هایی كه از جنس سیمان ساخته شده ،كناره های ساختمان را زیباتر می كند. قطر بزرگترین مهره های این ساختمان حدود چهار متر است و در زمان ساخت بزرگترین نوع در جهان بوده است.ساختمان روباتی توسط موزه هنرهای  معاصر در لس آنجلس به عنوان یكی از پنجاه ساختمان اصلی قرن محسوب شد.

 

ساختمان روباتی بانکوک

 

برای اطلاعات بیشتر از تور تایلند و تور بانکوک با این شماره 88744777 تماس بگیرید.

نويسنده : سمیه عزیزی


جشن ون لای پاتایا

جشن ون لای پاتایا

Wan Lai Pattaya

در این بخش با یکی دیگر از دیدنی های تایلند در پاتایا یعنی جشن ون لای آشنا می شویم.

جشن ون لای پاتایا

جشن ون لای پاتایا

جشن ون لای یکی تز دیدنی های پاتایا می باشد این جشن برای تحویل سال جدید تایلند همزمان با جشنواره  پاتایا در میانه  آوریل برپا میشود. رخدادهایی همچون نمایش قایق، ورزش های آبی و ساختن قلعه باشن از اعمال سرگرمی های در این مراسم هستند.

 

جشن ون لای پاتایا

جشن ون لای پاتایا

موقع سال تحویل این جشن را به منظوره دور هم جمع شدن برگزار می کنند که بیشتر مردم تایلند در این جشن شرکت می کنند و گردشگران خارجی زیادی به این جشن می آیند و خوشحالی می کنند.جشن وان لای پاتایا مانند جشنواره Songkran در تایلند می باشد.

 

جشن ون لای پاتایا

جشن ون لای پاتایا

برای شرکت در این جشن در تور تایلند یا در تور پاتایا ما شرکت کنید و نهایت لذت را ببرید در این جشن فعالیت های مانند  آب ریختن بر روی بزرگان و … می باشد که در هوای گرم آب پاشی کردن لذت خاص خودش را دارد.

 

جشن ون لای پاتایا

جشن ون لای پاتایا

برای اطلاعات بیشتر از تور تایلند با این شماره 88744777 تماس بگیرید.

نويسنده : سمیه عزیزی


مائنام واکینگ استریت سامویی

مائنام واکینگ استریت سامویی

Maenam Walking Street Samui

 

حالا می خواهیم یکی از بهترین مراکز خرید تایلند، یعنی مرکز خرید مائنام واکینگ استریت سامویی را به شما معرفی کنیم:

 

مائنام واکینگ استریت سامویی

مائنام واکینگ استریت سامویی

 

images-thailand_1این مرکز خرید مائنام واکینگ استریت سامویی تایلند، که از بهترین مراکز خرید سامویی به شمار می رود، یک تجربه خانوادگی به یاد ماندنی ولی نسبتا شلوغ و پر سر و صدا، برای شما به جای می گذارد.

 

 

مائنام واکینگ استریت

مائنام واکینگ استریت

 

images-thailand_1تنها نکته منفی در مورد این فروشگاه مائنام ، پیدا کردن جای پارک در عصر شلوغ پنج شنبه ، در اوج خرید و فروش بازار می باشد.اما اگر قبل از ساعت 6:00 آنجا باشید، به راحتی جای پارک برای وسیله خود خواهید یافت. طول این خیابان تنها چند صد متر است و تماشای دستفروشان، دکه های کوچک و میان وعده های آماده که در آنجا فروخته می شود، خالی از لطف نیست.

 

مائنام واکینگ استریت

مائنام واکینگ استریت

 

images-thailand_1اگر در طول این خیابان قدم بزنید، دستفروش ها و دکه هایی که به فروش ذرت مکزیکی مشغول هستند، لباس فروش ها، عینک های آفتابی ریبن اصل، لباس های دست دوم، صنایع دستی محلی، گیتار و لوازم جانبی آن، را خواهید دید. در انتهای این بازار مائنام، به یک معبد چینی رنگارنگ جالب مواجه می شوید که ارزش عکس گرفتن دارد.

 

معبد چینی در مائنام

معبد چینی در مائنام

 

images-thailand_1در این بازار مائنام واکینگ استریت در سامویی تایلند ، می توانید لحظات شادی را سپری کنید. در بعضی از شب ها با نوجوانانی برخرد خواهید داشت که شما را به یک موسیقی زنده و تایلندی میهمان خواهند کرد. چنانچه می خواهید به هنگام صرف شام به موسیقی دلنواز تایلندی گوش دهید به رستوران لبن فریکوئنته در نزدیکی مائنام بروید و از غذاهای متنوع آن لذت ببرید. شما در کشور تایلند هستید و هرگز نباید نگران پیدا کردن غذای مناسب باشید.

مائنام واکینگ استریت

مائنام واکینگ استریت

 

 

اگر تصمیم دارید به تایلند سفر کنید و از مراکز خرید سامویی دیدن کنید ، برای ثبت نام در تور سامویی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 


نويسنده : سمیه عزیزی


ویزای تایلند

ویزای تایلند

Thailand Visa

همانطور که میدونید برای سفر به تایلند و ورود به تایلند داشتن ویزای تایلند الزامی است.سفر به تایلند ممکن است برای تفریح و گردش ، برای تحصیل و یا برای تجارت و خرید و فروش باشد. در این مطلب ما موارد مرتبط به ویزا تایلند برای ایرانیان گنجانده شده است.

 ویزای تایلند

موارد مرتبط به ویزا تایلند:

 

star  مدارک لازم برای ویزا تایلند

starانواع ویزای تایلند

starمراحل درخواست ویزا تایلند

star  قیمت ویزای تایلند

star  بلیط ویزای تایلند

 

ویزای تایلند

 

 

مراحل درخواست ویزا تایلند :

درخواست ویزا تایلند دارای مراحلی است که این مراحل باید طی شوند تا بتوان ویزا تایلند دریافت کرد.این مراحل شامل یکسری قوانین کلی به شرح زیر است.

 

tick  افراد متقاضی ویزا باید هنگام درخواست برای ویزا در ایران حضور داشته باشند. ( مهر ورود و خروج در گذرنامه)

tick  هزینه ای که برای ویزا پرداخت شده به هیچ وجه قابل برگشت نمی باشد.( 30 یورو برای ویزای یکبار ورود و 60 یورو برای ویزای 2 بار ورود).

tick  آژانس های مسافرتی می توانند فقط برای اتباع ایرانی و فقط برای ویزا توریستی تایلند درخواست ویزا بنمایند.

tick  برای کلیه انواع دیگر ویزا متقاضی باید شخصا” به سفارت مراجعه کند.

 

ویزای تایلند

 

در طی مراحل درخواست ویزا یکسری قوانین مربوط به گذرنامه نیز وجود دارد که در اینجا ذکر کرده ایم.

star1گذرنامه باید به هنگام درخواست ویزا حد اقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

star1گذرنامه باید به خوبی نگهداری شده، دارای کلیه صفحات بوده و به هیچ وجه پاره یا مخدوش نباشد.

star1گذرنامه باید دارای حداقل یک صفحه سفید برای چسباندن ویزا تایلند باشد.

star1اگر تاریخ 29 فوریه در گذرنامه قید شده باشد ( تاریخ صدور/ انقضا و یا تاریخ تولد) باید چک بشود که سال کبیسه است یا خیر

star1در صورت وجود هر گونه مهر و یا علامت و یا نوشته مشکوک و نا آشنای تایلندی در گذرنامه حتما” از سفارت درخواست راهنمایی کنید.

star1در صورت وجود هر گونه مهر اخراج در گذرنامه ایرانی لطفا” با سفارت مشورت نمایید

 

ویزای تایلند

 

مدارک لازم برای ویزای تایلند :

برای اقدام برای ویزا تایلند مدارکی لازم است که در هنگام مراجعه به سفارت یا دفاتر آژانس هواپیمایی باید این مدارک را همراه داشته باشد.این مدارک شامل موارد زیر میشود:

tick2 1 برگ فرم ویزا که به طور کامل و با جزئیات به زبان انگلیسی تایپ شده باشد.

tick2 1  قطعه عکس یک شکل جدید 6×4 که به هریک از فرم های ویزا الصاق شده باشد.

tick2  کپی شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه ، بلیط و نامه ضمانت آژانس مسافرتی که ضمیمه بلیط شده باشد.

tick2  متقاضی باید شخصا” صحت مندرجات فرم را تایید و امضاء نماید.

 

انواع ویزای تایلند :

در اینجا ابتدا لیست انواع ویزیا تایلند را  به صورت تیتر وار برای شما بیان کرده ایم. و در ادامه همه این موارد را برای شما عزیزان شرح داده ایم تا با این اطلاعات بتوانید برای گرفتن ویزای خود اقدام کنید.

star2ویزای توریستی تایلند

star2  ویزای بازنشستگی تایلند برای افرادی است که می خواهند به صورت بازنشسته در تایلند اقامت داشته باشند

star2  ویزای تحصیلی / دانشجویی تایلند، برای دانشجویان و معلمان

star2  ویزای تجاری تایلند، برای کسانی می باشد که قصد فعالیت تجاری دارن

 

ویزای تایلند

 

ویزای توریستی تایلند :

ویزا توریستی تایلند ۳  ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۳۰ روز می توانید در کشور تایلند اقامت کنید. ویزا از طرف سفارت تایلند فقط به صورت عادی اخذ می شود، که اخذ ویزا عادی تایلند حداقل ۴ روز کاری زمان لازم دارد.
ویزا توریستی تایلند 2 نوع دارد یکی با یک بار ورود و ۲ بار ورود دارد. در صورت نیاز شما می توانید بلیط  ویزا تایلند را به صورت چارتری خریداری کنید. به این صورت که ویزا توریستی یک بار ورود به همراه بلیط رفت و برگشت  به فروش می رسد. قیمت بلیط تایلند و ویزا تایلند بسته به تاریخ رفت ، متفاوت می باشد.

 قیمت انواع ویزا توریستی تایلند :

tick1  ویزا عادی یکبار ورود 30 یورو

tick1  ویزا عادی دوبار ورود 60 یورو

 

ویزا بازنشستگی تایلند :

ویزا بازنشستگی تایلند  برای متقاضیان با 50 سال سن تمام و بالاتر صادر خواهد شد و در صورت تمایل جهت اقامت در تایلند هر ساله قابل تمدید خواهد بود.

 

ویزای تایلند

 

ویزای تحصیلی / دانشجویی تایلند :

افراد بالای 12 سال سن دارند می توانند ویزای تحصیلی تایلند یا همان ویزای دانشجویی تایلند را دریافت کنند.تهیهویزا دانشجویی تایلند طی 5 مرحله انجام می شود. اگر از مقررات اداره مهاجرت آگاه باشید، روند کار بسیار ساده می باشد. همه چیز مطابق قانون انجام میشود، کسانی که کارهای مربوط به کار شما را انجام میدهند فقط روال معمول اینکار را انجام میدهند. حتما پیش از اقدام به اخذ ویزا با دانشگاهی که میخواهید از آن پذیرش بگیرید تماس بگیرید و از شرایط و اطلاعات اخذ ویزا دانشجویی تایلند آگاه شوید.

مراحل اخذ ویزای دانشجویی تایلند به این شرح است :

tick3  ثبت نام در دانشگاه

tick3  نامه پذیرش (Letter of Admission)

tick3  اقدام برای ویزا

tick3  اولین ویزای یکساله دانشجویی شما تنها 90 روز اعتبار خواهد داشت

tick3  اطلاع محل اقامت هر 90 روز یکبار

 

 

ویزای تجاری تایلند :

ویزای تجاری تایلند برای کسانی است که می خواهند در تایلند کار کنند، برای کار در تایلند ویزای تجاری تایلند ( NON-B ) و یک  مجوز کار (Work Permit) نیازدارید.در تایلند بدون مجوز کار  (Work Permit) کار کنید. برخی از شرکت ها کارمندانی را استخدام می کنند و می گویند که ویزای تجاری (NON-B) کافی است و مجوز کار را بعدا هم می توان تهیه کرد که این موضوع صحت ندارد. شما باید به طور همزمان ویزای تجاری و مجوز کار را دریافت کنید. اگر فقط ویزای تجاری داشته باشید و مجوز کار نداشته باشید ممکن است به زندان بیافتید و از تایلند اخراج شوید.

با توجه به قوانین تایلند، شما ابتدا باید یک ویزا غیر مهاجرتی تایلند داشته باشید تا بتوانید برای مجوز کار اقدام کنید.

 

مراحل اقدام برای اخذ مجوز کار به ترتیب زیر می باشد:

tick2 تایید و شناسایی صحیح ویزای غیر مهاجرتی NON- Immigrant

tick2  آماده سازی نامه استخدام

tick2  تکمیل فرم درخواست مجوز کار

tick2  گردهم آوری همه مدارک مورد نیاز

tick2  پر کردن فرم عریضه کاری

میتوانید این مطلب را از این قسمت دانلود کنید.


:: برچسب‌ها: تایلند , نور تایلند, دیدنی های تایلند, تفریحات تایلند, مراکز خرید تایلند, هتل های تایلند, رستوران های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی