هتل مانهرا کزی ویلیج پوکت

هتل مانهرا کزی ویلیج پوکت

Manohra Cozy Village

به تایلند سفر کنید و از دیدنی های تایلند لذت ببرید .سپری کردن تعطیلات در یک مکان خوش اب و هوا و زیبا را با ما همراه باشید و تور تایلند ما را انتخاب کنید. هتل مانهرا کزی ویلیج از هتل های 3 ستاره پوکت می باشد. که در داخل باغ گرمسیری قرار دارد و منظره ی زیبایی را به وجود اورده است. این هتل از ساحل کاتا ،2 کیلومتر فاصله دارد.

 

thaitor.ir

هتل مانهرا کزی ویلیج پوکت

hotel-clipart-hotel-qpr

دسترسی به وای فای و پارکینگ در این هتل رایگان و اتاق های ان به سبک تایلندی است. فاصله این هتل با بازار کارن 500 متر است و هم چنین از فرودگاه بین الملی پوکت 30 کیلومتر فاصله دارد.اتاق های هتل دارای تراس هستند.در صورتی که میخواهید لباس های اتو بکشید آنرا ما انجام میدهیم.

thaitor.ir

هتل مانهرا کزی ویلیج پوکت

thaitor.ir

هتل مانهرا کزی ویلیج پوکت

hotel-clipart-hotel-qpr

 این هتل به داشتن ویلاهای بزرگ افتخار می کند.کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل شود.میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شده و در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.در صورتی که میخواهید ریلکس کنید تراس برای حمام آفتاب آماده است.پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد.

  • لاندری
  • تورهای داخلی
  • کافی شاپ
  • محیط باز حیاط فضای سبز
  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
  • کافی شاپ
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)
  • تراس
  • اتو کشیدن البسه
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • حمام آب گرم
  • استخر روباز
  • کرایه اتومبیل
thaitor.ir

هتل مانهرا کزی ویلیج پوکت

thaitor.ir

هتل مانهرا کزی ویلیج پوکت

thaitor.ir

هتل مانهرا کزی ویلیج پوکت


نويسنده : سمیه عزیزی


جشن آتش بازی تایلند

جشن آتش بازی تایلند

Naga fireballs

سالانه فستیوال ها و جشن های تایلند در ماه های مختلف برگزار میشود. تایلندی ها شیفته ی برگزاری جشن و مراسم های مختلف و به دنبال بهانه ای برای شاد بودن هستند. و مردم دنیا برای دیدنی های تایلند سالانه به این کشور سفر میکنند.در تایلند اکثر روزها به مناسبت اعیاد فرخنده، تعطیل رسمی می باشد. جشن آتش بازی تایلند که در اواخر اکتبر برگزار میشود. یکی از جشن های سنتی مردم تایلند میباشد.در صورتی که بخواهید در جشنهای تایلند شرکت کرده و با آداب و رسوم و فرهنگ تایلند اشنا شوید در تور تایلند ما شرکت کنید.
 
thaitor.ir

جشن آتش بازی در اواخر اکتبر

fireball-clipart-flame-clip-art-royalty-free-flame-clipart-illustration-104210-qpr

در اواخر ماه روزه ی بودایی یعنی در یازدهمین ماه قمری و فصل سرما ،طی یک مراسم ویژه ، یک مار بزرگ از دهانش حلقه های بزرگ بیرون می فرستد. نمایش این مار بزرگ که ناگا نامیده می شود، در شهر نانگ های برگزار می شود، و هزاران نفر از سراسر دنیا برای تماشا در کنار رودخانه جمع می شوند.

thaitor.ir

جشن آتش بازی تایلنددر اواخر اکتبر

fireball-clipart-flame-clip-art-royalty-free-flame-clipart-illustration-104210-qpr

برخی اعتقاد دارند که این نمایش حقه ای بیش نیست و حدس می زنند که در قسمت پایانی رودخانه گاز متان آزاد می شود و شعله ی آتش از آب بیرون می زند و یا شاید ساکنین رودخانه ی لائوس از دور، آتش را به وسیله ی تانک هایی به هوا شلیک می کنند.ساکنین شهر نانگ های حلقه های آتش کمتری را می بینند.

thaitor.ir

جشن آتش بازی تایلند

 



:: برچسب‌ها: تایلند, دیدنی های تایلند, تفریحات تایلند, ,
نويسنده : سمیه عزیزی


میوه های تایلندی

میوه های تایلندی

Thai Fruits

میوه های عجیب و غریب در هر گوشه ای از تایلند یافت می شود. در اینجا به معرفی تعدادی از میوه های تایلندی می پردازیم:
 

girl-clip-art-12-iconموز(Gluay)

شاید فکر کنید قبلا آن را امتحان کرده اید. دوباره امتحان کنید! 20 نوع مختلف موز تایلندی در تایلند برداشت می شود اعم از موز کوچک کال تا موز بزرگ گوشتی تازه- که هر یک نام مخصوص به خودش را دارد. می تون آن را به صورت خام ، خشک، آب پز، سرخ شده، و یا با شیر نارگیل میل کنید.

 

girl-clip-art-12-iconسیب کاستارد(Noi-Na)

سیب کاستارد با رنگ سبز روشن و به اندازه یک توپ تنیس و بافت برجسته را می توان با قاشق میل کرد. طعم شیرینی دارد و حاوی دانه های سیاه کوچکی می باشد.

 

girl-clip-art-12-iconدراگون فروت(Gao Mung Gorn)

این میوه دراگون فروت با شکلی عجیب غریب از یک گیاه کاکتوس بدست می آید. مثل کیوی نرم و لذیذ می باشد و می توان با قاشق آن را خورد.

 

girl-clip-art-12-iconدورین (Tu-Rian)

دورین یک میوه پر طرفدار در کل دنیاست که طرفداران آن عاشق طعم منحصر به فرد آن هستند و منتقدان از بوی متعفن اردک در آن شکایت دارند.

girl-clip-art-12-iconگوا(Farang)

گوا با طعم و بوی عجیب غریب که اصل آن به آمریکای مرکزی و غرب هند باز می گردد، امروزه در کشورهای گرمسیری نیز رشد می کند. این میوه سبز و ترد را که در تمام فصول یافت می شود ، می توان با نمک و شکر و فلفل  یا به طور رسیده میل نمود. نام تایلندی آن ینی فرنگ همان نامی است که خارجی ها می شناسند.

 

 

girl-clip-art-12-iconجک فروت(Khanoon)

این میوه از ماه ژانویه تا ماه می یافت می شود و جک فروت به اندازه یک خربزه بزرگ می باشد با عطر و طعم آبدار. این میوه با فت گوشتی و برجسته و با دانه های زیاد را می توان خام و یا سرخ کرده مصرف نمود.

 

girl-clip-art-12-iconلانگست(Lang-sard)

لانگست یک میوه فصلی کوچک و گرد بومی تایلند می باشد که از ما جولای تا اکتبر یافت می شود. از انگشتتان استفاده کنید تا پوشت نازک آن را کنار زده و طعم ترش و منحصر به فرد آن را تجربه کنید.

 

girl-clip-art-12-iconلانگان(Lam-Yai)

لانگان طعمی شیرین و خوشمزه دارد که در شمال تایلند در شانگ مای رشد می کند و از ماه ژوئن تا آگوست یافت می شود. با انگشت می توان پوست نازک آن را سوراخ کرد و طعم آبدار و خوشمزه آن را تجربه کرد.

 

girl-clip-art-12-iconلایشی(Linjee)

پوست قرمز و برجسته آن خوردنی نیست ولی به آسانی برداشته می شود و داخل آن یک لایه گوشتی سفید و شیرین دیده می شود که شبیه انگور می باشد. از ماه جولای تا اکتبر یافت می شود.

 

girl-clip-art-12-iconمانگو(Ma-Muang)

مانگو یا همان انبه انواع مختلفی در تایلند دارد که یکی از معروف ترین میوه های تایلند می باشد. اگر رسیده باشد می توان آن را با قاشق میل کرد و بسیاری در تایلند آن را با برنج چسبناک و شیر نارگیل می خورند.

 

girl-clip-art-12-iconمانگوستین(Mang-Kut)

این میوه عجیب و غریب در تایلند با پوست بنفش و گوشت سفید بسیار خوشمزه و متمایز است.

 

girl-clip-art-12-iconآناناس(Sapparod)

سلطنت پادشاهی تایلند یکی از تولید کنندگان و طرفداران این میوه خوشمزه و آبدار بوده است. این میوه فوق العاده در دسر و نوسیدنی و غذا کاربرد دارد.

 

girl-clip-art-12-iconپوملو(Som-O)

به اندازه و طعم گریپفروت می باشد و گوشت زرد تازه و طعم ترش و شیرین خوشمزه ای دارد. در تمام فصول سال با رنگ زرد و نارنجی و قرمز یافت می شود.

 

girl-clip-art-12-iconرامبوتان(NgoR)

رامبوتان که از کلمه مالایی رامبوت گرفته شده است و که میوه رامبوتان در تایلند رنگ زرد و قرمز دارد.

 

girl-clip-art-12-iconسیب رز(Chom-Poo)

سیب گل رز شبیه گلابی می باشد و پوستی براق به رنگهای صورتی و سبز  دارد . طعم تردی دارد و با نمک و شکر خورده می شود.

 

برای ثبت نام در تور تایلند و لذت بردن از دیدنی های تایلند با ما تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: تایلند،دیدنی های تایلند،تفریحات تایلند،,
نويسنده : سمیه عزیزی


مرکز خرید ایندکس لیوینگ پوکت تایلند

مرکز خرید ایندکس لیوینگ پوکت تایلند

Index Living Mall Phuket Thailand

یکی دیگر از مراکز خرید پوکت که میتوانید برای انجام خریدهای روزمره خود به آن مراجعه کنید مرکز خرید ایندکس لیوینگ پوکت است.در این مرکز خرید امکاناتی نظیر مبلمان که در تسهیل و بهبود زندگی تاثیر گذار است وجود دارد.

مرکز خرید ایندکس لیوینگ پوکت

این مرکز خرید در همان جاده ای قرار دارد که مرکز خرید هومورک پوکت قرار دارد،و دسترسی به آن آسان است،در این بازار تایلندی مانند دیگر مراکز خرید تایلند به تمام نیاز های مشتریان اهمیت داده شده تا بتوانند به سهولت به نیاز های خود دسترسی پیدا کنند.


مرکز خرید ایندکس لیوینگ پوکت



:: برچسب‌ها: پوکت،هتل های پوکت،هتل های تایلند،مراکز خرید پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


دنیای مینسک (Minsk Word)

دنیای مینسک (Minsk Word)

این مجموعه دیدنی در ساحل Sha Tav Kok ، در شهر شنزن واقع شده است که گردشگران بعنوان یکی از دیدنی های شنزن از این مکان دیدن می کنند.این مکان که در نوع خود منحصر به فرد به شمار می رود ، در واقع یکی از دو پارک با تجهیزات واقعی هواپیمایی در جهان به شمار می رود. این مجموعه یکی از برجسته ترین ناوهای هواپیما بر دنیار را در خود دارد. مینسک در سال ۱۹۷۲ ساخته شد ، و در ابتدای امر یعنی در سال های ۱۹۷۸ بخشی از ناوگان دریایی ، ارتش دریایی اتحاد جماهیر شوروی به حساب می آمد.

پس از جنگ سرد ، این مرکز بی استفاده ماند و بعد تر در سالهای ۱۹۹۳ به کشور کره فروخته شد. در ماه جون سال ۱۹۹۸ ، ناوگان مینسک توسط شرکت مینسک برای راه اندازی یک پارک با جذابیت نظامی برای توریست ها خریداری شد. در طول ده سال گذشته ، رشد و توسعه این پارک ، بیش از پیش گشت و باعث شد این مجموعه تفریحی موضوعی از حالت انزوا در آمده و به صورتی عمومی تر مورد استفاده قرار بگیرد. به گونه ای که برای انواع مصارف علمی و تحصیلی در رابطه با دفاع ملی مورد استفاده قرار گرفت.


این مجموعه هم به خاطر اینکه یک مرکز علمی ملی است و هم به خاطر اینکه یک پایگاه تحصیلی در زمینه علوم نظامی به شمار می رود، همواره مورد توجه و ستایش قرار گرفته است.امروزه مرکز دنیای مینسک شامل دو بخش مجزای دیدنی می باشد:
۱- تجهیزات ناو هواپیما بر مینسک ( که در دریا واقع شده است )
۲- میدان مینسک ( که در خشکی واقع شده است ). این دو بخش به وسیله یک پل نظامی با حدود ۱۰ متر عرض و ۹۰ متر طول به یکدیگر متصل شده اند.



:: برچسب‌ها: چین،تور چین،دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


مسابقات قایق رانی تایلند

مسابقات قایق رانی تایلند

Long-Boat Racing

 

مسابقات قایق رانی از زمانی که راه های آبی اصلی ترین مسیر حمل و نقل در تایلند بوده اند، وجود دارند. تاریخچه این ورزش به ۶۰۰ سال پیش و دوره آیوتایا برمی گردد که در آن زمان این مسابقات را به منظور حفاظت از قایق های چوبی برای دفاع از کشور صورت می دادند. امروزه مسابقات قایق رانی تبدیل به یکی از جشن های تایلند و تفریحات تایلند شده است که صدها تماشاگر خارجی با تور تایلند به آنجا سفر میکنند

.

thaitor.ir

مسابقات قایق رانی تایلند

boat-clip-art-7-qpr

مسابقات قایق رانی را در پایان فصل باران که سطح آب بالاست، در ایالت هایی از کشور تایلند که آبراهی اصلی در آنها قرار دارد، برگزار می کنند. زمان برگزاری آن در ماه یازدهم یا دوازدهم از تقویم قمری تایلند ( حدود سپتامبر تا اکتبر ) است. این قایق های چوبی، بلند و باریک بوده و با پرچم و حلقه گل تزیین شده اند و اغلب بیش از ۵۰ نفر که لباس یک رنگ می پوشند، هدایت آن را بر عهده دارند.

thaitor.ir

مسابقات قایق رانی تایلند

boat-clip-art-7-qpr

مسابقه قایقرانی پوکت King’s Cup 

(ساحل Kata)

این مسابقه ، مهیج ترین رویداد در تقویم ورزشی جزیره میباشد. کرجی ها از سراسر دنیا برای شرکت در این مسابقه آماده میشوند. این رقابت و سرگرمی بزرگ در سراسر هفته به طول می انجامد . امسال بیست و یکمین سال برگزاری این مسابقات است.این مسابقات درماه نوامبر برگزار می شود.

thaitor.ir

مسابقات قایق رانی پوکت

boat-clip-art-7-qpr

مسابقه قایقرانی ساحل Phang Nga

(ساحل Phang Nga)

مسابقه قایقرانی ساحل Phang Nga اولین رویداد قایقرانی مهم سال می باشد. کشتی های تندرو از میان دریای Andaman در حوالی Phang Nga ، Krabi و پوکت عبور می کنند و فقط برای خوابیدن و غذاخوردن توقف می کنند و معمولا اوقات خوب و خوشی را سپری می کنند. اینبار جوایز بصورت نقدی هستند که این مسئله باعث جذاب شدن مسابقات می شود.این مسابقات درماه فوریه برگزار می شود.

thaitor.ir

مسابقات قایق رانی تایلند

boat-clip-art-7-qpr

مسابقه قایق رانی

(ساحل Chalong)

یک هفته مسابقات استاندارد بین المللی و هیجان انگیز قایقرانی، خارج از ساحل شرقی Phuket است و مملو از فعالیت های اجتماعی در سرتاسر هفته است.این مسابقات درماه جولای برگزار می شود.

thaitor.ir

مسابقات قایق رانی تایلند

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور تایلند با این شماره 88548853 تماس بگیرید

نويسنده : سمیه عزیزی


هتل پیچ10 رستورانت پاتایا

هتل پیچ10 رستورانت پاتایا

Page 10 Hotel & Restaurant

هتل پیچ10رستورانت پاتایا یکی از هتل های 3 ستاره پاتایا است. که پیشنهاد مقرون به صرفه ما به شماست که میخواهید در تور تایلند با ما هم سفر بشوید. هتل پیچ10رستورانت پاتایا،یک هتل ساحلی ساحلی است که 15 دقیقه پیاده روی با ساحل پاتایا فاصله دارد.
thaitor.ir

هتل پیچ10 رستورانت پاتایا

hotel_1-qpr

 

دسترسی به وای فای و پارکینگ در این هتل رایگان است رستوران وسالن غذا خوری هتل همیشه آماده پذیرایی از شما هستند.اتاق پس از پذیرش مسافر در اختیار ایشان قرار می گیرد این هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد.

thaitor.ir

هتل پیچ10 رستورانت پاتایا

thaitor.ir

هتل پیچ10 رستورانت پاتایا

hotel_1-qprامکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.اين هتل داراي 79 اتاق مي باشد يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد لباس هایتان برای شستشو به لباسشویی هتل بسپارید.برای راحتی مسافران هتل دارای آسانسور می باشد.

  • سیستم گرمایشی
  • نظافت اتاق
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • امکان برگزاری همایش
  • اتاق های ویژه معلواین
  • امکان دریافت بلیط
  • سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)
  • پذیرش و ترخیص اختصاصی
  • تحویل سریع اتاق
  • تبادل ارز
  • سالن غذا خوری
  • خشکشویی
  • تورهای داخلی
  • باشگاه ورزشی
  • مجهز به آسانسور
  • اتو کشیدن البسه
  • لاندری
  • کرایه اتومبیل
  • سالن غذا خوری
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • استخر سرباز (تمام فصول)
  • کافی شاپ مخصوص تنقلات
  • استخر روباز
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • کافی شاپ
  • اتاق مخصوص سیگاری ها
thaitor.ir

هتل پیچ10 رستورانت پاتایا

thaitor.ir

هتل پیچ10 رستورانت پاتایا

thaitor.ir

هتل پیچ10 رستورانت پاتایا

thaitor.ir

هتل پیچ10 رستورانت پاتایا


نويسنده : سمیه عزیزی


هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

Outrigger Laguna Phuket Resort & Villas

هتل اوتریگر لاگونا پوکت یکی از هتل های 5 ستاره پوکت میباشد . اگر میخواهید با تور تایلند سفر کنید.میتوانید با رزرو هتل اوتریگر لاگونا پوکت که با امکانات عالی و موقعیت مکانی مناسب می باشد سفر خاطر انگیزی برای خود رقم بزنید.
thaitor.ir

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

hotel5-qpr  فاصله این هتل با ساحل بنگ تائو 5 دقیقه است و یکی از هتل های ساحلی پوکت به شمار میرود. و هم چنین با فرودگاه بین المللی پوکت 20 دقیقه فاصله دارد این هتل دارای ویلاهای مجلل با استخر وبالکن های خصوصی که از انجا چشم انداز زیبایی به حیاط دارد و هوای تازه از پنجره به اتاق وارد میشود.

thaitor.ir

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

thaitor.ir

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

thaitor.ir

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

hotel5-qprامکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، شیرجه ، غواصی می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانان در محیطی مجلل و مدرن میباشد.کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.

thaitor.ir

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

thaitor.ir

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

hotel5-qprيک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت اين هتل و مرکز تفریحی داراي 65 اتاق مي باشد.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد.

thaitor.ir

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

thaitor.ir

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

hotel5-qprدر محیط سیگار ممنوع هتل هیچکس اجازه کشیدن سیگار را ندارد.استخر سرپوشیده با آب گرم نیز در هتل موجود می باشد در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير تنيس، غواصي شرکت کنند.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد به صورت روزانه خبر نامه ها در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.در صورتی که بخواهید ارز تهیه کنید در این هتل خدمات تبادل ارز نیز انجام می پذیرد.

  • تورهای داخلی
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • انتقال از فروگاه
  • استخر روباز
  • باشگاه ورزشی
  • زمین گلف
  • نظافت اتاق
  • آبگرم و مرکز ماساژ
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • تراس
  • اجاره ماشین
  • محیط سیگار ممنوع
  • لاندری
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • امکانات کافی شاپبیکیو
  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
  • تبادل ارز
  • مرکز تجارت
  • امکان دریافت بلیط
  • غواصی
  • زمین تنیس
  • صرف صبحانه در اتاق
  • زمین بازی کودکان
  • محیط باز حیاط فضای سبز
  • شیرجه
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • سرویس نگهداری کودکان
  • خشکشویی
  • کرایه دوچرخه
  • پیست دوچرخه سواری
  • سوئیت هایی برای همه خانواده
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • اتو کشیدن البسه
  • ارائه خبرنامه
  • سالن غذا خوری
thaitor.ir

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

thaitor.ir

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت

thaitor.ir

هتل ویلاها و تفریحگاه اوتریگر لاگونا پوکت


نويسنده : سمیه عزیزی


شوی آلکازار پاتایا تایلند

شوی آلکازار پاتایا تایلند

ALCAZAR CABARET SHOW


شو آلکازار پاتایا و تاتر ( Alangkarn )یکی از نمایش های جذاب پاتایا است که دیدن آنها می تواند لحظات خوش و به یاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد. این شو که از دیدنی های پاتایا است بیش از ۲۰ سال است که با سیستم های صوتی و نورپردازی مدرن، هر روز تماشاگران زیادی را به خود جلب می کند و بسیاری نیز در جهان، آن را شبیه به مولن روژ پاریس می دانند.اکثر گردشگران تایلند قبل از تماشای شوی آلکازار، پاتایا را ترک نخواهند کرد.

شوی آلکازار پاتایا تایلند



شوی آلکازار پاتایا تایلند

نقشه شوی آلکازار پاتایا تایلند



:: برچسب‌ها: تایلند،دیدنی های تایلند،تفریحات تایلند،,
نويسنده : سمیه عزیزی


مجسمه بودا ی غول پیکر لشان در چین

مجسمه بودا ی غول پیکر لشان در چین

مجسمه غول پيكر بودای لشان از دیدنی های چین است که واقع در سی چوان یکی از شهر های دیدنی چين، بزرگترين پيكره سنگي بوداي موجود در جهان است. بوداي لشان مجسمه اي است در هيئت می تریا ، پابرهنه با گوش هايي آويزان، موهايي آراسته به صورت مارپيچ و گيس مانند، قفسه سينه اي برآمده و در معرض نمايش و دستاني که روي زانوان تكيه داده شده است. در زير پاي اين مجسمه يک رودخانه عبور مي کند.این مجسمه یکی از مکان های دیدنی چین است.

مجسمه بودا ی غول پیکر لشان در چین
می تریا در سنت بودايي شخص بوداي اينده است که براي راهنمايي و موعظه ظهور خواهد کرد. ريشه اصلي اين کلمه سانسکريت بوده و به معناي دوستي است. پرستش  می تریا در قرون چهارم تا هفتم بين پيروان بودا متداول بوده و تصاوير مختلفي از او همه جا وجود داشته است. در بين آن تصاوير بوداي لشان، ديدني ترين آنهاست.
مجسمه غول پيکر بوداي لشان که یکی از جاذبه های دیدنی جین است از لحاظ شهرت هم پاي مجسمه هاي ايستاده بودا در بامیان افغانستان است که همه آنها به عنوان ميراث فرهنگي بشري حفظ و نگهداري مي شوند. ارتفاع دو مجسمه بوداي بامیان در افغانستان در حالت ايستاده 38 و 53 متر است که از لحاظ ارتفاع دومين و سومين مجسمه های سنگی بودا در دنيا هستند.



:: برچسب‌ها: چین،تور چین،دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


چشمه هوپاو هانگزو چین

چشمه هوپاو هانگزو چین

هانگزو شهر درياچه ها است؛ به عنوان یکی از دیدنی های هانگزو میتوان به چشمه هوپاو هانگزو چین  اشاره کرد که این چشمه بسیار زیبا در منطقه ای فوق العاده دیدنی با آبی معروف و نوشیدنی می باشد. سالیانه 20 میلیون توریست داخلی و خارجی از مرکز ایالت ژجيانگ دیدن می کنند.زيبايي اش در تصور نمي گنجد. در هانگزو از شهر صنعتي شانگهاي فاصله مي‌گيريد و به دامان طبيعت فرو مي رويد. راه رفتن در باغ گل آن چيزي نيست كه بتوان از خاطره ها محو كرد.

 هانگزو بهشت عكاسان طبيعت است. در هر قدمي جلوه اي بديع از طبيعت رو مي نمايد و انگشت را نمي توان از روي شاتردوربين لحظه اي دور كرد.
در درياچه هاي هانگزو ، جزايري كوچك ديده مي شوند كه در داخل بعضي از اين جزاير، درياچه اي ديگر قرار دارد.هانگزو مرکز ایالت ژجيانگ می باشد، مرکزی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با جمعیتی بالغ بر 6 میلیون نفر، بسیار زیبا و از نظر اقتصادی در جایگاه دوم در چین مطرح می باشد. فاصله شانگهای با این شهر حدود 200 کیلومتر است که از طریق بزرگرهها می توانید کمتر از 2 ساعت به شهر هانگزو بروید.

چشمه هوپاو هانگزو چین



:: برچسب‌ها: چین،تور چین،دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


غواصی در سامویی

 غواصی در سامویی

Diving/ Snorkeling Samui

 

در این بخش به معرفی یکی دیگر از تفریحات تایلند، یعنی غواصی در سامویی، یک ورزش آبی مهیج، می پردازیم:

 

جزیره سامویی تایلند

جزیره سامویی تایلند

 

images_3-thailand_1

غواصی یکی از پر طرفدارترین سرگرمی ها و تفریحات سامویی در این جزیره و همچنین در جزایر اطراف آن می باشد.

 

غواصی در سامویی

غواصی در سامویی

 

images_3-thailand_1

غواصی در جزیره سامویی یکی از بهترین و جالب ترین تفریحات سامویی در کشور تایلند به شمار می رود و در این جزیره زیبا، تمام امکانات و تجهیزات غواصی ، این ورزش آبی مهیج ، حتی برای افراد بی تجربه نیز فراهم می آید.

 

غواصی در سامویی

غواصی در سامویی

 

images_3-thailand_1

غواصی (Diving)، یکی از مهمترین تفریحات و سرگرمی ها در جزیره سامویی است که  هر ساله گردشگران بسیاری را به این جزیره فرا می خواند پس پیشنهاد میکنیم فقط یک بار آن را امتحان کنید!

 

غواصی در سامویی

غواصی در سامویی

 

images_3-thailand_1

غواصی از دسته تفریحات آبی سامویی می باشد و در این جزیره امکانات و ابزار غواصی برای کشف شگفتی های زیر آب مهیاست و بهترین مربیان و تجهیزات با بالاترین حد استانداردها و ایمنی در خدمت گردشگران سامویی قرار می گیرد، تا از تور و سفر خود کمال لذت را ببرند .

 

غواصی در سامویی

غواصی در سامویی

 

چنانچه تصمیم به ثیت نام در تور سامویی و لذت بردن از تفریحات آبی سامویی را دارید، از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.


:: برچسب‌ها: سامویی،دیدنی های سامویی،تفریحات سامویی,
نويسنده : سمیه عزیزی


ساحل ها هین بانکوک

 ساحل ها هین بانکوک

Hua Hin Beach Bangkok

 

در این بخش به معرفی یکی از بهترین دیدنی های تایلند،معبد سفید بانکوک می پردازیم:

یکی از دیدنی های بانکوک  ساحل ها هین بانکوک می باشد که به عنوان یکی از تفرجگاههای معروف و به عنوان محلی برای تفریحات و تعطیلات اخر هفته مردم و همچنین به عنوان محلی برای بازنشستگان می باشد که دارای ویلاها و اماکن تور تایلند  تفریحی متعددی می باشد.

ساحل ها هین بانکوک

ساحل ها هین بانکوک

این ساحل تور تایلند معروف و روز به روز در حال گسترش و توسعه بوده و انواع هتلها ، اماکن تفریحی رستوران و اماکن دیگر تفریحی با استانداردهای روز دنیا در حال ساخت و گسترش می باشد. این محل علاوه بر اهالی بومی برای گردشگران خارجی نیز محل بسیار شناخته شده ای می باشد و به عنوان تور تایلند یکی از تفریحگاه های بانکوک طرفداران زیادی دارد.

 ساحل ها هین بانکوک

ساحل ها هین بانکوک

ها هین نزدیک ترین ساحل رفت و آمد مکرر از بانکوک، واقع شده است فقط 281 کیلومتر فاصله دارد.رسیدن به هوآ هین از بانکوک آسان است. همه گزینه برای حمل و نقل در این مسیر در دسترس هستند – اتوبوس، مینی بوس، ماشین، قطار و هواپیما و…

اگر می خواهید در تور بانکوک ثبت نام کنید و از دیدنی های آنها لذت ببرید، از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.


:: برچسب‌ها: بانکوک, دیدنی های بانکوک, تفریحات بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


باغ ارکیده در گوانجو

باغ ارکیده در گوانجو

Orchid Garden Guangzhou

باغ ارکیده یکی از دیدنی های گوانجو محسوب می شود این باغ، به خاطر شکوفه های زیبای ارکیدهاش شهرت دارد. با خرید بلیت ورودی هر قسمت، یک قوری چای در یکی از چای خانه های این باغ شامل حال خریدار بلیت میشود و اگر ٣٠٠٠ تومان اضافه دهید، میتوانید مراسم نوشیدن چای سنتی را نیز ببینید. در قسمت غربی پارک، آرامگاه قدیمی مسلمانان قرار دارد، می گویند ابو وقاص، این جا دفن شده است.



:: برچسب‌ها: چین, تور جین,
نويسنده : سمیه عزیزی


مراسم شخم زنی و پرتاب موشک در تایلند

مراسم شخم زنی و پرتاب موشک در تایلند

 Till Royal Thai ceremony

همه ساله در تايلند جشن ها و فستيوال هايي برگزار مي شود که غير از مردم تايلند، گردشگران و توريست هاي فراواني از سراسر دنيا براي شرکت در جشن های تایلند به اين کشور زيبا سفر مي کنند . یکی از جشن های تایلند که در تاریخ 10 الی 12 می برگزار میشود مراسم شخم زنی و پرتاب موشک در تایلند میباشد برای شرکت در این جشن میتوانید در تور تایلند ما شرکت کنید

till_royal_thai_ceremony_2-thumb مراسم شخم زني سلطنتي.

يك تشريفات مذهبي برهمايي كه كشاورزان عقيده دارند مي تواند فراواني نعمت كشاورزي را پيش بيني نمايد. اين مراسم توسط مقامات ارشد وزارت كشاورزي و تعاون انجام مي شود. اين مراسم كه در سال 1960 مجددا توسط پادشاه باميبول آديولادج برقرار شد فصل كاشت برنج را به طور رسمي اعلام مي كند این مراسم بیشتر در پایتخت تایلند،بانکوک صورت می گیرد.

 

http://thaitor.ir/فستيوال پرتاب موشك

در شهر ياسوتون Yasothon در اين زمان كشاورزان كه موشكهاي مختلف در اندازه هاي گوناگون را ساخته اند، با پرتاب موشك از خدايان مي خواهند كه همزمان با فصل كاشت برنج، باران كافي را براي محصولشان نازل كند. اين جشن دو روز به طول مي انجامد.



:: برچسب‌ها: تایلند،دیدنی های تایلند،تفریحات تایلند،,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل کاتا بیچ استدیو پوکت

هتل کاتا بیچ استدیو پوکت

Kata Beach Studio

سپری کردن تعطیلات در یک مکان خوش آب و هوا و زیبا از اهمیت زیادی برخوردار است . اگر به دنبال توری با ویژگی های فوق هستید ، پیشنهاد ما به شما تور تایلند است . شما می توانید این تور را با اقامت در یکی از بهترین مناطق پوکت و بهترین هتل های پوکت به خاطره ای فراموش نشدنی برای خود تبدیل کنید . هتل های 3ستاره پوکت با امکانات کم نظیری آمادگی پذیرایی از میهمانان خود را دارند. هتل کاتا بیچ استدیو یکی از این هتل های ساحلی زیبا در پوکت است .
 
 

  اين هتل داراي 20 اتاق مي باشد یکی از هتل های 3 ستاره پوکت می باشد این هتل 600 متر از ساحل کاتا و 20 دقیقه از بازار شبانه فاصله فاصله دارد اين هتل داراي 20 اتاق مي باشد اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير بيليارد شرکت کنند. میهمانان میتوانند با آبتنی آرامش بخش در استخر، تجدید انرژی نمایند و یا از خدمات ماساژ هتل استفاده کرده و یا در جکوزی به استراحت بپردازند..می توانید برای شرکت در تورهای داخلی با مسیولین هتل هماهنگ کنید.اگر مایل به صرف صبحانه در اتاق هستید هتل این خدمات را به شما ارائه میدهد برای راحتی مسافران خدمات ATM در هتل موجود است.در رستوران هتل با انواع غذاها از شما پذیرایی خواهد شد.

  • خدمات ATM
  • اجاره ماشین
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • امکان دریافت بلیط
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • حمام آب سرد و گرم
  • اتو کشیدن البسه
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • تورهای داخلی
  • امکانات کافی شاپبیکیو
  • صرف صبحانه در اتاق
  • سالن غذا خوری
  • لاندری
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • اتاق مخصوص سیگاری ها
  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • استخر روباز
  • نظافت اتاق
  • تراس
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • انتقال از فروگاه
  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • مجهز به آسانسور
  • باشگاه بیلیارد



:: برچسب‌ها: پوکت،هتل های پوکت،هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


سفر به شانگهاي بزرگترين شهر بندري چين

سفر به شانگهاي بزرگترين شهر بندري چين

Travel to Shanghai , China's largest port city

 

سفر به شانگهاي بزرگترين شهر بندري چين

با هواپيما، قطار يا كشتي مي توان از پكن به شانگهاي سفر كرد. شانگهاي تنها شهر چين است كه دو فرودگاه دارد به نام هاي «پو دون» و «هون چيائو».
اين شهر همچنين سه ايستگاه قطار به نام هاي «ايستگاه شانگهاي»، «ايستگاه غربي شانگهاي» و«ايستگاه جنوبي شانگهاي» دارد كه سفر به اين شهر با قطار را نيز آسان كرده است.
دیدنی های شهر شانگهای که بزرگترين شهر بندري چين است. چون سرعت سفر با كشتي بسيار كم است، فعلا فقط هر چهار روز يك كشتي از شانگهاي چين به شهر داليان چين وجود دارد. اما خطوط كشتيراني بين المللي شانگهاي متنوع است. از شانگهاي مي توانيد به بيش از 400 بندر جهان از جمله بندرهاي كره جنوبي و ژاپن برسيد.
رفت و آمد در داخل شهر شانگهاي نيز بسيار آسان و مناسب است.

سفر به شانگهاي بزرگترين شهر بندري چين

9 خط مترو و سه خط قطار سريع السير مغناطيسي در شهر دیدنی شانگهای  وجود دارد و با استفاده از خطوط مترو به راحتي مي توانيد به ديدني هاي معروف اين شهر از جمله منطقه «واي تان»، ميدان خلق و مراكز خريد و گردشگري معروفي مانند «خيابان نان جين» و «خيابان هواي هايي» برسيد.

علاوه بر اين حدود 60 هزار تاكسي در شانگهاي به جابه جايي مسافران مي پردازند و سه خط اتوبوس گردشگري نيز از «ورزشگاه شانگهاي» و«ورزشگاه هون چيائو» حركت مي كند. خط اول از ورزشگاه شانگهاي به ايستگاه «دروازه شمالي فان تا» مي رود و اتوبوس ها از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر حركت مي كنند. خط ديگر از ورزشگاه شانگهاي به ايستگاه «پارك فرهنگ هوا شيا» مي رود و از ساعت 7 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر حركت مي كند.با استفاده از این وسایط نقلیه میتوانید  مکان های دیدنی شانگهای رو ببینید.



:: برچسب‌ها: چین, تور جین,
نويسنده : سمیه عزیزی


باغ آقای یو - شانگهای قدیم

باغ آقای یو - شانگهای قدیم 

Yu Garden - Shanghai Old

 باغ آقای یو - شانگهای قدیم

 

باغ آقای یو - شانگهای قدیم از باغهاي بسيار ديدني كه الان تبديل به پارك ملي شده و در قسمت قديمي شهر شانگهای واقع شده است.

باغ یو در بخش قدیمی شهرواقع شده و هر دو جزو مناطق توریستی شانگهای محسوب می شوند.

باغ «یو» توسط خانواده ی پن در زمان سلسله یمینگ و بین سال های ۱۵۵۹ تا ۱۵۷۷ ساخته شد.

این باغ نمونه ی بسیار جالبی از هنر باغ آرایی چینی است که در آن ساختمان های متعدد در میان مناظر طبیعی همچون آب و درخت و صخرههای سنگی دیده می شوند.



:: برچسب‌ها: پاتایا،تور پاتایا،دیدنی های پاتایا،تفریحات پاتایا،مراکز خرید پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


تور پاتایا

تور پاتایا

 7 شب و 8 روز

تور بانکوک پاتاتور بانکوک پاتایا 7 شب و 8 روزیا
dalars_clipartنرخ تور پاتایا

star4قیمت اتاق 2 تخته برای هر نفر از 2.200.000 تومان
imagesبانکوک پایتخت تایلند است و پس از بانکوک دومین شهر بزرگ در کشور تایلند،پاتایا بشمار می آید . این شهرها از مراکز دیدنی و مراکز خرید زیادی برخوردار هستند.شهر بانکوک مدتهاست که برای جلب توریست در بازارهای بین المللی تلاش میکند.فستیوال خرید بانکوک علاوه بر تخفیف های بی نظیر برای علاقمندان به مراکز خرید تایلند، پر از برنامه های متنوع دیگر می باشد .در نوروز جشن های آبی گوناگونی در این شهر رخ می دهذ و همچنین اغلب مراکز خرید بانکوک در این مدت تا نیمه شب باز هستند و به مشتریان خود خوش آمد می گویند ، ما بهترین نرخ را در تور تایلند 7 شب و 8 روز با  پرواز قشم ایر بانکوک برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.
list_clip_art-qpr خدمات تور پاتایا

[checklist]

[/checklist]
know_clipart5نکات مهم برای سفر به تایلند

[checklist]

  • برای تهیه تور تایلند فقط به قیمت توجه نکنید چونکه ممکن است این کار در طول سفر موجب ناراحتیتان شود که چرا بخاطر مبلغ کمی دچار دردسرهایی شده اید.
  • یک تور تایلند یعنی خدمات بلیط تایلند , هتل و خدمات حاشیه اینها قیمت نسبتا مشخصی دارند قیمت تور تایلند نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید.
  • به تبلیغات اغوا کننده توجه داشته باشید تور دارای المان های مشخصی می باشد که تغییرات قیمت تور تایلند را در مورد خواسته شما در آژانس ها نباید بیشتر از به اضافه یا منهای 60 هزار تومان باشد بدون شک تور تایلند ارزان با تفاوت بسیار قیمتی مشکوک می باشد ! خود دانید
  • برای تهیه تور تایلند فقط قیمت ملاک انتخاب شما نباشد چه بسا در سفرتان روزی ده بار به خود بگویید کاشکی اونو انتخاب کرده بودم مگه چقدر بیشتر بود.

[/checklist]
star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای تایلند

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس بگیرید

مسئول مربوطه:آقای مدیحیان
  ۶۷ ۴۳ ۶۷ ۴۳

0935-9607685



:: برچسب‌ها: پاتایا،تور پاتایا،دیدنی های پاتایا،تفریحات پاتایا،مراکز خرید پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


تور پاتایا

تور پاتایا

 7 شب و 8 روز

تور پاتایا
dalars_clipartنرخ تور پاتایا

star4قیمت اتاق 2 تخته برای هر نفر در جدول فوق
imagesبانکوک پایتخت تایلند است و پس از بانکوک دومین شهر بزرگ در کشور تایلند،پاتایا بشمار می آید . این شهرها از مراکز دیدنی و مراکز خرید زیادی برخوردار هستند.شهر بانکوک مدتهاست که برای جلب توریست در بازارهای بین المللی تلاش میکند.فستیوال خرید بانکوک علاوه بر تخفیف های بی نظیر برای علاقمندان به مراکز خرید تایلند، پر از برنامه های متنوع دیگر می باشد .در نوروز جشن های آبی گوناگونی در این شهر رخ می دهذ و همچنین اغلب مراکز خرید بانکوک در این مدت تا نیمه شب باز هستند و به مشتریان خود خوش آمد می گویند ، ما بهترین نرخ را در تور تایلند 7 شب و 8 روز با  پرواز قشم ایر بانکوک برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.
list_clip_art-qpr خدمات تور پاتایا

[checklist]

  • ویزا تایلند
  • پرواز بانکوک قشم ایر ، پرواز ماهان و یا پرواز عمان ایر
  • ترانسفر فرودگاهی
  • 7 شب و 8 روز اقامت در هتل
  • بیمه مسافرتی
  • صبحانه روزانه بوفه
  • راهنمای فارسی زبان
  • سیم کارت
  • گشت

[/checklist]
know_clipart5نکات مهم برای سفر به تایلند

[checklist]

  • برای تهیه تور تایلند فقط به قیمت توجه نکنید چونکه ممکن است این کار در طول سفر موجب ناراحتیتان شود که چرا بخاطر مبلغ کمی دچار دردسرهایی شده اید.
  • یک تور تایلند یعنی خدمات بلیط تایلند , هتل و خدمات حاشیه اینها قیمت نسبتا مشخصی دارند قیمت تور تایلند نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید.
  • به تبلیغات اغوا کننده توجه داشته باشید تور دارای المان های مشخصی می باشد که تغییرات قیمت تور تایلند را در مورد خواسته شما در آژانس ها نباید بیشتر از به اضافه یا منهای 60 هزار تومان باشد بدون شک تور تایلند ارزان با تفاوت بسیار قیمتی مشکوک می باشد ! خود دانید
  • برای تهیه تور تایلند فقط قیمت ملاک انتخاب شما نباشد چه بسا در سفرتان روزی ده بار به خود بگویید کاشکی اونو انتخاب کرده بودم مگه چقدر بیشتر بود.

star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای تایلند

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس بگیرید

مسئول مربوطه:آقای مدیحیان

88548853     -     09359607685



:: برچسب‌ها: پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


پارک ملی هات نوپارات تارا کرابی

پارک ملی هات نوپارات تارا کرابی

National Park Hot Nvparat Tara

در سفر به کشور تایلند رفتن به منطقه کرابی یکی از دیدنی های تایلند موجب میشود تا مکانهای بسیار دیدنی و زیبای جهان را از نزدیک مشاهده کنید و از لحظات سفر خود بیش از پیش لذت ببرید.یکی از دیدنی های کرابی پارک ملی «هات نوپارات تارا» میباشد.که برای بازدید از ان میتوانید در تور تایلند ما شرکت کنید.
thaitor.ir

پارک ملی هات نوپارات تارا

images-qprهات نوپارات تارا یکی از بزرگ ترین پارک های ملی در تایلند است و بخش بزرگی از سواحل کرابی- از جمله سواحل «آئو نانگ»، «نوپارات تارا» و «رایلی»- را شامل می شود. درواقع قسمت اعظم این پارک را آب تشکیل داده است. در این پارک ملی امکانات اقامتی هم وجود دارد و البته بهترین زمان برای سفر به آن هم بین ماه های نوامبر و آوریل است. سه منطقه بسیار پرطرفدار در این پارک ملی عبارتند از:

thaitor.ir

پارک ملی هات نوپارات تارا

قبرimages-qprستان صدف ها -سوسن هوی
قبرستان صدف ها قبلا باتلاق بوده و محل زندگی انواع مختلفی از نرم تنان. این نرم تنان میلیون ها سال پیش در لایه های مختلفی در «سوسن هوی» فسیل شده اند. اما با بروز تغییرات در سطح زمین، سیل ها و تحولات در سطوح آب، لایه هایی از این فسیل ها در معرض دید قرار گرفته اند که در نوع خود بسیار جذاب اند. علاقمندان به فسیل ها می دانند که تنها دو محل مشابه «سوسن هوی» در دنیا وجود دارد؛ یکی در آمریکا و دیگری در ژاپن. در همین حال، برای اطلاع رسانی بیشتر درباره فسیل های صدفی، موزه ای در نزدیکی قبرستان صدف ها ایجاد شده که تاریخچه پیدایش آنها را روشن می کند.

thaitor.ir

پارک ملی هات نوپارات تارا کرابی

images-qprساحل هات نوپارات تارا
این منطقه در ۱۷ کیلومتری شهر کرابی قرار دارد و از یک ساحل ماسه ای ۳ کیلومتری با پوشش ضخیمی از گیاهان کازوارینا تشکیل شده است. هنگامی که آب پایین می رود، طول این ساحل بیشتر هم می شود و با این ترتیب می توان مناطق زیادی از اطراف را به هنگام پیاده روی در ساحل مشاهده کرد.

thaitor.ir

پارک ملی هات نوپارات تارا کرابی

images-qprساحل آئو نانگ
«آئو نانگ» در شش کیلومتری «هات نوپارات تارا» قرار دارد. این خلیج هم ساحل ماسه ای بسیار طولانی ای دارد و هم مکان های اقامتی و رستوران های زیادی در آن دیده می شود. گردشگران با حرکت از این ساحل و اجاره قایق می توانند به سمت سواحل زیبای غربی هم بروند. جزایر زیادی در غرب این ساحل واقع است که بعضی هایشان هم شکل های خاصی دارند و البته برای غواصی و شیرجه هم عالی هستند.

thaitor.ir

پارک ملی هات نوپارات تارا



:: برچسب‌ها: دیدنی های کرابی , دیدنی های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل دی آلبام لفت

هتل دی آلبام لفت

هتل دی آلبام لفت یکی از هتل های پوکت می باشد. چنانچه قصد سفر با تور تایلند را دارید با رزرو هتل دی آلبام لفت سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.
thaitor.ir

هتل دی آلبام لفت

thaitor.ir

میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.

thaitor.ir

هتل دی آلبام لفت پوکت

thaitor.ir

اتاق های هتل دارای تراس هستند.می توانید برای شرکت در تورهای داخلی با مسیولین هتل هماهنگ کنید اگر لباس های شما به شستشو نیاز دارد این کار را به ما بسپارید.در صورتی که میخواهید ریلکس کنید تراس برای حمام آفتاب آماده است.

thaitor.ir

هتل دی آلبام لفت

thaitor.ir

فاصله این هتل از فرودگاه 35 کیلومتر میباشد.و از یکی از بازارهای شبانه مشهور پوکت 5 دقیقه رانندگی فاصله دارد. یکی از امکانات ویژه این هتل دستری رایگان به وای فای و پارکینگ میباشد.

thaitor.ir

هتل دی آلبام لفت

  • تراس
  • لاندری
  • سالن غذا خوری
  • استخر روباز
  • سرویس ایاب و ذهاب رایگان
  • تورهای داخلی
  • کرایه اتومبیل
  • نظافت اتاق
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر


:: برچسب‌ها: هتل های پوکت, هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل سیلور ریزورت

هتل سیلور ریزورت

Silver Resortel

هتل سیلور ریزورت پوکت یکی از هتل های پوکت می باشد. چنانچه قصد سفر با تور تایلند را دارید با رزرو هتل سیلور ریزورت پوکت سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.
thaitor.ir

هتل سیلور ریزورت پوکت

dc7eA6doi-qprdc7eA6doi-qprdc7eA6doi-qprهتل سیلور ریزورت یکی از هتل های 3 ستاره پوکت میباشد در کنار شن‌های درخشان ساحل پاتونگ (Patong) و در نزدیکی یک فروشگاه بزرگ و خیابان بانگلا واکینگ (Bangla Walking) قرار گرفته است. یک رستوران محلی نیز در 50 متری هتل قرار گرفته . با اتومبیل می‌توانید در عرض 20 دقیقه به مراکز خرید برسید.

thaitor.ir

هتل سیلور ریزورت پوکت

dc7eA6doi-qprdc7eA6doi-qprdc7eA6doi-qprشبکه‌ی حمل و نقل عمومی نیز یک ساعتی با هتل فاصله دارند و فرودگاه بین‌المللی پوکت (Phuket International Airport)‌ در حدود 40 کیلومتری است. یکی از امکانات ویژه این هتل دسترسی رایگان به وای فای و پارکینگ خصوصی میباشد.

thaitor.ir

هتل سیلور ریزورت

dc7eA6doi-qprdc7eA6doi-qprdc7eA6doi-qprاتاق های هتل عاری از آلودگی سیگار هستند.خدمات نظافت اتاق روزانه انجام میشود.این هتل تفریحی و 3 ستاره، امکانات رفاهی و خدمات متنوعی را به میهمانان خود ارائه می دهد.

thaitor.ir

هتل سیلور ریزورت

dc7eA6doi-qprdc7eA6doi-qprdc7eA6doi-qprاین هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شده و در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 33 اتاق مي باشد.

thaitor.ir

هتل سیلور ریزورت

dc7eA6doi-qprdc7eA6doi-qprdc7eA6doi-qprيک صرافي نيز در هتل وجود دارد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.در صورتی که بخواهید ارز تهیه کنید در این هتل خدمات تبادل ارز نیز انجام می پذیرد.آسانسور هتل برای رفاه حال مسافران تعبیه شده است.

http://thaitor.ir

هتل سیلور ریزورت

  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • خشکشویی
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • تورهای داخلی
  • لاندری
  • مجهز به آسانسور
  • تبادل ارز
  • نظافت اتاق
  • استخر روباز


:: برچسب‌ها: هتل های پوکت, هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل روم پلاس پوکت

Rome Place Hotel

سپری کردن تعطیلات در یک مکان خوش آب و هوا و زیبا از اهمیت زیادی برخوردار است . اگر به دنبال توری با ویژگی های فوق هستید ، پیشنهاد ما به شما تور تایلند است . شما می توانید این تور را با اقامت در یکی از بهترین مناطق پوکت و بهترین هتل های پوکت به خاطره ای فراموش نشدنی برای خود تبدیل کنید . هتل های 3 ستاره پوکت با امکانات کم نظیری آمادگی پذیرایی از میهمانان خود را دارند .
http://thaitor.ir/

هتل روم پلاس پوکت

http://thaitor.ir/

هتل روم پلاس پوکت

-thailandthmb3میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شوند.اين هتل داراي 72 اتاق مي باشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.در هر زمان که بخواهید خدمات نظافت اتاق انجام میشود.اگر لباس های شما به شستشو نیاز دارد این کار را به ما بسپارید اتو کشی لباس ها در سفر وقت گیر است برای اسایش خود از ما کمک بگیرید.در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.

  • اتو کشیدن البسه
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • لاندری
  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • خشکشویی
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • مجهز به آسانسور
  • مرکز تجارت
  • صرف صبحانه در اتاق
  • تراس
  • ارائه خبرنامه
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • سالن غذا خوری
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • تورهای داخلی
  • نظافت اتاق
http://thaitor.ir/

هتل روم پلاس پوکت

http://thaitor.ir/

هتل روم پلاس پوکت

http://thaitor.ir/

هتل روم پلاس پوکت

http://thaitor.ir/

هتل روم پلاس پوکت



:: برچسب‌ها: دیدنی های پوکت، تفریحات پوکت، مراکز خرید پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل پاندرا پوکت

هتل پاندرا پوکت

Pandora Hotel

تور تایلند از تورهای پرطرفدار تمام دنیاست .ایرانی ها نیز این تور را می پسندند و تور پوکت به سایر استانهای تایلند ترجیح می دهند . شما می توانید این تور را با اقامت در یکی از بهترین مناطق پوکت و بهترین هتل های پوکت به خاطره ای فراموش نشدنی برای خود تبدیل کنید . هتل های تایلند با امکانات کم نظیری آمادگی پذیرایی از میهمانان خود را دارند.هتل پاندرا پوکت  یکی از این هتل های ساحلی زیبا در پوکت است و در این هتل اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند

  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته

http://thaitor.ir/

http://thaitor.ir/

http://thaitor.ir/

http://thaitor.ir/

هتل پاندرا پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاندرا پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاندرا پوکت



:: برچسب‌ها: دیدنی های پوکت، تفریحات پوکت، مراکز خرید پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


نمایش میمون های سامویی

نمایش میمون های سامویی

Show monkey samui

اگر قصد دارید به یک کشور سفر کنید که از دیدنی های آن سیر نشوید و از تفریحات و دیدنی های آن لذت ببرید میتونید تور تایلند را انتخاب کنید چون تور سامویی می تواند این دیدنی های بی نظیر را برای شما گردشگران عزیز مهیا بسازدسالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است یکی از این دیدنی ها نمایش میمون های شیطون و دوس داشتنی می باشد در قسمت زیر بیشتر با این محیط آشنا می شوید.
http://thaitor.ir/

نمایش میمون های سامویی

http://thaitor.ir/این نمایش ها در سالن نمایشی رو باز در خیابان اصلی پشت ساحل بوفوت Bophut اجرا می شود.تئاتر میمون ها نیز تفریح جالبی است. میمون ها در صنعت نارگیل سامویی نقش بسزایی دارند زیرا در جمع آوری نارگیل ها به کشاورزان کمک می کنند. در تئاتر میمون ها این استعداد میمون ها به نمایش در می آید. سعی کنید حتما در ردیف های جلویی صندلی رزرو کنید. این تئاتر در نزدیکی ساحل چی وانگ و مجاورت میان جاده ی Bo Phut واقع شده است. زمان این نمایش های ساعت 10:30 صبح و 2 و 4 بعدازظهر است.

http://thaitor.ir/

نمایش میمون های سامویی

http://thaitor.ir/

نمایش میمون های سامویی

http://thaitor.ir/تا مدتی پیش، فروش نارگیل مهم ترین منبع درآمد مردم سامویی بود. آنها برای چیدن نارگیل از میمون ها استفاده می کردند. درواقع این میمون ها برای چیدن نارگیل های رسیده تعلیم می دیدند و روزانه می توانستند تا هشتصد نارگیل بچینند. حالا هم مکان های زیادی در سامویی هست که در آنها می توان میمون ها را موقع نارگیل چیدن دید. اما در تئاتر میمون ها، علاوه بر نارگیل چیدن می توان میمون ها را در حال دوچرخه سواری، ریاضی حل کردن، ساز زدن و شنا نیز دید.

http://thaitor.ir/

نمایش میمون های سامویی

http://thaitor.ir/

نمایش میمون های سامویی



:: برچسب‌ها: دیدنی های سامویی ، مراکز خرید سامویی، تفریحات سامویی,
نويسنده : سمیه عزیزی


جزیره شامیان گوانجو

جزیره شامیان گوانجو

جزیره شامیان یکی از دیدنی های گوانجو محسوب مسی شود.شامیان در چینی به معنای سطح شنی میباشد. این جزیره از نظر تاریخی اهمیت بالایی دارد و در عصر سانگ و کینگ نقش مهمی در تجارت خارجی گوانگجو ایفا میکرده. ۴۲ ساختمان از ۱۵۰ عمارت این جزیره با سبک های گوتیک، باروک و نئوکلاسیک از بناهای زیبای گوانگجو محسوب میشوند شامیان یک جزیره شنی است ، که در بخش لیوان شهر گوانجو در استان گوانگ دونگ واقع شده است. نام جزیره به لحاظ لغوی در چینی به معنای « پوشیده از شن » می باشد. دورتادور این جزیره را آب پوشانده است، این جزیره درست شبیه به یک کشتی بسیار بزرگ است که در کناره آبهای ساحلی پهلو گرفته باشد. وقتی کمی با دقت بیشتر به این جزیره توجه کنید، می بینید که ضرافت خاصی در بنای این جزیره به کار برده شده است. جزیره سه خیابان شرقی غربی با نام های بلوار شمالی ، بلوار جنوبی و بلوار شامیان دارد ، همچنین 5 خیابان شمالی جنوبی با نام های خیابان شامیان 1 تا 5 نیز در جزیره وجود دارند ، به این ترتیب کل منطقه جزیره از 12بخش تشکیل شده است، که ساختمان های گوناگونی در آنها جای گرفته است. از جمله ساختمان های معروف جزیره می توان به ، هتل قوی سپید، هتل شامیان ، و ساختمان کنسولگری لهستان در شهر گوانجو اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: چین،دیدنی های چین،هتل های چین،,
نويسنده : سمیه عزیزی


جاذبه های گردشگری سامویی

جاذبه های گردشگری سامویی

جزیره سامویی یکی از بی نظیرترین نقاط تایلند و ناحیه ای بکر و گرمسیری با سواحل شنی سفید و آب های درخشان خلیج تایلند است.سامویی دو نوع آب و هوا دارد یکی گرم و خشک و دیگری بارانی.اگر در این جزیره ساکن هستید و دیگر از حمام آفتاب و ساحل خسته شده اید و به دنبال تفریحی غیرعادی می گردید بهتر است از جاذبه های فرهنگی این جزیره دیدن کنید. به جای شهربازی ها و جاذبه های وابسته به تکنولوژی بهتر است به دیدن نمایش های میمون ها و مزرعه ی مارها سری بزنید و یا یک ماشین کرایه کرده و به دیدن چشم اندازهای گوناگون بروید.

http://thaitor.ir/باغات پروانه

باغ پروانه ها شبیه باغی بزرگ با فضای باز است ولی در واقع به وسیله توری بسته شده است،که به پروانه ها این اجازه را می دهد تا به صورت آزادانه پرواز کنند اما هرگز از فضای تعیین شده خارج نشوند. کارکنان با گذاشتن غذای مورد علاقه پروانه ها مثل موز و گلهای قرمز باعث دوری آنها از توری ها میشوند.

 

http://thaitor.ir/ مزرعه مارها

نمایش مارها بی شک یکی از خاص ترین تجربیات سفر به سامویی است. در این مزرعه مارها سامویی که یکی از جاذبه های گردشگری تایلند به شمار می رود، صدها هزار مار سمس و غیر سمی زیبا پرورش و حفاظت می شود.مزرعه مارها در جنوب سامویی واقع شده و دو نمایش روزانه مارها در ساعت های یازده صبح و دو بعد از ظهر در آن برگزار می شود. این مزرعه یک مار کبرای معروف هم دارد که بسیاری از گردشگران را جذب می کند.

به حدی جاذبه های اطراف این جزیره زیاد است که لیست بلند بالایی می توان از آنها تهیه کرد. اگر به بناهای بودائیان علاقه مندید در اینجا معابد بودایی فراوانی وجود دارد. و اما در زیر هوای آفتابی و دلپذیر سامویی، دیدن نمایش میمون ها، باغات پروانه ها، فیل سواری و بازدید از باغ وحش سامویی بهترین تفریح برای دوست داران حیات وحش است. صخره های پدربزرگ و مادربزرگ در مجاورت ساحل لامایی نشانگر شوخ طبعی عجیب طبیعت است. و آبشارهای سامویی فرصت مناسبی برای تفریح و خنک شدن در این هوای گرم می باشد. در اینجا شنا کردن یکی از معمول ترین فعالیت هاست.

http://thaitor.ir/باغات جادویی (باغات بهشتی)

این باغات بر روی ارتفاعات سامویی در کنار یک آبشار کوچک و پیکره های تراشیده شده از سنگ توسط هنرمندی به نام Nim Thongsuk واقع شده اند. این فرد در سن 77 سالگی در سال 1976 این باغ را بنا نهاد. بهتر است هنگام آمدن به اینجا نقشه همراه داشته باشید. تنها مسیر مناسب برای رسیده به این باغ استفاده از جاده ای نظامی است که در آن باید به مامورین بگویید که مقصد شما باغ جادویی است.

 
 

http://thaitor.ir/نمایش میمون ها
تئاتر میمون ها نیز تفریح جالبی است. میمون ها در صنعت نارگیل سامویی نقش بسزایی دارند زیرا در جمع آوری نارگیل ها به کشاورزان کمک می کنند. در تئاتر میمون ها این استعداد میمون ها به نمایش در می آید. سعی کنید حتما در ردیف های جلویی صندلی رزرو کنید. این تئاتر در نزدیکی ساحل چی وانگ و مجاورت میانجاده ی Bo Phut واقع شده است. زمان این نمایش های ساعت 10:30 صبح و 2 و 4 بعدازظهر است.

 

http://thaitor.ir/پارک ملی آنگ تونگ
این پارک زمانی محل زندگی یک سری مهاجر بود که از جامعه رانده شده بودند و بعدها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در اینجا به جای مانده است. این پارک از 42 جزیره ی کوچک تشکیل شده که همگی از جنگل های انبوهی پوشیده شده اند و محل زندگی گونه های مختلف جانداران می باشند مانند میمونهای دم دارز و بوزینه های کوتاه قد. همچنین چندین صخره و پرتگاه عظیم، غارها و تالاب های مخفی هم در آن یافت می شوند. در تمام طول روز تورهایی از Angthong با قایق موتوری عازم اینجا می شوند.

 
امیدوارم که از این مطالب استفاده کافی را برده باشید جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور تایلند و تور سامویی با این شماره 88548853 تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: سامویی،دیدنی های سامویی،تفریحات سامویی،مراکز خرید سامویی,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل پاویلیونز پوکت

هتل پاویلیونز پوکت

The Pavilions, Phuket

هتل پاویلیونز جزو یکی از بهترین هتل های پوکت می باشد.هتل پاویلیونز پوکت 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی پوکت و حدود 3 کیلومتر از باشگاه گلف لاگونا فاصله دارد. هتلی مناسب برای مسافرین سفر تایلند می باشد. اگر می خواهید با تور تایلند سفر کنید می توانید با رزرو هتل پاویلیونز پوکت سفری به یاد ماندنی برای خود بسازید.
http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

hh-turkeythmb3 اين هتل داراي 54 اتاق مي باشد.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندکارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

hotel-clipart-hotel_on_the_beach_coolclips_vc04008 میهمانان مي توانند در مرکز آب گرم هتل، جانی تازه کرده و از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی آن بهره مند شده و سپس در استخر نشاط آور، به آبتنی بپردازند.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. هتل The Pavilions, Phuket با خدمات بي نظير خود پذيراي مهمانان ميباشد.نظافتچی اتاق نیز برای سرویس به شما آماده می باشد در صورتی که مایل باشید خودتان رانندگی کنید با اجاره ماشین از هتل به خواسته تان برسید میتوانید با خدمات ماساژ موجود در هتل از ریلکسیشن لذت برید.در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.

  • زمین گلف
  • تهیه سوغات از فروشگاه هتل
  • اتو کشیدن البسه
  • نظافت اتاق
  • آبگرم و مرکز ماساژ
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • صرف صبحانه در اتاق
  • تراس
  • تبادل ارز
  • سوئیت هایی برای همه خانواده
  • لاندری
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • خشکشویی
  • استخر روباز
  • مرکز تجارت
  • کافی شاپ
  • اجاره ماشین
  • سالن غذا خوری
http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

هتل پاویلیونز پوکت

http://thaitor.ir/

http://thaitor.ir/



:: برچسب‌ها: پوکت،هنل های پوکت،دیدنی های پوکت،تفریحات پوکت،مراکز خرید پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


بلیط هواپیما تایلند

بلیط هواپیما تایلند

Thailand airline tickets

قیمت مناسب تور تایلند و گستردگی جاذبه های گردشگری تایلند موجب شده که این کشور در لیست مقاصد گردشگری ایرانیان قرار بگیرد.آب و هوای خوب این کشور، طبعیت تایلند، سواحل زیبا و دیدنی های تایلند و امکانات تفریحی تایلند همه و همه این کشور را به یکی از کشورهای توریستی تبدیل کرده است.

 

thailand0

http://thaitor.ir/هر چند که بلیط چارتر تایلند معمولا رو تور تایلند به فروش میرسد، اما چون بلیط هواپیما تایلند توسط ایرلاین های مختلفی از جمله ایرلاین های داخلی و ایرلاین های خارجی عرضه می شود، میتوانید برای تهیه بلیط تایلند ارزان یکی از ایرلاین هایی که بلیط تایلند را با قیمت مناسب عرضه می کند انتخاب کنید. البته اینم یاد آوری می کنم که با توجه به خدمات و امکاناتی که ایرلاین ها ارائه می دهند نرخ بلیط هواپیما تایلند متفاوت است و برای اطلاع از قیمت بلیط تایلند باید با ایرلاین ها و یا آژانس های هواپیمایی تماس بگیرید.ایرلاین هایی که میتوان از آن ها بلیط تایلند را تهیه کنید به شرح زیر است.

http://thaitor.ir/

travel_020-i ایرلاین های مختلف

star22 ایرلاین های داخلی که بلیط تایلند را ارائه میدهند شامل موارد زیر می شود.

  • ایرلاین ماهان

star22 ایرلاین های خارجی که بلیط تایلند را ارائه میدهند شامل موارد زیر می شود.

  • ایرلاین امارات
  • ایرلاین قطری
  • ایرلاین عمان
  • ایرلاین گلف ایر

که پرواز مستقیم از تهران به تایلند از طریق شرکت های هواپیمایی ماهان و ایران ایر انجام می شود. پروازهای خارجی تایلند مانند قطر ایر ،امارات،الاتحاد به صورت غیر مستقیم و پس از توقف کوتاهی مسیر خود را به سمت تایلند ادامه میدهند .

http://thaitor.ir/ پرواز تایلند

پرواز تایلند از ایران ،از شهرهای تهران و مشهد انجام می شود و به شهرهای زیر پرواز دارد :

http://thaitor.ir/ از مشهد پرواز بانکوک شرکت هواپیمایی ماهان از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام میشود. پرواز بانکوک شرکت هواپیمایی ماهان هر روز از فرودگاه امام خمینی انجام می شود و پرواز پوکت هفته ای 2 بار از طرف این ایرلاین از فرودگاه امام انجام می شود.برای رفتن به دیگر شهرهای تایلند از جمله سامویی و کرابی از پروازهای داخلی استفاده می شود و برای رفتن به پاتایا از بانکوک از طریق زمینی اقدام می شود. بنابراین میتونید مستقیما بلیط بانکوک و بلیط پوکت رو برای سفرتون تهیه کنید.

 

4 راستی این نکته رو یادآوری کنم که اگه میخواید به تایلند برید ویزای تایلند رو فراموش نکنید چرا که بدون ویزا نمیتونید وارد این کشور بشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از کشور تایلند با این شماره 88548853 تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: تایلند،دیدنی های تایلند،تفریحات تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


10 هتل برتر بانکوک

10 هتل برتر بانکوک

Top 10 Hotels In Bangkok

 

برخی هتل ها، به دلایل ویژه، از سایر هتل های تایلند متمایز می شوند. مطمئن باشید که دکوراسیون، امکانات و خدمات این 10 هتل برتر در حد استاندارد های جهانی می باشند. بهترین راه برای اطمینان از کیفیت این هتل ها، این است که همین حالا از طریق سایت ما یکی را رزرو کنید.

 

بانکوک

بانکوک

 

گرند هتل بانکوک

icon_5stars-star  – ساخومویت – 386 اتاق

هتل گرند ساخومویت بانکوک، با امکانات یکی از هتل های 5 ستاره تایلند، با موقعیت فوق العاده در یکی از خیابان های خلوت و مسکونی، در جاده ساخومویت واقع شده است. گرند هتل بانکوک، با فاصله کمی از فروشگاه های بانکوک، مراکز تجاری و مراکز تفریحی بانکوک، بهترین گزینه برای اقامت گردشگران در این شهر پر هیاهو می باشد.

 

گرند هتل بانکوک

گرند هتل بانکوک

 

هتل لبوا بانکوک

icon_5stars-star  – ریورساید – 375 اتاق

هتل لبوئا ات استیت تاور بانکوک، به دلیل چشم انداز نفس گیر رستورانی که بر فراز پشت بام هتل قارا دارد، یکی از معروف ترین هتل های بانکوک به شمار می رود. هتل لبوآ بانکوک در نزدیکی قطار هوایی BTS و ترمینال کشتی تاکسین قرار دارد و به میهمانان فضای داخلی شیک و لوکس و امکانات رفاهی درجه یک 357 اتاق هتل ارائه می دهد.

 

هتل لبوا بانکوک

هتل لبوا بانکوک

 

هتل بایوک اسکای بانکوک

index-star- پراتونوم – 658 اتاق

هتل بایوک اسکای در بانکوک یکی از آسمان خراش های 88 طبقه ای ، بزرگترین ساختمان در کل تایلند به شمار می رود، و دارای امکانات تفریحی دسته یک برای سرگرم نمودن میهمانان گرامی می باشد. این هتل بایوک اسکای واقع در قلب منطقه پراتونوم، محل مناسبی است برای افرادی که علاقمند به خرید هستند. در چند قدمی هتل، می توانید به مرکز خرید سنترال ورد، مرکز خرید پلاتینوم بانکوک، مرکز خرید پنتیپ پلازا بانکوک، مرکز خرید گیسورن بانکوک، مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک، مرکز خرید سیام دیسکاوری و سیام سنتر، بروید. فقط همراه خود یک چمدان نیز ببرید!

 

هتل بایوک اسکای بانکوک

هتل بایوک اسکای بانکوک

 

هتل نووتل بانکوک

index-star- چیلدوم – پلونشیت

هتل نووتل پلونشیت ساخومویت بانکوک، یک هتل مدرن و شیک در چند قدمی خط  BTS می باشد. این هتل نووتل بانکوک، بهترین موقعیت را داراست زیرا در منطقه تجاری پلونشیت و رستوران های معروف و تفریحات شبانه بانکوک قرار دارد. تمامی اتاق های هتل نووتل با یک دکوراسیون ترکیبی از فرهنگ غرب و تایلند و تجهیزات و امکانات رفاهی درجه یک، در اختیار میهمانان می باشد.

 

هتل نووتل بانکوک

هتل نووتل بانکوک

 

هتل برکلی بانکوک

icon_5stars-star  – پراتونام – 765 اتاق

هتل برکلی در بانکوک دارای 765 اتاق می باشد که دسترسی به مراکز خرید در منطقه پراتونوم را فراهم می سازد. امکانات رفاهی این هتل به اندازه تعداد اتاق ها متنوع می باشد. این هتل در نزدیکی جاده راه آهن قرار دارد. اتاق های مجهز و مبله هتل برکلی دارای تمامی امکانات رفاهی می باشند و دکوراسیون منحصر به فردی را دارا می باشند.

 

هتل برکلی بانکوک

هتل برکلی بانکوک

 

هتل رادیسون سوئیت بانکوک

index-star- ساخومویت – 150 اتاق

رادیسون سوئیت در ساخومویت بانکوک، واقع در خیابانی خلوت و آرام، در نزدیکی جاده ساخومویت، در قلب مراکز تفریحی بانکوک می باشد. هتل رادیسون سوئیت امکانات بسیاری مثل اینترنت پر سرعت، سالن بدنسازی، مرکز تجارری و رستوران های متعدد را به میهمانان اراده می دهد.

 

هتل رادیسون سوئیت بانکوک

هتل رادیسون سوئیت بانکوک

 

هتل نچرال ویل بانکوک

index-star- چلدوم -پلونشیت – 150 اتاق

هتل نچرال ویل مجوعه ای آپارتمانی، با سوئیت های بزرگ و کامل که دارای آشپزخانه، و سرویس کامل می باشند و در طبقه همکف نیز یک نانوایی سنتی وجود دارد. هتل نچرال ویل در نزدیکی ایستگاه BTS و بهترین رستوران های بانکوک  قرار دارد و در چند قدمی هتل نیز مراکز خرید همچون سیام پاراگون و سنترال واقع شده است.

 

هتل نچرال ویل بانکوک

هتل نچرال ویل بانکوک

 

هتل آمباسادور بانکوک

index-star- ساخومویت – 760 اتاق

هتل آمباسودور بانکوک، یکی از هتل های برجسته در خیابان ساخومویت، در نزدیکی تفریحات بانکوک و رستوان های فراوان قرار دارد. هتل آمباسادور در بانکوک دارای 760 اتاق بزرگ و مبله و مجهز می باشد. هتل آمباسادور امکانات بسیاری نظیر سالن بدنسازی، آلاچیق، استخر و چندین رستوران و غذا خوری و فروشگاه را دارا می باشد. این هتل تنها 5 دقیقه تا ایستگاه قطار BTS فاصله دارد.

 

هتل آمباسادور بانکوک

هتل آمباسادور بانکوک

 

هتل بست وسترن آماراناس بانکوک

icon_5stars-star  -فرودگاه سوارنابومی – 278 اتاق

این هتل بست وسترن در بانکوک در نزدیکی فرودگاه سوارنبومی قرار دارد و یک هتل شیک و مدرن می باشد که انتقال سریع میهمانان به فرودگاه و دیگر مناطق شهر از جمله خدمات آن می باشد. استخر روباز، سالن بدنسازی و آبگرم تنها برخی از امکانات این هتل نمونه می باشد. هتل بست وسترن آماراناث دارای 278 اتاق بزرگ با طراحی مدرن و شیک می باشد.

 

هتل بست وسترن آماراناس

هتل بست وسترن آماراناس

 

هتل imm فیوژن بانکوک

icon_star3-star – ساخومویت – 168 اتاق

هتل فیوژن در ساخومویت بانکوک، با هزینه های فوق العاده، خدمات بی نظیری مثل لابی بزرگ و راحت و استخر روباز را ارائه می کند. قطار هوایی BTS تنها 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد و به آسانی می توانید به  بازارهای شبانه و مراکز خرید بانکوک دسترسی داشه باشید. اتاق های این هتل ایم فیوژن ساده و تمیز و بزرگ و مجهز به اینترنت پر سرعت می باشد و مناسب کسانی است که می خواهند به تمامی جاذبه های بانکوک دسترسی آسان داشته باشند.

 

هتل ایم فیوژن بانکوک

هتل ایم فیوژن بانکوک

 

 

 

برای ثبت نام در تور بانکوک و رزرو هتل با شماره 88548853 تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: بانکوک, دیدنی های بانکوک, تفریحات بانکوک, هتل های بانکوک, مراکز خرید بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت

هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت

Sugar Palm Resort, Kata Beach

اگر قصد دارید با تور تایلند به پوکت بروید و می خواهید در بهترین هتل های تایلند اقامت کنید، هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پیشنهاد ما به شماست این هتل تفریحی و 3 ستاره، امکانات رفاهی و خدمات متنوعی را به میهمانان خود ارائه می دهد.این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.
http://thaitor.ir/

هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت

-thailandthmb3 این هتل یکی از بهترین هتل های پوکت استاین هتل 3 دقیقه از ساحل کاتا و یک درایو 15 دقیقه ای تا ساحل پاتونگ و یک ساعت از فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.

http://thaitor.ir/

هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت

hh-turkeythmb3 هتل داراي کتابخانه مي باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.انتقال فرودگاهی یکی دیگر از خدمات این هتل است.استخر سرپوشیده با آب گرم نیز در هتل موجود می باشد اتو کشی لباس ها در سفر وقت گیر است برای اسایش خود از ما کمک بگیرید.لباس هایتان برای شستشو به لباسشویی هتل بسپارید.

  • محل ویژه کتابخوانی
  • اجاره ماشین
  • مجهز به آسانسور
  • محیط سیگار ممنوع
  • تحویل سریع اتاق
  • اتو کشیدن البسه
  • استخر سرباز (تمام فصول)
  • انتقال از فروگاه
  • سرویس نگهداری کودکان
  • لاندری
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • باشگاه ورزشی
  • حمام گرم(سونا)
  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • استخر روباز
  • آبگرم و مرکز ماساژ
  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • نظافت اتاق
  • کافی شاپ
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • سالن غذا خوری
  • حمام آب گرم
  • تورهای داخلی
  • سالن غذا خوری با منوی رژیمی
  • مرکز تجارت
http://thaitor.ir/

هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ساگار پالم ریزورت, کاتا بیچ پوکت



:: برچسب‌ها: پوکت،هنل های پوکت،دیدنی های پوکت،تفریحات پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل سی هرس پاتنگ پوکت

هتل سی هرس پاتنگ پوکت

Sea Horse Patong

اگر قصد سفر به تایلند را دارید می توانید هتل سی هرس پاتنگ را برای اقامت خود انتخاب کنید .هتل سی هرس پاتنگ یکی از هتل های پوکت می باشد این هتل 150 متر از ساحل پاتونگ،18 کیلومتر از شهر پوکت و 22 کیلومتر از معبد چالونگ فاصله دارد

Sea Horse Patong

http://thaitor.ir/

hotel-clipart-hotel_on_the_beach_coolclips_vc04008 یکی از امکانات ویژه این هتل دسترسی رایگان به wi fi می باشد در صورتی که مایل باشید با اقامت در این هتل خودتان رانندگی کنید با اجاره ماشین از هتل به خواسته تان برسید.به محض ورود به هتل کارهای پذیرش مسافران انجام خواهد شد.اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.

  • تورهای داخلی
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر

http://thaitor.ir/

http://thaitor.ir/

http://thaitor.ir/

هتل سی هرس پاتنگ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل سی هرس پاتنگ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل سی هرس پاتنگ پوکت



:: برچسب‌ها: پوکت،هنل های پوکت،دیدنی های پوکت،تفریحات پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


مرکز خريد چاونگ سامويي

مرکز خريد چاونگ سامويي

 Chaweng Shopping Center

مرکز خريد چاونگ سامويي يک مركز خريد فوق العاده است.اگر به دنبال خريد سوغاتي هستيد در مرکز خريد چاونگ سامويي شما بوتيك ها و جواهر فروشي هاي بسياري مي بينيد و لباس هايي كه با دست كار شده اند را مي توانيد خريداري کنيد . 

مرکز خريد چاونگ سامويي

 

 

اگر به دنبال خريد سوغاتي هستيد، Chaweng يک مركز خريد فوق العاده است.در آنجا شما بوتيكها و جواهر فروشي ،لباسهائي كه كار دست است را مي توانيد خريداري کنيد. مغازه هاي زيباي مبل فروشي Maenam ، فروشگاهي است كه شما ميتوانيد مبلهايي شيك با چوب ساج را خريداري كنيد

مرکز خريد چاونگ سامويي



:: برچسب‌ها: سامویی،دیدنی های سامویی،تفریحات سامویی،مراکز خرید سامویی,
نويسنده : سمیه عزیزی


سیلک مارکت پکن

سیلک مارکت پکن

سیلک مارکت پکن دارای هفت طبقه است . که در طبقات اول و دوم کالاهایی نظیر کیف و کفش و چمدان ارائه می شود . طبقه سوم اختصاص به لباس بچگانه ، رومیزی و فرش داشته در طبقه چهارم نیز انواع اسباب بازی ، لوازم زینتی منزل ، زیور آلات و لوازم آرایشی به فروش می رسد .کریستال و مروارید کالاهایی هستند که در طبقه پنجم به علاقه مندان عرضه می شود . نکته قابل توجه در مورد این فروشگاه آن است که سیلک یا همان ابریشم که نام فروشگاه نیز برگرفته از آن است ، از جمله اقلام با ارزشی است که به علاقه مندان در این فروشگاه ارائه می شود . در ضمن ساعت کاری سیلک مارکت از 9 صبح تا 9 شب است .



:: برچسب‌ها: چین،دیدنی های چین،هتل های چین،,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل تو ویلای هالیدی اورینتال استایل لاین بیچ پوکت

هتل تو ویلای هالیدی اورینتال استایل لاین بیچ پوکت

Two Villas Holiday Oriental Style Layan Beach

کشور تایلند بعنوان یکی از قطبهای گردشگری دنیا شناخته شده است و تور تایلند از تورهای پرطرفدار تمام دنیاست .شما می توانید این تور را با اقامت در یکی از بهترین مناطق پوکت و بهترین هتل های پوکت به خاطره ای فراموش نشدنی برای خود تبدیل کنید . هتل های 3 ستاره پوکت با امکانات کم نظیری آمادگی پذیرایی از میهمانان خود را دارند در این هتل ساحلی میتوان از تفریحات پوکت هم بهره برد.
http://thaitor.ir/

هتل تو ویلای هالیدی اورینتال استایل لاین بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل تو ویلای هالیدی اورینتال استایل لاین بیچ پوکت

hotel-clipart-hotel_on_the_beach_coolclips_vc04008هتل تو ویلای هالیدی اورینتال استایل لاین بیچ یکی از هتل های 3 ستاره تایلند می باشد این هتل 5 دقیقه از ساحل لایان و 15 دقیقه از فرودگاه بین المللی پوکت و 30 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد اين هتل داراي 9 اتاق مي باشد.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد.

http://thaitor.ir/

هتل تو ویلای هالیدی اورینتال استایل لاین بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل تو ویلای هالیدی اورینتال استایل لاین بیچ پوکت

664811-couch-coffeetable0001-qprاین هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان ارائه میدهد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، شیرجه ، غواصی می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير قايقراني با کانو، ميني گلف، غواصي شرکت کنند.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد.اتاق های هتل عاری از آلودگی سیگار هستند.اگر مایل به صرف صبحانه در اتاق هستید هتل این خدمات را به شما ارائه میدهد اگر میخواهید از تورهای گشت شهری استفاده کنید کارمندان ما همیشه آماده ارائه کمک به شما هستند.خدمات نظافت اتاق روزانه انجام میشود.

  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
  • نظافت اتاق
  • حمام آب سرد و گرم
  • خشکشویی
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • صرف صبحانه در اتاق
  • تورهای داخلی
  • محیط باز حیاط فضای سبز
  • استخر روباز
  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • مینی گلف
  • سرویس نگهداری کودکان
  • امکان تهیه نهار
  • زمین گلف
  • امکان دریافت بلیط
  • لاندری
  • اتاق مخصوص سیگاری ها
  • شیرجه
  • کانو
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • کرایه اتومبیل
  • غواصی
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • پیست دوچرخه سواری
  • محیط سیگار ممنوع
  • کرایه دوچرخه
  • تحویل سریع اتاق
http://thaitor.ir/

هتل تو ویلای هالیدی اورینتال استایل لاین بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل تو ویلای هالیدی اورینتال استایل لاین بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل تو ویلای هالیدی اورینتال استایل لاین بیچ پوکت

http://thaitor.ir/

هتل تو ویلای هالیدی اورینتال استایل لاین بیچ پوکت



:: برچسب‌ها: پوکت،هنل های پوکت،دیدنی های پوکت،تفریحات پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


رستوران Ban Khun Mae بانکوک

رستوران Ban Khun Mae بانکوک

در طول یک سفر ، یکی از مهم ترین مسائل مورد توجه تغذیه است ، حساسیت این موضوع بسیار زیاد است و روی قوای جسمانی شما در سفرتاثیر می گذارد . در تور تایلند شما می توانید بهترین غذاهای تایلندی را در رستوران های تایلند بیابید . البته اگر به طور خاص ، تور بانکوک را انتخاب کرده اید،پیشنهاد ما به شما این است که سری به رستوران Ban Khun Mae بانکوک بزنید و از انواع غداها میل کنید شاید این غذاها به ذائقه گردشگران ایرانی خوب بنظر نیاد ولی در سفر تایلند طعم این غذاها را بچشید .
http://thaitor.ir/

رستوران Ban Khun Mae

http://thaitor.ir/

رستوران Ban Khun Mae

restaurant این رستوران در جایی قرار گرفته است که اغلب ساکنین محلی برای خوردن غذای لذیذ و قابل اطمینان تایلندی در فضایی صمیمی به آن رستوران Ban Khun Mae  مراجعه می کنند. اتاق ها تاریک و راحتند و با میزهای بزرگ دایره ای پر شده اند. یکی از رستوران های مناسب برای آشنایی با طعم غذاهای تایلندی هم Ban Khun Mae می باشد.

http://thaitor.ir/

رستوران Ban Khun Mae

http://thaitor.ir/

رستوران Ban Khun Mae

restaurant-clip-art-0060-0808-2613-5206_old_woman پیشنهاد ما برای شما این است که غذای خود را در این رستوران  با Kung Sa oug ( یک ظرف پر از میگوی نیمه خام که با سیر و فلفل طعم دار شده است) شروع و با Pla rad Pig (ماهی Grouper سرخ شده با سس تند) به پایان برسانید بیشتر گردشگران طعم غدای این رستوران را می پسندند هرچند که ایرانیان ترجیح می دهند غذای ایرانی را در رستورانهای ایرانی تایلند میل کنند طعم میگو این رستوران بی نظیر می باشد.

 

http://thaitor.ir/آدرس رستوران Ban Khun Mae
تلفن :
4112 2658 (0) 66+ :: 1952 2250 (0) 66+

ایمیل: contact@bankhunmae.com

http://thaitor.ir/

رستوران Ban Khun Mae

http://thaitor.ir/

رستوران Ban Khun Mae

http://thaitor.ir/

رستوران Ban Khun Mae

http://thaitor.ir/

رستوران Ban Khun Mae

http://thaitor.ir/

رستوران Ban Khun Mae



:: برچسب‌ها: بانکوک،دیدنی های بانکوک،تفریحات بانکوک،هتل های بانکوک،مراکز خرید بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل ورابوری پوکت

هتل ورابوری پوکت

Woraburi Phuket Resort & Spa

سپری کردن تعطیلات در یک مکان خوش آب و هوا و زیبا از اهمیت زیادی برخوردار است . اگر به دنبال توری با ویژگی های فوق هستید ، پیشنهاد ما به شما تور تایلند است . شما می توانید این تور را با اقامت در یکی از بهترین مناطق پوکت و بهترین به خاطره ای فراموش نشدنی برای خود تبدیل کنید . هتل های 4 ستاره پوکت با امکانات کم نظیری آمادگی پذیرایی از میهمانان خود را دارند. هتل ورابوری پوکت یکی از این هتل های ساحلی زیبا در پوکت است.
http://thaitor.ir/

هتل ورابوری پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ورابوری پوکت

-thailandthmb3هتل تفریحگاه و آبگرم ورابوری پوکت بعنوان یکی از هتل های پوکت حدود 45 کیلومتر از فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد اين هتل و مرکز تفریحی داراي 205 اتاق مي باشد. این تفریحگاه آمیزه ای از راحتی، زیبایی و میهمان نوازی به میهمانان ارائه میدهد.این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.

http://thaitor.ir/

هتل ورابوری پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ورابوری پوکت

664811-couch-coffeetable0001-qprمیهمانان میتوانند با بهره مندی از خدمات مرکز آب گرم، سونا و آبتنی در استخر هتل، رفع خستگی نمایند.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ شرکت کنند.کافی شاپ هتل بصورت شبانه روز آماده پذیرایی است.در رستوران هتل با انواع غذاها از شما پذیرایی خواهد شد سونای گرم خشک هتل محلی است برای رفع خستگی شما.اتاق های هتل از آلودگی سیگار عاری هستند.

  • آبگرم و مرکز ماساژ
  • مجهز به آسانسور
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • امکانات کافی شاپبیکیو
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • سالن زمین تنیس روی میز
  • سالن غذا خوری
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • باشگاه ورزشی
  • کافی شاپ
  • حمام گرم(سونا)
  • استخر روباز
  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
  • نظافت اتاق
  • انتقال از فروگاه
http://thaitor.ir/

هتل ورابوری پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ورابوری پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ورابوری پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ورابوری پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ورابوری پوکت

http://thaitor.ir/

هتل ورابوری پوکت



:: برچسب‌ها: پوکت،هنل های پوکت،دیدنی های پوکت،تفریحات پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


مراکز خرید خیابان بیجینگلو گوانجو (beijinglu)

مراکز خرید خیابان بیجینگلو گوانجو (beijinglu)

خیابان بیجینگلو یکی از خیابان های زیبای شهر گوانجو چین است که به دلیل طراحی ، معماری و بافت سنتی و سرزندگیش ، مورد توجه توریستانی قرار می گیرد که از سراسر دنیا به گوانجو سفر می کنند در این مرکز خرید انواع خرده فروشی ها وجود دارد که سالانه گردشگران زیادی برای خرید خود به این مرکز خرید می روند.کالاهایی نظیر انواع البسه چینی یا پوشاک مارک دار با برند های معتبر جهانی ، کیف و کفش ، بدلیجات ، لوازم آرایشی ، ورزشی و غیره به اضافه رستوران ها و اغذیه فروشی های چینی در این خیابان شلوغ به گردشگران تور چین و شهروندان گوانجو ارائه می شود.

 



:: برچسب‌ها: چین،دیدنی های چین،هتل های چین،,
نويسنده : سمیه عزیزی


مرکز خرید هومورک پوکت تایلند

مرکز خرید هومورک پوکت تایلند

Home Works Shopping Center Phuket

یکی از بهترین مراکز خرید پوکت تایلند که بیشتر به محصولات خانگی و تکنولوژی و فناوری اختصاص دارد، مرکز خرید هومورک پوکت تایلند است. این مرکز خرید در 2 طبقه احداث شده است.که فروشگاه های لوازم خانگی و مبلمان و لوزام اداری رادر خود جای داده است.

 

مرکز خرید هومورک پوکت تایلند

دیگر فروشگاه ها و خدماتی که در این مرکز خرید ارزان تایلند ارائه میشود،شامل بانک بانکوک،بانک تجاری سیام ،مستر دونات ، کتاب فروشی ،فروشگاه های کامپیوتری و فروشگاه های لوازم چینی و سوغات تایلند است.

مرکز خرید هومورک پوکت تایلند



:: برچسب‌ها: پوکت،هنل های پوکت،دیدنی های پوکت،تفریحات پوکت،مراکز خرید پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی