با توجه به تحلیل منتشر شده در وبسایت newsbtc.com، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین دچار یک رشد 5 درصدی شده و در حال حاضر با قیمتی بالاتر از 19500 دلار در حال معامله شدن است. در تحلیل بازار ارز دیجیتال این طور به نظر می رسد که قیمت بیت کوین هدف جدید خود را یک ماکزیمم قیمتی در بالاتر از سطح مقاومتی 20000 دلار قرار داده است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

روز گذشته شاهد شروع یک روند صعودی برای قیمت بیت کوین در بالای سطح مقاومتی 18500 دلار بودیم و به این ترتیب بیت کوین توانست در منطقه مثبت جای خود را تثبیت کند و از سد سطح مقاومتی 19000 بگذرد. با این وجود این پایان کار نبود و قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال حتی توانست به بالای سطح مقاومتی 19500 دلار هم برود و در ماکزیمم قیمتی جدید برای سال 2020 یعنی 19860 دلار معامله شود. در حال حاضر بیت کوین در حال معامله شدن در بالای میانگین متحرک ساده صد ساعته است و شاهد اصلاحی نزولی کوچک در پایین سطح اصلاحی فیبو 23.6 درصد از روند صعودی اخیر بیت کوین از مینیموم 18335 دلار به ماکزیمم 19860 دلار هستیم.

همچنین شاهد این بودیم که قیمت بیت کوین به پایین سطح 19200 دلار برسد، ولی این افت قیمتی دوام زیادی نداشت و بلافاصله سطح اصلاح 50 درصد فیبو، از روند صعودی بیت کوین، از مینیموم 18355 دلار به ماکزیمم 19860 دلار رسید و نقش یک سطح حمایتی بسیار قوی را ایفا کرد. پس از این بود که ارز دیجیتال بیت کوین توانست یک مینیموم حمایتی در حوالی سطح 19200 دلار تشکیل دهد و هم اکنون هم با قیمتی بیشتر از 19500 دلار در حال معامله شدن است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

جدا از این، با توجه چارت ساعتی BTC/USD، میتوانیم شاهد تشکیل یک مثلث انقباضی با سطح مقاومتی در حوالی 19800 دلار باشیم. در حقیقت با رخ دادن شکستی بالاتر از سطح مقاومتی این مثلث، یعنی قیمت 19860 دلار، این امکان وجود خواهد داشت تا قیمت بیت کوین در معاملات بعدی خود شاهد صعودی قدرتمند تر از امروز باشد و در این صورت بیت کوین این قابلیت را خواهند داشت تا به رکورد بالاتر از 20000 دلار برسد.

آیا شاهد قیمت نزولی بیت کوین خواهیم بود؟

اگر بیت کوین موفق نشود که از سد سطح مقاومتی 19800 دلار بگذرد، به احتمال زیاد در کوتاه مدت شاهد یک اصلاح نزولی در قیمت این ارز دیجیتال خواهیم بود. در واقع این موضوع به این دلیل است که شاهد یک حمایت قدرتمند در حوالی سطح 19550 دلار هستیم. جدا از این اگر قیمت بیت کوین زیر این سطح حمایتی دچار شکست شود، این احتمال وجود خواهد داشت تا قیمت آن به 19200 نیز افت کند. برای خرید می توانید راهنمای خرید بیت کوین را مطالعه کنید.

تحلیل تکنیکال بیت کوین


نويسنده : سمیه عزیزی


هتل بانیان تری هانگزو- Banyan Tree Hangzhou

هتل 5 ستاره ی بانیان تری هانگزو (Banyan Tree) در منطقه ای دوست داشتنی در غرب منطقه ی دریاچه و پارک تالابی زیزی  Xixi واقع است و موقعیت فوق العاده ای در مرکز دیدنی های پر جنب و جوش هوانگزو دارد. از اینجا ، مهمانان تور هانگزو می توانند از دسترسی آسانی که به دیدنی های این شهر پر جنب و جوش دارند لذت ببرند. مهمانان هتل بانیان تری از بازدید از جاذبه های متعدد شهر همچون بازدید از لینگ فنگ برای تماشای شکوفه های آلو، تماشای معبد لینگ یین و قله های دوقلوی ابری نیز لذت خواهند برد. هتل بانیان تری بسیاری از امکانات فوق العاده را برای فراهم ساختن اقامتی خوش در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. 

مهمانان هتل می توانند از امکاناتی چون گاوصندوق ، کتابخانه ، تور، دربان و صرافی لذت ببرند. علاوه بر این، همه ی اتاق ها انواع و اقسام وسایل رفاهی را در خود دارند. بسیاری حتی گاوصندوق داخل اتاق ، تهویه مطبوع ، تلویزیون LCD / پلاسما ، سشوار و دسترسی به اینترنت دارند و کلیه ی مهمانان حتی سختگیرترین آنها را راضی نگه می دارند. هتل  امکانات فوق العاده ی تفریحی مانند باغ ، آبگرم ، سونا، ماساژ و استخر سرپوشیده را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد تا اقامتی فراموش نشدنی را برای آنان رقم بزند. از خدمات بی نظیر ، عجیب و غریب و معتبر هتل بانیان تری هانگزو لذت ببرید.

 

  • موقعیت هتل : West Lake District – Xixi Wetland Park

 

  • تعداد اتاق :129 اتاق
  • تلفن هتل بانیان تری هانگزو :08657185860000
  • آدرس هتل :21 Zi Jin Gang Lu, Xihu Qu, Hangzhou, Zhejiang Province, China, 310012

 


نويسنده : سمیه عزیزی


تور ایوو چین

ایوو شهری تجاری در ۳۰۰ کیلومتری جنوب غربی شانگهای در استان زجیانگ Zhejiang شرق چین است. ایوو را به بزرگترین شهر عمده فروشی جهان می شناسند ایوو به شهر بازارهای پرجنب و جوش و بازارهای مصرفی کوچک معروف است و ممکن نیست چیزی که می خواهید را در بازارهای متعدد این شهر پیدا نکنید.

خدمات تور چین ایوو

 

  • هزینه اتاق سه تخت 100 هزار تومان کمتر از اتاق دو تخت می باشد.
  • پرواز مستقیم اًَپیمایی ماهان
  • اقامت در هتل لوکس پنج ستاره Yiwu Hotel شهر ایوو می باشد.

 

خدمات تور:

  • ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه شانگهای به ایستگاه قطار ایوو
  • بلیط قطار شانگهای به ایوو بصورت رفت و برگشت
  • تور لیدر انگلیسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای انفرادی و در برخی موارد گروهی

 

گشت های تور ایوو : هیچ گشتی وجود ندارد همچنین ترانسفر از ایستگاه قطار ایوو به هتل در شهر ایوو بصورت رفت و برگشت بعهده مسافر می باشد و جهت اطلاعات بیشتر از تور چین با ما همراه باشید.


نويسنده : سمیه عزیزی


خانه مقدس حقیقت پاتایا - Sanctuary of Truth In Pataya
پاتایا از شهرهای زیبای تایلند بوده و جاذبه های شگفت انگیزی دارد که نمی توان از آن گذشت. یکی از دیدنی های تایلند ، خانه مقدس حقیقت پاتایا است. خانه حقیقت پاتایا توسط میلیونر تایلندی Khun Lek Viriyaphant که بسیار علاقمند به حفظ فرهنگ و تاریخ تایلند بوده ، ساخته شده است.

 

1441179067_pattaya-qpr



:: برچسب‌ها: تور پاتایا , تور تایلند , دیدنی های پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل نووتل سیلوم – Novotel Bangkok Silom
هتل نووتل سیلوم (Novotel Bangkok Silom) یکی از هتل های چهار ستاره و زیبای بانکوک می باشد که سالانه تعداد زیادی از مسافران تور تایلند را به خوذ جذب می کند. این هتل در منطقه تجاری سیلوم شهر بانکوک واقع شده است. مرکز خرید MBK و Siam در 3.5 کیلومتری و مرکز خرید Central World در 4 کیلومتری هتل نووتل سیلوم قرار دارند. این هتل تا اولین ایستگاه مترو 800 متر فاصله دارد.   

http://thaitor.ir



:: برچسب‌ها: تور تایلند , هتل های بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل کورت یارد بای ماریوت – Hotel Courtyard By Marriott
هتل کورت یارد بای ماریوت (Courtyard by Marriott) در شهر  زیبای بانکوک در سرزمین لبخند ها واقع شده و در زمره هتل های Marriott است که بهترین تور های تایلند را برگزار میکند. این هتل چهار ستاره در سال 2014، در نزدیکی خیابان Pattaya South بازگشایی شده است. هتل تا ساحل تنها 350 متر فاصله دارد.

1697318_155_z-qpr



:: برچسب‌ها: تور تایلند , هتل های بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


سوغات شانگهای چین- Top Souvenirs in Shangha

در تور چین اگر مقصد سفرتان شانگهای ست .شانگهای بزرگترین شهر چین می باشد که در آن می توانید کلی اجناس عجیب و غریب و تاریخی پیدا کنید و بعنوان هدیه و سوغات برای دوستان بیاورید این سوغاتی ها در مراکز خرید شانگهای هم پیدا می شود فقط حواستون باشه که اجناس تقلبی بهتون نفروشند پس بهتر است بدانید سوغاتی‌های شهر شانگهای عبارتند از ظروف لاکی ،کوبلن ملیله دوزی پشمی،چوب کنده کاری شده و .. که در قسمت زیر شما را با سوغاتی های شهر شانگهای آشنا خواهیم ساخت.
 

1. چوب کنده کاری شده

صنایع دستی کنده کاری شده در مراکز خرید شانگهای به چند دسته تقسیم می شوند: چوب سفید، چوب درخت ماموت و چوب شمشاد.این کنده کاری ها که با ابزار برش و به وسیله دست انجام می شود و به شکل مجسمه ها و تزئینات چوبی در می آیند.

 


2. ظروف لاکی

هنرمندان در سراسر دنیا ، کلکسیون ظروف لاکی رو به خوبی میشناسند و محصولی از بهترین تکنیک های ساخت صنایع دستی به شمار میرود. نوعی لاک روی ظروف چوبی نقش ایجاد میکند و به اون برق و درخشش می دهد.

 


3. کوبلن ملیله دوزی پشمی

کوبلن ملیله دوزی پشمی یکی از معروف ترین صنایع دستی و هنری چینی هست. در اینجور کوبلن ها معمولن مناظر دیدنی چین و یا شخصیت های معروف رو میدوزند.کالاهای کوچیک، رو مبلی، کیف پول  و کیف دستی رو هم از این روش میدوزند.



4. صنایع دستی نی باف

منطقه جیادینگ شانگهای، در ژوهانگ یه مکان معروف برای صنایع نی باف هست. این صنایع دستی نمادی از شهر جیادینگ هستند. سبک بی عیب و نقص و خاص این صنایع هنری، اون رو به بهترین سوغات شانگهای تبدیل کردند.


نويسنده : سمیه عزیزی


هتل گرند مرکوری – Grand Mercure Phuket Patong

این هتل که انتخاب اکثر خریداران تور تایلند بوده, در منطقه ساحل پاتونگ شهر پوکت واقع شده است و جزو مجموعه هتل های Accor Hotels می‌باشد. این هتل ساحلی در ناحیه همیشه بیدار شهر پوکت واقع شده است و تنها 500 متر از ساحل شنی سفید و درخشان پاتونگ فاصله دارد.

grand (5)



:: برچسب‌ها: تور تایلند , هتل های پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل بای واتر ریزورت – Bay Water Resort
هتل بای واتر ریزورت ساموئی در فاصله ی کمی از ساحل Choeng Mon قرار دارد. اتاق های بی نظیر, استخر بزرگ فضای باز و زیبایی های دیگر هتل بای واتر توجه تعداد کثیری از مسافرانتور تایلند  را به خود جلب کرده است. این هتل چهار ستاره ی شیک که با رنگ زمینه ی آبی فضای آرامش بخشی را برای گردشگرانی که اقامت در این هتل را انتخاب کرده اند به وجود آورده است.

9997608_181_z-qpr



:: برچسب‌ها: تور تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل آماری گاردن – Amari Garden Hotel
هتل آماری گاردن که در جاده ی ساحلی پاتایا واقع شده است،انتخابی ایده آل برای اقامت شما سخت پسندان می باشد. نزدیکی این هتل به مراکز دیدنی و تفریحی پاتایا سبب شده است که مهمانان مقیم این هتل به طور معمول از اکثر این اماکن و هم چنین مراکز خرید شهرلذت ببرند.

26010580-qpr



:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا, تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


تور چین با پرواز قطر

4 شب پکن و 3 شب شانگهای

با توجه به کنسل شدن پرواز ایران ایر در مسیر چین، هم اکنون پرواز قطر به عنوان برترین ایرلاین دنیا و مناسب ترین گزینه به نمایندگی شرکت سعادت سیر آماده خدمت رسانی می باشد.

  • قیمت تور از :  5.190.000 تومان
  • رفت پکن و برگشت از شانگهای

امتیازات تور چین: اقامت در هتل های 5 ستاره لوکس واقع در مرکز شهر پکن ،خروج از شانگهای،تور لیدر فارسی زبان ،همراهی از تهران ،4 روز گشت کامل با 4 وعده ناهار ،ترانسفر بین شهری با هواپیما ،ترانسفر فرودگاهی،نرخ رقابتی


نويسنده : سمیه عزیزی


هتل سنتر پوینت سیلوم -Centre Point Siom Hotel

[box type="success" ] هتل سنتر پوینت سیلوم که در بانکوک واقع شده است مکانی بی نظیر برای اقامت شما می باشد.از این هتل مهمانان دسترسی آسانی به مناظر دیدنی و جاذبه های گردشگری دارند.برای رفع خستگیتان در این هتل می توانید از استخر سر باز،سالن بدنسازی و سونا استفاده کنید.این هتل همچنین گلچینی از بهترین خدمات وامکانات نظیر مرکز تجاری،اتاق کنفرانس وکافی شاپ را برای مهمانان درنظر گرفته است. در طول اقامتتان درهتل سنتر پوینت سیلوم سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.[/box]

هتل سنتر پوینت در منطقه تجاری و توریستی و نزدیک به اماکن تفریحی و خرید شهر بانکوک واقع شده است و جزو گروه هتل های Centre Point می‌باشد. این هتل 4 ستاره برای تجار و کسانی که قصد استراحت و تفریح دارند مناسب می‌باشد.هتل سنتر پوینت سیلوم دسترسی آسانی به امکاناتی از قبیل مترو، بازارها، قطار و رستوران های شهر دارد.

16054948-qpr



:: برچسب‌ها: تایلند , ,
نويسنده : سمیه عزیزی


قیمت بلیط چین تابستان95

بلیط چین برای شهرهای مختلف و با ایرلاین های متنوعی عرضه می شود. این تنوع موجب می شود که مسافران عزیز حق انتخاب داشته باشند و بتوانند با توجه به هزینه و نوع ایرلاین ها و خدمات و امکانات ایرلاین ها بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنند پرواز چین با ایرلاین های مختلفی صورت میگیرد که شما میتوانید ایرلاین را را که از آن راضی هستید انتخاب کنید، یا اینکه با توجه به اطلاعاتی که از سایت ها و آژانس های هواپیمایی بدست می آورید ایرلاین خود را انتخاب کنید و بلیط هواپیما را از آن ایرلاین تهیه کنید. انتخاب ایرلاین ها با توجه به ساعت پرواز، میزان بار مجاز، خدمات مناسب و گزینه های دیگری که برای مسافران تور چین مهم است انجام می شود.در حالت کلی قیمت بلیط چین متغیر است، البته نباید ایرلاین ها، نوع کلاس پروازی و دیگر مواردی که در نوسان قیمت بلیط هواپیما تاثیر گذار هستند را نادیده گرفت.

به شهرهای مختلف چین و با ایرلاین های مختلفی پرواز موجود میباشد. در حال حاضر ایرلاین ایران ایر ، ارزانترین قیمت بلیط هواپیما چین را برای سفر به پکن ارائه می دهد. البته ایرلاین های دیگری هم وجود دارند که نرخ های خوبی را برای بلیط چینارائه میدهند، یکی از ایرلاین ها ایرلاین سی زد چین است.

ایرلاین امارات به مقصد چین


  • قیمت بلیط هواپیما به گوانجو
  • قیمت بلیط هواپیما به شانگهای
  • قیمت بلیط هواپیما به پکن

 

ایرلاین قطری به مقصد چین 

  • بلیط هواپیما به گوانجو
  • بلیط هواپیما به شانگهای
  • بلیط هواپیما به پکن


ایرلاین الاتحاد به مقصد چین 

 

  • قیمت بلیط هواپیما پکن
  • قیمت ایرلاین چین ( چین جنوبی)
  • قیمت بلیط هواپیما شنزن

 

ایرلاین ماهان به مقصد چین

  • قیمت بلیط هواپیما یه گوانجو
  • قیمت بلیط هواپیما به شانگهای

 

جهت دریافت بهترین وارزان ترین قیمت مناسب بلیط فقط با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

درصورت خرید بلیط ویزا ازتخفیف ویژه برخوردار میگردید .

43674448 -09354882927 

سعادت سیرمیرفخرایی



:: برچسب‌ها: قیمت بلیط چین،قیمت ارزان بلیط چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل آوانی آتریوم -Avani Atrium Hotel

[box type="note" ]سفری تفریحی و لوکس را در هتل آوانی آتریوم بانکوک با تور بانکوک تجربه کنید.در این قسمت هتلی را به شما معرفی می کنیم که برای گردشگرانی که برای سفر های کاری به تایلند سفر می کنند هم مناسب است[/box]

44364016-qpr



:: برچسب‌ها: تور تایلند، تور بانکوک , هتل های بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


قیمت بلیط چین

بلیط چین برای شهرهای مختلف و با ایرلاین های متنوعی عرضه می شود. این تنوع موجب می شود که مسافران عزیز حق انتخاب داشته باشند و بتوانند با توجه به هزینه و نوع ایرلاین ها و خدمات و امکانات ایرلاین ها بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنند پرواز چین با ایرلاین های مختلفی صورت میگیرد که شما میتوانید ایرلاین را را که از آن راضی هستید انتخاب کنید، یا اینکه با توجه به اطلاعاتی که از سایت ها و آژانس های هواپیمایی بدست می آورید ایرلاین خود را انتخاب کنید و بلیط هواپیما را از آن ایرلاین تهیه کنید. انتخاب ایرلاین ها با توجه به ساعت پرواز، میزان بار مجاز، خدمات مناسب و گزینه های دیگری که برای مسافران تور چین مهم است انجام می شود.در حالت کلی قیمت بلیط چین متغیر است، البته نباید ایرلاین ها، نوع کلاس پروازی و دیگر مواردی که در نوسان قیمت بلیط هواپیما تاثیر گذار هستند را نادیده گرفت.

به شهرهای مختلف چین و با ایرلاین های مختلفی پرواز موجود میباشد. در حال حاضر ایرلاین ایران ایر ، ارزانترین قیمت بلیط هواپیما چین را برای سفر به پکن ارائه می دهد. البته ایرلاین های دیگری هم وجود دارند که نرخ های خوبی را برای بلیط چین ارائه میدهند، یکی از ایرلاین ها ایرلاین سی زد چین است.


ایرلاین امارات به مقصد چین

  • قیمت بلیط هواپیما به گوانجو
  • قیمت بلیط هواپیما به شانگهای
  • قیمت بلیط هواپیما به پکن

 

ایرلاین قطری به مقصد چین 

  • بلیط هواپیما به گوانجو
  • بلیط هواپیما به شانگهای
  • بلیط هواپیما به پکن


ایرلاین الاتحاد به مقصد چین 

 

  • قیمت بلیط هواپیما پکن
  • قیمت ایرلاین چین ( چین جنوبی)
  • قیمت بلیط هواپیما شنزن

 

ایرلاین ماهان به مقصد چین 

  • قیمت بلیط هواپیما یه گوانجو
  • قیمت بلیط هواپیما به شانگهای

 

جهت دریافت بهترین وارزان ترین قیمت مناسب بلیط فقط با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

درصورت خرید بلیط ویزا ازتخفیف ویژه برخوردار میگردید .

43674448 -09354882927 

سعادت سیر-هنردوست


نويسنده : سمیه عزیزی


قیمت بلیط چین

بلیط چین برای شهرهای مختلف و با ایرلاین های متنوعی عرضه می شود. این تنوع موجب می شود که مسافران عزیز حق انتخاب داشته باشند و بتوانند با توجه به هزینه و نوع ایرلاین ها و خدمات و امکانات ایرلاین ها بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنند پرواز چین با ایرلاین های مختلفی صورت میگیرد که شما میتوانید ایرلاین را را که از آن راضی هستید انتخاب کنید، یا اینکه با توجه به اطلاعاتی که از سایت ها و آژانس های هواپیمایی بدست می آورید ایرلاین خود را انتخاب کنید و بلیط هواپیما را از آن ایرلاین تهیه کنید. انتخاب ایرلاین ها با توجه به ساعت پرواز، میزان بار مجاز، خدمات مناسب و گزینه های دیگری که برای مسافران تور چین مهم است انجام می شود.در حالت کلی قیمت بلیط چین متغیر است، البته نباید ایرلاین ها، نوع کلاس پروازی و دیگر مواردی که در نوسان قیمت بلیط هواپیما تاثیر گذار هستند را نادیده گرفت.

به شهرهای مختلف چین و با ایرلاین های مختلفی پرواز موجود میباشد. در حال حاضر ایرلاین ایران ایر ، ارزانترین قیمت بلیط هواپیما چین را برای سفر به پکن ارائه می دهد. البته ایرلاین های دیگری هم وجود دارند که نرخ های خوبی را برای بلیط چین ارائه میدهند، یکی از ایرلاین ها ایرلاین سی زد چین است.


ایرلاین امارات به مقصد چین

  • قیمت بلیط هواپیما به گوانجو
  • قیمت بلیط هواپیما به شانگهای
  • قیمت بلیط هواپیما به پکن

 

ایرلاین قطری به مقصد چین 

  • بلیط هواپیما به گوانجو
  • بلیط هواپیما به شانگهای
  • بلیط هواپیما به پکن


ایرلاین الاتحاد به مقصد چین 

 

  • قیمت بلیط هواپیما پکن
  • قیمت ایرلاین چین ( چین جنوبی)
  • قیمت بلیط هواپیما شنزن

 

ایرلاین ماهان به مقصد چین 

  • قیمت بلیط هواپیما یه گوانجو
  • قیمت بلیط هواپیما به شانگهای

 

جهت دریافت بهترین وارزان ترین قیمت مناسب بلیط فقط با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

درصورت خرید بلیط ویزا ازتخفیف ویژه برخوردار میگردید .

43674448 -09354882927 

سعادت سیر-هنردوست



:: برچسب‌ها: قیمت بلیط چین،قیمت ارزان بلیط چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


قیمت تورپکن (7شب)

هتل:presidential5*

قیمت هر نفر در اتاق دبل 3/950/000تومان

 

خدمات تور: 

بلیط رفت وبرگشت باپروازماهان 7شب اقامت باصبحانه در هتل5ستاره .ترانسفر فرودگاهی.راهنمایی فارسی زبان.  بیمه .ویزا گروهی گشت شهری با  نهار(دیوار چین شهر ممنوعه پارک المپیک گشت مراکز خرید کاخ تابستانی میدان تیان آن من  ) 

 

توضیحات لازم برای تور چین :

 

  • پرواز گارانتی و غیر قابل استرداد می باشد.
  • مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر و تاریخ اعتبار پاسپورت به عهده آژانس همکار
  • می باشد و آژانس مسئولیتی در قبال کنترل پاسپورت نخواهد داشت.
  • در صورت کنسل نمودن تور و یا عدم صدور ویزا از سوی سفارت 50% مبلغ بلیط و 2شب NOSHOW هتل کسر و الباقی مبلغ استرداد می گردد.
  • مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا : اصل پاسپورت ، با حد اقل 7 ماه اعتبار ، دوقطعه عکس 6*4 ، آدرس + شغل و شماره تلفن -گواهی تمکن مالی به زبان لاتین

 


 دوستان خوبم از اونجایی که گذاشتن تمام تورهای  در یک مطلب کمی کسل کننده اس . بهتره با انتخاب هتل و پرواز و زمان سفرتون برای آگاهی از قیمت تور چین نوروز با همکارن ما تماس بگیرید . امیدوارم این مشاوره رایگان ، بهترین ها رو برای شما به همراه داشته باشه .


سعادت سیر مجری مستقیم تور چین


43674448

میرفخرایی

09354882927


نويسنده : سمیه عزیزی


تور پکن (4 شب) + شانگهای (3 شب)

 

  • قیمت تور از :  4.995.000   تومان
  • رفت پکن و برگشت از شانگهای
  • زمان :فقط دوشنبه ها
  • (اقامت در هتل شانگری لا پکن و هتل شرایتون شانگهای )

 

معرفی هتل شانگری لا

هتل شانگری لا یکی از هتل های 5 ستاره لوکس در شهر پکن می باشد .فاصله این هتل تا کاخ تابستانی و مرکز نمایشگاه های پکن 15 دقیقه ،تا فرودگاه بین المللی پکن 30 دقیقه و تا باغ وحشو آکواریوم پکن 2.5 کیلومتر می باشد از جمله امکانات این هتل پنج ستاره اینترنت رایگان ،سالن بدنسازی ،اسپای مجهز و استخر سرپوشیده می باشد .

 

معرفی هتل شرایتون شانگهای

هتل شرایتون شانگهای یکی از اقامتگاههای مجلل و باشکوه شهر شانگهایست که جزو یکی از بهترین هتل های شانگهای شناخته شده که در لیست هتل های شرایتون قرار داره .فاصله این هتل تا مراکز خرید خیابان سیچوان و منطقه تجاری لوجیاژو 10 دقیقه و تا منظقه بوند 5 دقیقه ،تا ایستگاه مترو 2 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 40 دقیقه می باشد لازم به ذکر است اینم بدونین که فاصله این هتل تا خیابان معروفو پر تردد نانجینگ 3 تا ایستگاست و به مراکز تجاری نزدیکه و چندان راهی نیست.

جهت دیدن پکیج اصلی بر روی این لینک کلیک کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از اخذ ویزای چین و قیمت ویزای چین با کارشناسان ما در تماس باشید.

 



:: برچسب‌ها: تور پکن،تور چین،تور شانگهای،تور گوانجو,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل هالیدی ریزورت - The Holiday Resort

هتل هالیدی ریزورت در مرکز شهر پاتایا قرار دارد. موقعیت مناسب مکانی این هتل امکان دسترسی آسان به نقاط دیدنی شهر پاتایا را برای میهمانان فراهم می‌کند.

این هتل دارای 5 رستوران با انواع غذاهای سنتی و بین المللی است. این هتل از فرودگاه بین المللی سوارنابومی تنها یک ساعت و نیم فاصله زمانی دارد. جاده بیچ رود در فاصله 1 کیلومتری و خیابان Walking Street در فاصله 2 کیلومتری از هتل قرار دارند.مرکز خرید Central Festiva یکی از بهترینمراکز خرید پاتایا در فاصله 1 کیلومتری و مرکز خرید Mike Shopping Mall در فاصله 1.5 کیلومتری از هتل قرار دارند. هم چنین هتل های Nirun Condo By Valeri، The Chezz Central Condo، Villa Oranje Pattaya، LK Royal Wing، LK Royal Suite، LK Mansion و Adelphi Pattaya در مجاورت قرار دارند.

 



:: برچسب‌ها: پاتایا ,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل کینگ استون سوئیتز

هتل کینگ استون سوئیتز

Kingston Suites Hotel

کسانی که تور تایلند را خریداری کرده اند حتما با زیبایی های شهر بانکوک آشنا هستند و از ویژگی های هتل های بانکوک نیز خبر دار هستند.هتل چهار ستاره ی کینگ استون یکی از هتل های خوب این شهر می باشد.

هتل کینگ استون سوئیتز

هتل کینگ استون سوئیتز که درشهر بانکوک تایلند واقع شده است اتنخابی مناسب برای اقامت شما می باشد.از این هتل مهمانان و مسافران محترم  دسترسی آسانی به مناظر دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر بانکوک خواهند داشت.این هتل 4 ستاره گلچینی از بهترین خدمات و امکانات را برای مسافرین عزیز در نظر گرفته است اعم از تراسفر فرودگاهی صندوق نگهداری امانات و.خدمات 24 ساعته ی اتاق های هتل و... به باد داشته باشید که این هتل اتاق مخصوص برای کشیدن سیگار دارد.

هتل کینگ استون سوئیتز

اگر پس از خرید در مراکز خرید بانکوک و یا تفریح در این شهر احساس خستگی کردید استخر رو باز این هتل را برای ریلکس شدن فراموش نکنید از دیگر خدمات این هتل در این زمینه می توان به سالن بدن سازی مجهز و تمیز آن شاره کرد.

هتل کینگ استون سوئیتز

هتل کینگ استون سوئیتز

هتل کینگ استون دارای وای فای بی سیم رایگان در لابی و اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها می باشد.همچنین خدمات ویژه ای برای عزیزانی که  برای سفرهای کاری و تجاری به بانکوک آمده اند،در نظرگرفته  است.

هتل کینگ استون سوئیتز

هتل کینگ استون سوئیتز

حتما شما از رستوران هتل کینگ استون که در آن تعداد بیشماری از غذاهای خوش طعم و عطر تایلندی که ،با بهترین مواد اولیه  سرو می شود و کافی شاپ لوکس آن  نیز نهایت لذت را خواهید برد.

هتل کینگ استون سوئیتز

اطمینان کامل داشته باشید که در طول اقامتتان در این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

سایر امکانات هتل

آسانسور گاو صندوق تهویه بار و رستوران پارکینگ و...

 


نويسنده : سمیه عزیزی


گواهی تمکن مالی چین

گواهی تمکن مالی چین

Bank statement china

برای سفر به بعضی از کشورها از جمله چین ارائهٔ تاییدیهٔ بانک مبنی بر اینکه فرد از شرایط مالی مناسب و قابل قبولی برای دریافت روادید آن کشور برخوردار است، ضروری می باشد. گواهی تمکن مالی بانک که معمولاً در تمامی شعب بانک صادر می‌شود، سندی معتبر و رسمی‌ است که موجودی انواع حساب‌های فرد و نرخ برابری آن به ارز مورد نظر فرد در آن درج می‌شود. این گواهی معمولا بنا به درخواست به دو یا چند زبان ارائه می‌شود.کشور چین هم تازگیا برای اخذ ویزای چین این دستور را داده که فرد برای گرفتن ویزای چین اول باید گواهی تمکن مالی به همراه داشته باشد تا ویزای فرد صادر شود و وقتی این گواهی برای فرد صادر میشود که 10 میلیون پول تو حساب فرد باشد تا فرد بتونه به تور چین سفر کنه برای دیدن نمونه ای از این گواهی تمکن مالی بر روی این لینک کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: تور چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


ویزای چین فوری

 ویزای چین فوری

  1. اصل پاسپورت
  2. دو قطعه عکس6 در ۴ رنگی زمینه سفید
  3. اطلاعات فردی از قبیل آدرس منزل و محل کار ، شغل و شماره تلفن
  4. تمکن مالی(حداقل موجودی15میلیون تومان)

 

شرایط اخذ ویزا چین


انواع ویزای قابل دریافت از کشور چین عبارتند از : ویزا گروهی چین، ویزا انفرادی چین ، ویزا تجاری چین ، ویزا مولتی چین


ویزا گروهی چین ۱ ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۱۴ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا برای حداقل ۵ نفر صادر می شود که فقط به صورت گروهی امکان ورود و خروج از چین دارند. ویزا گروهی چین به صورت عادی در ۱۴ روز کاری و به صورت فوری در ۷ روز کاری اخذ می شود
ویزا انفرادی چین ۱ ماه اعتبار دارد و شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا حداقل در ۳ روز کاری اخذ می شود
ویزا تجاری چین ۳ ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا در ۱۵ روز کاری اخذ می شود
ویزا مولتی چین ۱ ساله است و با این نوع ویزا به دفعات امکان ورود به چین وجود دارد. مدت اخذ این ویزا ۳۰ روز کاری است
برای اخذ ویزای چین به صورت مولتی ، وجود حداقل ۴ ویزای تجاری چین در پاسپورت الزامی است


قیمت  ویزای چین 


ویزا عادی انفرادی 115 دلار

ویزا فوری انفرادی150دلار

 

با ما تماس بگیریدSmile

43674448 -09354882927 

سعادت سیر-هنردوست


نويسنده : سمیه عزیزی


نمایشگاه بین المللی فرآوری مواد غذایی و ماشین آلات بسته بندی چین

نمایشگاه بین المللی فرآوری مواد غذایی و ماشین آلات بسته بندی چین

(China (guangzhou) Food Machinery & Packaging Exhibition)

  • زمان برگزاری :8 تا 6 خرداد 2016
  • دسته‌بندی‌ها: شیرینی و شکلات, صنعت و ماشین آلات, مواد غذایی
  • مکان: مرکز نمایشگاههای بین المللی چین / (China International Exhibition Centre (CIEC


اولین دوره نمایشگاه China Foodtech در سال ۱۹۸۹ برگزار شد و پس از طی این سال ها توانست مخاطبان صنعت غذایی را جذب کند .این نمایشگاه در شهر شانگهای برگزار می شود و با فضایی بیش از ۲۲۰۰۰ مترمربع برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود این دوره برگزاری بیش از ۶۰۰ شرکت کننده و ۳۰۰۰۰ بازدید کننده از سراسر جهان داشته باشد و بیشتر شرکت کنندگان تور چین مواد غذایی خود را از این نمایشگاه خریداری می کنند.


نويسنده : سمیه عزیزی


هتل مانیتا بوتیک پاتایا

هتل مانیتا بوتیک پاتایا

Manita Boutique Hotel

هتل مانیتا بوتیک پاتایا در شهر زیبای پاتایا قرار دارد. و حدود 700 متر تا ساحل معروف پاتایا فاصله دارد. همچنین این هتل 3 ستاره با خیابان معروف واکینگ استریت یک کیلومتر فاصله دارد.در نزدیکی هتل می توان از امکاناتی مانند: صخره نوردی، قایق سواری، غواصی و بازی های آبی لذت برد. این هتل 3 ستاره با امکانات خوب خود پذیرای گردشگران تور تایلند می باشد.

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourشما میتوانید از غذاهای تایلندی و بین المللی رستوران فیلو و همینطور میهمانی های خصوصی در باغ یا کنار استخر لذت ببرید.
میز جلو ۲۴ ساعته، انتقال فرودگاه، بار، کرایه ماشین، پارک ماشین، قهوه خانه، دربان، آسانسور، طبقه اجرایی، خدمات لباس های شسته شده، ذخیره سازی چمدان ها، ملاقات امکانات، مطبوعات،رستوران، خدمات اتاق، منطقه سیگار کشیدن، تور، بیلیارد، باغ، ماساژ، استخر در فضای باز، استخر بچه ها، اینترنت بیسیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی
فاصله هتل تا: بالی های پیر ۶۰۰ متر (۸ دقیقه پیاده روی)،ماساژ ۶۰۰ متر(۸ دقیقه پیاده روی)، باغ ماالشئیر ۹۰۰ متر (۱۰ دقیقه پیاده روی)

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

 



:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا , هتل های تایلند ,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل سیزن ۵ پاتایا

هتل سیزن ۵ پاتایا

Season Five Hotel

هتل سیزن ۵ یکی از هتل های ۴ ستاره پاتایا می باشد که در منطقه زیبای چنبوری در مرکز پاتایا قرار دارد. این هتل دارای امکانات کامل و عالی برای گردشگران می باشد. هتل سیزن ۵ ۲۰۰ متر از کاباره آلکازار فاصله دارد. و تا میدان باغ سلطنتی حدود ۱ کیلومتر فاصله دارد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی مطلوب برایتان رقم بزنیم.
http://thaitor.ir

هتل سیزن ۵ پاتایا

http://thaitor.ir

هتل سیزن ۵ پاتایا

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

هتل سیزن ۵ دارای ۹۵ اتاق می باشد که اتاق های هتل دارای بالکن اختصاصی می باشند. هر اتاق دارای تهویه مطبوع است. دارای مینیبار, تلویزیون کابلی, کتری برقی, حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایش می باشد. این هتل دارای استخر رو باز می باشد که مهمانان می توانند در هوای لطیف پاتایا به آب تنی بپردازند. همچنین هتل دارای مرکز تناسب اندام می باشد. خدمات ماساژ نیز در هتل انجام می شود. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. دارای رستوارن با غذاهای سنتی و بین المللی می باشد. دارای پارکینگ رایگان می باشد. همچنین کارمندان مسلط به زبان انگلیسی می باشند. زمین گلف در ۳ کیلومتری هتل قرار دارد.

http://thaitor.ir

هتل سیزن ۵

http://thaitor.ir

هتل سیزن ۵

http://thaitor.ir

 



:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا, هتل های تایلند ,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل ای وان رویال کروز پاتایا

هتل ای وان رویال کروز پاتایا

A ONE The Royal Cruise Hotel Pattaya

یکی از هتل های پاتایا می باشد که در مقابل ساحل پاتایا می باشد . این هتل که طراحی آن به شکل کشتی می باشد. در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد در نزدیکی تفریحات پاتایا می باشد. شو تیفانی Tiffany Show حدود ۳۵۰ متر تا ساحل پاتایا فاصله دارد. کافه معروف هارد راک Hard Rock Café نیز در ۷۰۰ متری هتل قرار دارد.سرویس رایگان رفت و آمد به خیابان پیاده روی پاتایا Walking Street ، مرکز خرید رویال گاردن پلازا Royal Garden Plaza و همینطور مرکز خرید بزرگ سنترال فستیوال Central Festival نیز در هتل انجام می شود. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی مطلوب برایتان رقم بزنیم.
http://thaitor.ir

هتل ای وان رویال کروز پاتایا

http://thaitor.ir

هتل ای وان رویال کروز پاتایا

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

اتاق های هتل با تم رنگی سفید و آبی طراحی و دکور شده‌اند. در هر اتاق امکاناتی مانند چای/قهوه ساز، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی به همراه ست بهداشتی برای هر نفر وجود دارد. مهمانان می توانند از استخر رو باز و سپا استفاده کنند.باشگاه تناسب اندام هتل و سونا نیز گزینه‌های خوبی هستند. پارکینگ رایگان و اجاره دوچرخه نیز از خدمات هتل می باشد.همچنین اینترنت رایگان در مکان های عمومی هتل در دسترس است.

http://thaitor.ir

هتل ای وان رویال کروز پاتایا

http://thaitor.ir

هتل ای وان رویال کروز

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

بهتر است براساس ذائقه‌تان از رستوران‌های هتل استفاده کنید؛ اگر به غذاهای تایلندی و غربی علاقه دارید می‌توانید به رستوران ماری تایم Maritime بروید و درصورتی‌که غذاهای بین المللی را می‌پسندید سری به رستوران هاربور Harbour بزنید. همچنین انواع نوشیدنی‌ها نیز در کافه بلو ویو Blue Wave در کنار استخر و همینطور در پیانو لانژ Piano Lounge سرو می‌شود.

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

 



:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا,هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل مانیتا بوتیک پاتایا

هتل مانیتا بوتیک پاتایا

Manita Boutique Hotel

یکی از هتل های تایلند می باشد . که در موقعیت مکانی خوبی نزدیک به مکان های تفریحی پاتایا می باشد . این هتل تنها ۷۰۰ متر تا ساحل پاتایا فاصله دارد. و با خیابان معروف پاتایا واکینگ استریت حدود یک کیلومتر فاصله دارد.در نزدیکی هتل می توان از امکاناتی مانند: صخره نوردی، قایق سواری، غواصی و بازی های آبی لذت برد. این هتل ۳ ستاره امکانات رفاهی خوبی را به مهمانان خود ارائه می دهد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا بهترین اقامت را برایتان فراهم کنیم.
http://thaitor.ir

هتل مانیتا بوتیک پاتایا

http://thaitor.ir

هتل مانیتا بوتیک پاتایا

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

امکانات هتل مانیتا بوتیک پاتایا

شما میتوانید از غذاهای تایلندی و بین المللی رستوران فیلو و همینطور میهمانی های خصوصی در باغ یا کنار استخر لذت ببرید.

میز جلو ۲۴ ساعته، انتقال فرودگاه، بار، کرایه ماشین، پارک ماشین، قهوه خانه، دربان، آسانسور، طبقه اجرایی، خدمات لباس های شسته شده، ذخیره سازی چمدان ها، ملاقات امکانات، مطبوعات،رستوران، خدمات اتاق، منطقه سیگار کشیدن، تور، بیلیارد، باغ، ماساژ، استخر در فضای باز، استخر بچه ها، اینترنت بیسیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی
فاصله هتل تا: بالی های پیر ۶۰۰ متر (۸ دقیقه پیاده روی)،ماساژ ۶۰۰ متر(۸ دقیقه پیاده روی)، باغ ماالشئیر ۹۰۰ متر (۱۰ دقیقه پیاده روی)

http://thaitor.ir

هتل مانیتا بوتیک پاتایا

http://thaitor.ir

هتل مانیتا بوتیک

http://thaitor.ir

هتل مانیتا بوتیک

http://thaitor.ir

هتل مانیتا بوتیک

http://thaitor.ir

هتل مانیتا بوتیک

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا,هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل ایبیس پاتایا

هتل ایبیس پاتایا

Ibis Pattaya

یکی از هتل های پاتایا که در مرکز شهر پاتایا قرار دارد.هتل ایبیس پاتایا می باشد. این هتل حدود ۳۰۰ متر تا ساحل زیبای پاتایا فاصله دارد و با خیابان معروف واکینگ استریت ۳ کیلومتر فاصله دارد. این هتل ۳ ستاره با امکانات کامل و عالی پذیرای مهمانان خود می باشد . در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی مطلوب برای شما رقم بزنیم.

http://thaitor.ir

هتل ایبیس پاتایا 3 ستاره

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

مرکز خرید سنترال فستیوال ۲ کیلومتر و پاساژ Mike Shopping Mall حدود ۲٫۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.و جزو گروه هتل های accorhotels می‌باشد.هتل با اقامتی مقرون به صرفه اتاق هایی به سبک روز ،دارای تهویه مطبوع ،حمام ودستشویی ودسترسی به اینترنت بی سیم ارائه می دهد. هتل دارای استخر روباز می باشد و میهمانان می توانند با کرایه دوچرخه به کشف شهر پاتایا بپردازند واز باربکیو و محل های تفریحی پاتایا دیدن کنند. رستوران Tasteبه سرو غذاهای تایلندی و Lobby Bar به سرو انواع نوشیدنی دراین هتل می پردازند. هتل ایبیس تا مرکز شهر حدود ۳ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی حدود ۱۱۰ کیلومتر فاصله دارد. همچنین از مغازه های نزدیک هتل نیز می‌توانید موتور کرایه کنید و از موتورسواری در شهر لذت ببرید. ورود حیوانات اهلی مجاز است.

هتل ایبیس تایلند

موقعیت هتل ایبیس پاتایا

عکسهای هتل ایبیس پاتایا

هتل ایبیس پاتایا تایلند

 



:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا, هتل تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل رامادا دیوانا پوکت

هتل رامادا دیوانا پوکت

Ramada Phuket Deevana Patong

یکی از هتل های پوکت می باشد .که در قسمت مرکزی پاتونگ قرار دارد. این هتل 4 ستاره در موقعیت مکانی مناسب قرار دارد. چرا که فاصله کمی از ساحل پاتونگ-مراکز خرید شبانه و شب زنده داری پوکت دارد .تمام اتاق ها با نمایش دلپذیری از مناطق زیبای شهر تزیین شده. کوه نوردی و استفاده از استخر از امکانات هتل برای شماست. در تور تایلند ما شرکت کنید تا بهترین اقامت را برای شما رقم بزنیم.

http://thailand20.com/thailand-tour

هراتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت های ماهواره ای، صندوق امانات، کتری برقی و یک حمام خصوصی است و با این امکانات خاص شما همچنین از امکان بالکن خصوصی نیز بهره ببرید.امکانات دیگر موجود در این هتل شامل اتاق هایی مخصوص افراد غیر سیگاری و پذیرش در تمام طول روزبه همراه یک میز تور و خدمات شاتل میباشد که البته برای این سرویس ها یک هزینه اضافی باید پرداخت شود. مهمان همچنین می تواند استفاده از لباس های شسته شده و اتو شده تازه نیز بهره ببرد. یک تراس حمام آفتاب مجهز و امکان سفارش منوها و ماساژ آرامش بخش نیز از دیگر امکانات هتل میباشد.وعده های غذایی و نوشیدنی ها را میتوانید بر اساس انتخاب در رستوران هتل و منوی میان وعده سفارشی تحویل بگیرید.

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های پوکت , هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل گلدن بیچ پاتایا

هتل گلدن بیچ پاتایا

Golden Beach Hotel

یکی از هتل های پاتایا هتل گلدن بیچ می باشد. که در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. حدود ۳۰۰ متر تا ساحل زیبای پاتایا فاصله دارد.هتل گلدن بیچ نزدیک مراکز خریدی نظیر مرکز خرید سنترال فستیوال قرار دارد. فاصله آن تا فرودگاه Suvarnbhumi یک ساعت می باشد. این هتل از هتل های ۳ ستاره پاتایا می باشد و ارائه دهنده ی خدمات کامل و عالی برای مهمانان خود می باشد . در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی مطلوب برای شما فراهم کنیم. در پاراگراف های بعدی به توضیحات بیشتری در مورد خدمات هتل می پردازیم.
http://thaitor.ir

هتل گلدن بیچ پاتایا

http://thaitor.ir

هتل گلدن بیچ پاتایا

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir
هتل دارای یک استخر روباز ، یک رستوران ، سالن اسپا و خدمات ماساژ می باشد. اینترنت Wi-Fi در محوطه عمومی هتل رایگان است. اتاق ها یا نما به سوی شهر دارند یا به سوی استخر و دارای پنجره های بزرگ می باشند که اتاق ها را به اندازه کافی روشن می کند. داخل اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون و ماهواره ، مینی بار موجود می باشد.
خدمات ماساژ در کنار استخر برای میهمانان هتل ارائه می گردد همچنین برای آفتاب گرفتن نیز امکاناتی وجود دارد. استخر کودکان جدا می باشد.
این هتل سه غذاخوری دارد که انواع غذاهای تایلندی و بین المللی در آنها سرو می شود. رستوران گلدن تراس انواع غذاهای دریایی و گریل شده را ارائه می دهد. امکان غذاخوردن داخل اتاق ها نیز وجود دارد.
http://thaitor.ir

هتل گلدن بیچ پاتایا

http://thaitor.ir

هتل گلدن بیچ پاتایا

 



:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا , هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل اسلیپ ویت می پوکت

هتل اسلیپ ویت می پوکت

Sleep With Me hotel phuket

هتل اسلیپ ویت می پوکت یکی از بهترین هتل های پوکت می باشد. که در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. در نزدیکی ساحل پاتونگ می باشد. مهمانان می توانند به راحتی به ساحل پاتونگ و مرکز خرید جانگسیلون دسترسی داشته باشند. و خاطرات بسیار زیبایی را از سفر به تایلند برای خود رقم بزنند. همچنین فاصله این هتل تا ساحل زیبای کارون 15 دقیقه می باشد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی مطلوب برای شما فراهم کنیم.

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourامکانات هتل شامل: یک استخر در فضای باز ، سونا ،جکوزی, ماساژ،وای فای رایگان ، اتاق ها دارای بالکن خصوصی، تهویه مطبوع ،یخچال تلویزیون و گاو صندوق،  اتاق مخصوص سیگار می باشد. همچنین رستوران دارای غذاهای بین المللی می باشد و در تمام طول روز برای ناهار خوری باز است. دارای پارکینگ رایگان می باشد.همچنین ۲۰ دقیقه رانندگی تا مرکز شهر پوکت فاصله دارد. دیگر امکانات هتل:سالن کنفرانس, فروشگاه, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, گشت درون شهری و برون شهری, بوفه و صبحانه,فری شارژ, باغ. خدمات اینترنت: کافی نت, اینترنت بیسیم رایگان در لابی, اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها, اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه), اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه), اینترنت کابلی رایگان در اتاقها.

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

 



:: برچسب‌ها: هتل های پوکت , هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پزشکی هنگ کنگ

نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پزشکی هنگ کنگ

Hong Kong International Medical Devices and Supplies Fair

  • شروع :  3 می 2016 - 14 اردیبهشت 1395
  • پایان :   5 می 2016 - 16 اردیبهشت 1395
  • مکان: مرکز کنفرانس ها و نمایشگاه های هنگ کنگ / (Hong Kong Convention & Exhibition Centre (HKCEC

یکی دیگر از نمایشگاه های چین که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پزشکی ست این نمایشگاه در شهر هنگ کنگ چین برگزار می شود و بازدیدکنندگان این نمایشگاه را از سرتاسر دنیا تشکیل میدن .مرکز نمایشگاهی هنگ کنگ همواره در تمامی ایام سال شاهد برگزاری نمایشگاههای متعدد با موضوعات مختلف می‌باشد که در آن میان به علت مقارن بودن چند نمایشگاه مهم هنگ کنگ با نمایشگاه گوانجو چین (Canton Fair) این نمایشگاه ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و مسافرین تور چین می‌توانند با یک تیر 2 نشان بزنند، امکان بازدید همزمان از نمایشگاه گوانگجو چین و نمایشگاه هنگ کنگ، با کمترین هزینه و بهترین پرواز و هتل‌ها.

نمایشگاه لوازم و تجهیزات پزشکی هنگ کنگ شامل 5 بخش اصلی است:

  •  بخش احیا و نگهداری از سالمندان که شامل تجهیزات حرکتی، ارتوپدی، صندلی چرخدار و موارد مشابه است.
  •  بخش تجهیزات بیمارستانی که ارائه دهنده تجهیزات برقی پزشکی، تجهیزات عکسبرداری و سونوگرافی، تجهیزات بیهوشی و وسایل جراحی است.
  •  بخش تجهیزات پزشکی خانگی که شامل دستگاه های اندازه گیری فشار خون، دستگاه های اندازه گیری دما و دستگاه های ورزشی است.
  •  بخش فیزیوتراپی که ارائه دهنده دستگاه های نور درمانی، تجهیزات ماساژ، تجهیزات ورزشی و دستگاه های فیزیوتراپی است.
  •  بخش پزشکی-آرایشی که شامل دستگاه های لیزر و مرتبط با زیبایی پوست است.


نويسنده : سمیه عزیزی


هتل لمردین پوکت

هتل لمردین پوکت

Le Meridien Phuket Resort

یکی از هتل های پوکت هتل لمردین می باشد . که از هتل های ۵ ستاره پوکت می باشد که ۵ کیلومتر تا ساحل پاتونگ فاصله دارد. و همچنین این هتل زیبا و مجلل دارای ساحل اختصاصی می باشد. اطراف این هتل لوکس و شیک را جنگل های سزسبز و زیبای گرمسیری احاطه کرده اند که فضای اطراف آن را بسیار زیبا و دلنشین ساخته است. در تور تایلند ما شرکت کنید تا بهترین اقامت را برای شما رقم بزنیم.

http://thaitor.ir

هتل لمردین پوکت

هتل لمردین پوکت تایلند

هتل لمردین پوکت

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

هتل لمردین دارای ۵۴ سوئیت لوکس در بین تمام هتلهای تایلند است لمردین هتل دارای ۴۱۷ اطاق بزرگ(حدود ۳۷ متر) همراه با تمام امکانات از قبیل تلویزیون ال ای دی(۳۷ اینچ)،ماهواره، دی وی دی پلیر-حمام- و کف پارکت شده و بالکن شخصی است هتل لمردین دارای – دو استخرهای شنا زیبا در کلاس جهانی ، چهار زمین تنیس، ۲ زمین اسکواش – مینی بار- قهوه ساز، اتو، سشوار، تهویه مطبوع دسترسی به اینترنت بی سیم (وای فای) وسالنهای تیراندازی با کمان-سالنهای سلامتی و تناسب اندام(۱۳۱۰ متر) و درمان های آبگرم میباشد. فرودگاه بین المللی پوکت هم ۴۵ دقیقه با ماشین تا هتل لمردین پوکت فاصله دارد.هر روز صبح میتوانید از کوه پیمایی-فیل سواری در ۵ کیلومتر جنگل انحصاری هتل لمردین پوکت و ورزشهای آبی هتل لمردین لذت ببرید ۱۰ رستوران ها و کافه ها با انواع غذاهای فرهنگهای گوناگون میزبان شماست وخوردن شام برای کودکان و نوجوانان۱۲ ساله به صورت رایگان می باشد.

قیمت هتل لمردین پوکت

هتل لمردین پوکت

http://thaitor.ir

هتل لمردین پوکت

تور هتل لمردین پوکت

هتل لمردین پوکت

 



:: برچسب‌ها: هتل های پوکت , هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل رامادا دیوانا پوکت

هتل رامادا دیوانا پوکت

Ramada Phuket Deevana Patong

یکی از هتل های پوکت هتل رامادا دیوانا پوکت می باشد. این هتل ۴ ستاره در قسمت مرکزی پاتونگ که فاصله کمی ازساحل پاتونگ-مراکز خرید شبانه و شب زنده داری پوکت دارد واقع شده است. این هتل دارای امکانات کاملو عالی می باشد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی منحصر به فرد برای شما رقم بزنیم.

http://thaitor.irهتل رامادا دیوانا پوکت http://thaitor.irهتل رامادا دیوانا پوکت

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

تمام اتاق ها با نمایش دلپذیری از مناطق زیبای شهر تزیین شده. کوه نوردی و استفاده از استخر از امکانات هتل برای شماست. هراتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت های ماهواره ای، صندوق امانات، کتری برقی و یک حمام خصوصی است و با این امکانات خاص شما همچنین از امکان بالکن خصوصی نیز بهره ببرید.امکانات دیگر موجود در این هتل شامل اتاق هایی مخصوص افراد غیر سیگاری و پذیرش در تمام طول روزبه همراه یک میز تور و خدمات شاتل میباشد که البته برای این سرویس ها یک هزینه اضافی باید پرداخت شود. مهمان همچنین می تواند استفاده از لباس های شسته شده و اتو شده تازه نیز بهره ببرد. یک تراس حمام آفتاب مجهز و امکان سفارش منوها و ماساژ آرامش بخش نیز از دیگر امکانات هتل میباشد.
وعده های غذایی و نوشیدنی ها را میتوانید بر اساس انتخاب در رستوران هتل و منوی میان وعده سفارشی تحویل بگیرید.

http://thaitor.irهتل رامادا دیوانا پوکت http://thaitor.irهتل رامادا دیوانا پوکت http://thaitor.irهتل رامادا دیوانا http://thaitor.ir

 



:: برچسب‌ها: هتل های پوکت , هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

Centre Point Pratunam Hotel

یکی از هتل های بانکوک که در مرکز شهر بانکوک قرار دارد هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک می باشد. این هتل برای کسانی که می خواهند به مراکز خرید بانکوک نزدیک باشند بسیار مناسب است. این هتل از هتل های 4 ستاره بانکوک می باشد.مسافران به راحتی می توانند به مرکز مد پلاتینیوم و مرکز تکنولوژی پانتیپ دسترسی پیدا کنند. همچنین نزدیک بودن ایستگاه قطار اسکی و مرکز خرید سیام پاراگون، ام بی کی، پاساژسنترال ورلد، و میدان سیام از ویژگی های این هتل بشمار می رود. در کنار این مراکز خرید مهمان ها می توانند با کمی قدم زدن از رستوران های مختلف در ان اطراف استفاده کنند. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی عالی برای شما رقم بزنیم.

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tour

امکانات این هتل شامل باشگاه بدنسازی، استخر شنای بزرگ، رستوران ها، امکان برگزاری جلسات خصوصی، اینترنت با سرعت بالا می باشد. این هتل مقصدی مناسب برای اقامتی با کیفیت در بانکوک است.سرویس اتاق ۲۴ ساعته، انتقال فرودگاه، امکانات برای افراد مسن و معلول، بار، پارک ماشین، دربان،آسانسور، خدمات لباس های شسته شده،ملاقات امکانات،مطبوعات، کلوپ شبانه،کافی شاپ، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، اتاق خانواده، جعبه سپرده ایمنی، منطقه سیگار کشیدن، تور، مغازه، مرکز تناسب اندام، استخر در فضای باز،سونا،سونای بخار، اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی،استخر مخصوص کودکان، کلاب کودکان.

http://thailand20.com/thailand-tour


http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های بانکوک , هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل دیوانا پلازا پوکت

هتل دیوانا پلازا پوکت

Deevana Plaza Phuket

یکی از هتل های پوکت که ۵ دقیقه پیاده با ساحل پاتونگ فاصله دارد هتل دیوانا پلازا پوکت می باشد. کمتر از ۱ کیلومتر از مرکز خرید معروف جونگ سیلون فاصله دارد. این هتل که از هتل های ۴ ستاره پوکت می باشد، دارای امکانات کاملی برای اقامت شما گردشگران می باشد . در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی عالی برای شما رقم بزنیم.
http://thaitor.ir

هتل دیوانا پلازا پوکت

http://thaitor.ir

هتل دیوانا پلازا پوکت

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

این هتل دارای دو استخر روباز و یک مرکز اسپا و پنج غذاخوری می باشد. اتاق های هتل دکوری مدرن دارند ، این اتاق ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر یا شهر می باشند. امکانات اتاق ها شامل تلویزیون کابلی و چای ساز می شود. میهمانان می توانند در مرکز بدنسازی این هتل به ورزش بپردازند یا از خدمات سونا و ماساژ در مرکز اسپا استفاده کنند. برای کودکان نیز استخر و زمین بازی جدا وجود دارد. رستوران هتل غذاهای بین المللی و تایلندی را سرو می کند که هم امکان آن وجود دارد داخل هتل میل کنید هم در فضای باز.

http://thaitor.ir

هتل دیوانا پلازا

http://thaitor.ir

هتل دیوانا پلازا

امکانات هتل:

رستوران,ترانسفر فرودگاهی,آسانسور,خشکشویی,فروشگاه,نگهداری بچه,صندوق امانات,رستوران فضای باز,تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای,مینی بار رایگان,سشوار,پارکینگ .

امکانات ورزشی و تفریحی:
استخر سرباز, سونا, ماساژ,استخر ویژه کودکان,سالن بازی کودکان, باشگاه بدنسازی.

http://thaitor.ir

هتل دیوانا پلازا

 



:: برچسب‌ها: هتل های پوکت , هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل اچ رزیدنس بانکوک

هتل اچ رزیدنس بانکوک

H-Residence

یکی از هتل های معروف بانکوک که دارای امکانات خوب و عالی می باشد . هتل اچ رزیدنس بانکوک می باشد..30 دقیقه رانندگی می‌توانید به Lumpini Park و مرکز تفریحات شبانه Silom برسید. این هتل دارای امکانات کاملی شامل دکور تایلندی به همراه طراحی مدرن . دارای یک استخر در فضای باز . وای فای رایگان وخدمات ترنسفر رایگان به ایستگاه سریع السیر Surasak ارائه می شود. اتاق های نور گیر . تهویه مطبوع  تلویزیون صفحه تخت گاو صندوق شخصی می باشد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی منحصر به فرد برای شما رقم بزنیم.

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

حمام خصوصی  دارای مرکز تناسب اندام خدمات ماساژ آرامش بخش و سونا  دارای رستوران با غذاهای اروپایی و آسیایی صبحانه بوفه نیز موجود است . این هتل یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به معابد تایلند و گشت و گذار است.

اتاق ها:

هتل اچ رزیدنس در مجموع دارای 113 اتاق در 9 طبقه است که به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

اتاق سوپریور مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، صندوق امانات، امکانات حمام، سشوار، چای و قهوه ساز
سوئیت مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، دستگاه پخش DVD، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، صندوق امانات، امکانات حمام، سشوار، چای و قهوه ساز

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

رستوران:

رستوران HEW با منوی متنوعی از غذاهای اروپایی و آسیایی به سرو غذا می‌پردازد. صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود.

امکانات:

از جمله امکانات هتل می‌توان به خدمات زیر اشاره کرد:

مرکز SPA که شامل باشگاه بدن سازی، خدمات ماساژ و سونا می‌باشد. همچنین میهمانان می‌توانند در استخر روباز شنا کنند.

اتاق جلسات این هتل مناسب برای برگزاری نشست ها و گردهمایی است.

هتل اچ رزیدنس تا مرکز شهر حدود 9 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی حدود 41 کیلومتر فاصله دارد.

با توجه به سایت tripadvisor.com از 106 نفری که این هتل را انتخاب کرده اند:

13 نفر خانواده
29 نفر زوج ها
23 نفر سفر یک نفره
5 نفر سفر کاری

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های بانکوک , هتل های تایلند ,
نويسنده : سمیه عزیزی


ایبیس بانکوک ساتورن

ایبیس بانکوک ساتورن

 ibis Bangkok Sathorn

یکی از هتل های بانکوک هتل ایبیس بانکوک می باشد.که در قلب منطقه تجاری بانکوک می باشد. و در نزدیکی متر SkyTrain می باشد. همچنین این هتل دسترسی گردشگران را به مناطق توریستی بانکوک آسان کرده است. مانند رودخانه Phraya در چائو و بازار شب.ساتورن یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به معابد، فرهنگ و گشت و گذار است . در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی مطلوب برای شما رقم بزنیم.
ای بی ای اس بانکوک ساتورن

ایبیس بانکوک ساتورن

http://thaitor.ir

ایبیس بانکوک ساتورن

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

این هتل که از هتل های ۳ ستاره بانکوک است . دارای امکانات رفاهی از قبیل دسترسی به اینترنت تهویه مطبوع خشگ شویی حمام خصوصی و همچنین دارای رستوران با غذاهای تایلندی می باشد. پارکینگ رایگان شاتل فرودگاه تبدیل ارز ازدیگر امکانات این هتل است. در این هتل می توانید به راحتی حیوان خانگی خود را ببرید و هزینه اضافی ندهید.همچنین مهمانداران مسلط به زبان تایلندی و انگلیسی می باشند. این هتل که در منطقه ساتورن واقع شده به طور عمده به ساختمان های اداری هتل ها و سفارتخانه ها محدود شده است.

http://thaitor.ir

ایبیس بانکوک ساتورن

http://thaitor.ir

ایبیس بانکوک ساتورن

http://thaitor.ir

ایبیس بانکوک ساتورن

 



:: برچسب‌ها: هتل های بانکوک , هتل های تایلند ,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل ا وان استار پاتایا

هتل ا وان استار پاتایا

A-One Star Hotel

یکی از هتل های پاتایا می باشد . در مرکز شهر پاتایا واقع شده است و جزوگروه هتل های A-ONE می‌باشد. این هتل در نزدیکی خیابان Pattaya Central قرار دارد و تا ساحل تنها 200 متر فاصله دارد.این هتل نوساز با طراحی مدرن و اتاق هایی تمیز و زیبا یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرت می‌باشد. این هتل 3 ستاره می باشد. هتل ای-وان استار همه چیز را برای اقامت دلپذیر شما فراهم کرده است. در تور تایلند ما شرکت کنید تا بهترین اقامت را برای شما فراهم کنیم.

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tour هتل ای-وان استار مجموعا 258 اتاق دارد.اتاق استار, اتاق سوپریور, اتاق سوپر استار, اتاق سوپر استار بالکن دار.وسایل راحتی مانند قهوه ساز، سشوار و شماره گیری مستقیم بین المللی در اتاق ها مهیا هستند. همه اتاق ها به پنجره های بزرگ، یک میز کار بزرگ، تلویزیون کابلی با کانال های بین المللی و دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند.کافه رستوران Star Light غذاهای اروپایی و تایلندی سرو می‌کند. همچنین در این کافه رستوران می‌توانید از نوشیدنی های فرانسوی و ایتالیایی لذت ببرید.از امکانات هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، خشکشویی، آسانسور، باشگاه بدن سازی، 4 استخر شنا و خدمات ماساژ برای استفاده میهمانان مهیا است.

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourاینترنت رایگان در تمام مناطق هتل در دسترس است.در روزهای گرم میهمانان می‌توانند از شنا کردن در استخر روباز هتل لذت ببرند. همچنین علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند از باشگاه بدن سازی استفاده کنند.در مغازه های نزدیک هتل نیز می‌توانید موتور کرایه کنید و از موتورسواری در شهر لذت ببرید.هتل ای-وان استار تا مرکز شهر حدود 350 متر و تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی حدود 127 کیلومتر فاصله دارد.

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا , هتل های تایلند ,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل اچ رزیدنس بانکوک

هتل اچ رزیدنس بانکوک

H-Residence

هتل اچ رزیدنس یکی از هتل های ۳ ستاره بانکوک می باشد که در منطقه تجاری ساتورن بانکوک قرار دارد.۳۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به Lumpini Park و مرکز تفریحات شبانه Silom برسید. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی عالی برای شما رقم بزنیم.

http://thaitor.ir

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

دکور تایلندی به همراه طراحی مدرن . دارای یک استخر در فضای باز . وای فای رایگان وخدمات ترنسفر رایگان به ایستگاه سریع السیر Surasak ارائه می شود. اتاق های نور گیر . تهویه مطبوع  تلویزیون صفحه تخت گاو صندوق شخصی . حمام خصوصی  دارای مرکز تناسب اندام خدمات ماساژ آرامش بخش و سونا  دارای رستوران با غذاهای اروپایی و آسیایی صبحانه بوفه نیز موجود است . این هتل یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به معابد تایلند و گشت و گذار است.

http://thaitor.ir

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

اتاق ها:

هتل اچ رزیدنس در مجموع دارای ۱۱۳ اتاق در ۹ طبقه است که به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

اتاق سوپریور مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، صندوق امانات، امکانات حمام، سشوار، چای و قهوه ساز
اتاق دلوکس مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، صندوق امانات، امکانات حمام، سشوار، چای و قهوه ساز
سوئیت مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، دستگاه پخش DVD، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، صندوق امانات، امکانات حمام، سشوار، چای و قهوه ساز

http://thaitor.ir

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

رستوران:

رستوران HEW با منوی متنوعی از غذاهای اروپایی و آسیایی به سرو غذا می‌پردازد. صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود.

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

امکانات:

از جمله امکانات هتل می‌توان به خدمات زیر اشاره کرد:

مرکز SPA که شامل باشگاه بدن سازی، خدمات ماساژ و سونا می‌باشد. همچنین میهمانان می‌توانند در استخر روباز شنا کنند.

اتاق جلسات این هتل مناسب برای برگزاری نشست ها و گردهمایی است.

هتل اچ رزیدنس تا مرکز شهر حدود ۹ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی حدود ۴۱ کیلومتر فاصله دارد.

http://thaitor.ir

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

با توجه به سایت tripadvisor.com از ۱۰۶ نفری که این هتل را انتخاب کرده اند:

۱۳ نفر خانواده
۲۹ نفر زوج ها
۲۳ نفر سفر یک نفره
۵ نفر سفر کاری

http://thaitor.ir

 



:: برچسب‌ها: هتل های بانکوک , هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 85 صفحه بعد