هتل بانیان تری هانگزو- Banyan Tree Hangzhou

هتل 5 ستاره ی بانیان تری هانگزو (Banyan Tree) در منطقه ای دوست داشتنی در غرب منطقه ی دریاچه و پارک تالابی زیزی  Xixi واقع است و موقعیت فوق العاده ای در مرکز دیدنی های پر جنب و جوش هوانگزو دارد. از اینجا ، مهمانان تور هانگزو می توانند از دسترسی آسانی که به دیدنی های این شهر پر جنب و جوش دارند لذت ببرند. مهمانان هتل بانیان تری از بازدید از جاذبه های متعدد شهر همچون بازدید از لینگ فنگ برای تماشای شکوفه های آلو، تماشای معبد لینگ یین و قله های دوقلوی ابری نیز لذت خواهند برد. هتل بانیان تری بسیاری از امکانات فوق العاده را برای فراهم ساختن اقامتی خوش در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. 

مهمانان هتل می توانند از امکاناتی چون گاوصندوق ، کتابخانه ، تور، دربان و صرافی لذت ببرند. علاوه بر این، همه ی اتاق ها انواع و اقسام وسایل رفاهی را در خود دارند. بسیاری حتی گاوصندوق داخل اتاق ، تهویه مطبوع ، تلویزیون LCD / پلاسما ، سشوار و دسترسی به اینترنت دارند و کلیه ی مهمانان حتی سختگیرترین آنها را راضی نگه می دارند. هتل  امکانات فوق العاده ی تفریحی مانند باغ ، آبگرم ، سونا، ماساژ و استخر سرپوشیده را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد تا اقامتی فراموش نشدنی را برای آنان رقم بزند. از خدمات بی نظیر ، عجیب و غریب و معتبر هتل بانیان تری هانگزو لذت ببرید.

 

  • موقعیت هتل : West Lake District – Xixi Wetland Park

 

  • تعداد اتاق :129 اتاق
  • تلفن هتل بانیان تری هانگزو :08657185860000
  • آدرس هتل :21 Zi Jin Gang Lu, Xihu Qu, Hangzhou, Zhejiang Province, China, 310012

 


نويسنده : سمیه عزیزی


تور ایوو چین

ایوو شهری تجاری در ۳۰۰ کیلومتری جنوب غربی شانگهای در استان زجیانگ Zhejiang شرق چین است. ایوو را به بزرگترین شهر عمده فروشی جهان می شناسند ایوو به شهر بازارهای پرجنب و جوش و بازارهای مصرفی کوچک معروف است و ممکن نیست چیزی که می خواهید را در بازارهای متعدد این شهر پیدا نکنید.

خدمات تور چین ایوو

 

  • هزینه اتاق سه تخت 100 هزار تومان کمتر از اتاق دو تخت می باشد.
  • پرواز مستقیم اًَپیمایی ماهان
  • اقامت در هتل لوکس پنج ستاره Yiwu Hotel شهر ایوو می باشد.

 

خدمات تور:

  • ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه شانگهای به ایستگاه قطار ایوو
  • بلیط قطار شانگهای به ایوو بصورت رفت و برگشت
  • تور لیدر انگلیسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای انفرادی و در برخی موارد گروهی

 

گشت های تور ایوو : هیچ گشتی وجود ندارد همچنین ترانسفر از ایستگاه قطار ایوو به هتل در شهر ایوو بصورت رفت و برگشت بعهده مسافر می باشد و جهت اطلاعات بیشتر از تور چین با ما همراه باشید.


نويسنده : سمیه عزیزی


خانه مقدس حقیقت پاتایا - Sanctuary of Truth In Pataya
پاتایا از شهرهای زیبای تایلند بوده و جاذبه های شگفت انگیزی دارد که نمی توان از آن گذشت. یکی از دیدنی های تایلند ، خانه مقدس حقیقت پاتایا است. خانه حقیقت پاتایا توسط میلیونر تایلندی Khun Lek Viriyaphant که بسیار علاقمند به حفظ فرهنگ و تاریخ تایلند بوده ، ساخته شده است.

 

1441179067_pattaya-qpr



:: برچسب‌ها: تور پاتایا , تور تایلند , دیدنی های پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل نووتل سیلوم – Novotel Bangkok Silom
هتل نووتل سیلوم (Novotel Bangkok Silom) یکی از هتل های چهار ستاره و زیبای بانکوک می باشد که سالانه تعداد زیادی از مسافران تور تایلند را به خوذ جذب می کند. این هتل در منطقه تجاری سیلوم شهر بانکوک واقع شده است. مرکز خرید MBK و Siam در 3.5 کیلومتری و مرکز خرید Central World در 4 کیلومتری هتل نووتل سیلوم قرار دارند. این هتل تا اولین ایستگاه مترو 800 متر فاصله دارد.   

http://thaitor.ir



:: برچسب‌ها: تور تایلند , هتل های بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل کورت یارد بای ماریوت – Hotel Courtyard By Marriott
هتل کورت یارد بای ماریوت (Courtyard by Marriott) در شهر  زیبای بانکوک در سرزمین لبخند ها واقع شده و در زمره هتل های Marriott است که بهترین تور های تایلند را برگزار میکند. این هتل چهار ستاره در سال 2014، در نزدیکی خیابان Pattaya South بازگشایی شده است. هتل تا ساحل تنها 350 متر فاصله دارد.

1697318_155_z-qpr



:: برچسب‌ها: تور تایلند , هتل های بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


سوغات شانگهای چین- Top Souvenirs in Shangha

در تور چین اگر مقصد سفرتان شانگهای ست .شانگهای بزرگترین شهر چین می باشد که در آن می توانید کلی اجناس عجیب و غریب و تاریخی پیدا کنید و بعنوان هدیه و سوغات برای دوستان بیاورید این سوغاتی ها در مراکز خرید شانگهای هم پیدا می شود فقط حواستون باشه که اجناس تقلبی بهتون نفروشند پس بهتر است بدانید سوغاتی‌های شهر شانگهای عبارتند از ظروف لاکی ،کوبلن ملیله دوزی پشمی،چوب کنده کاری شده و .. که در قسمت زیر شما را با سوغاتی های شهر شانگهای آشنا خواهیم ساخت.
 

1. چوب کنده کاری شده

صنایع دستی کنده کاری شده در مراکز خرید شانگهای به چند دسته تقسیم می شوند: چوب سفید، چوب درخت ماموت و چوب شمشاد.این کنده کاری ها که با ابزار برش و به وسیله دست انجام می شود و به شکل مجسمه ها و تزئینات چوبی در می آیند.

 


2. ظروف لاکی

هنرمندان در سراسر دنیا ، کلکسیون ظروف لاکی رو به خوبی میشناسند و محصولی از بهترین تکنیک های ساخت صنایع دستی به شمار میرود. نوعی لاک روی ظروف چوبی نقش ایجاد میکند و به اون برق و درخشش می دهد.

 


3. کوبلن ملیله دوزی پشمی

کوبلن ملیله دوزی پشمی یکی از معروف ترین صنایع دستی و هنری چینی هست. در اینجور کوبلن ها معمولن مناظر دیدنی چین و یا شخصیت های معروف رو میدوزند.کالاهای کوچیک، رو مبلی، کیف پول  و کیف دستی رو هم از این روش میدوزند.



4. صنایع دستی نی باف

منطقه جیادینگ شانگهای، در ژوهانگ یه مکان معروف برای صنایع نی باف هست. این صنایع دستی نمادی از شهر جیادینگ هستند. سبک بی عیب و نقص و خاص این صنایع هنری، اون رو به بهترین سوغات شانگهای تبدیل کردند.


نويسنده : سمیه عزیزی


هتل گرند مرکوری – Grand Mercure Phuket Patong

این هتل که انتخاب اکثر خریداران تور تایلند بوده, در منطقه ساحل پاتونگ شهر پوکت واقع شده است و جزو مجموعه هتل های Accor Hotels می‌باشد. این هتل ساحلی در ناحیه همیشه بیدار شهر پوکت واقع شده است و تنها 500 متر از ساحل شنی سفید و درخشان پاتونگ فاصله دارد.

grand (5)



:: برچسب‌ها: تور تایلند , هتل های پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی