5 رستوران برتر چین
5 رستوران برتر چین

5 رستوران برتر چین

The top 5 restaurants in China

در اینجا فهرستی از بهترین رستورانهای چین رو فراهم کردیم که میتونه لحظاتی فراموش نشدنی رو واستون رقم بزنه.. این رستورانها علاوه بر این که غذاهای لذیذی سرو میکنن، فضای فوق العاده ای هم دارن.محبوب ترین غذاهای چین رو میشناسین؟ بیاین با هم نگاهی به 5 رستوران برتر چین با غذاهای لذیذ!! بندازیم.


 
1. رستوران لاریس،شانگهای (Laris, Shanghai)

دنبال بهترین رستوران توی چین، اونم شانگهای هستین؟ رستوران لاریس بهترین رستوران شانگهای به شمار میره.. این رستوران ترکیب فوق العاده از یه غذاخوری و یه مکان هنری رو واستون اماده کرده که هر تازه واردی رو خیره میکنه..




2. رستوران اردک کباب دا دونگ، پکن (Beijing Da Dong Roast Duck Restaurant, Beijing)

رستوران دا دونگ یه جورایی پاتوق عبادت کنندگان هستش که هر روز بعدازظهر در اینجا جمع میشن.. کباب اردک این رستوران فوق العاده هستش و جوری اون رو طبخ میکنن که توی دهن آب میشه و عطر روغنش هیشوقت از یادتون نمیره.




3. رستوران مون دبوند، شانگهای (M on the Bund, Shanghai)

رستوران مون دبوند از همون 10 سال پیش که افتتاح شد، به یکی از محبوب ترین و دوس داشتنی ترین رستورانهای شانگهای تبدیل شد.. یه رستوران راحت و ارزون.. در نزدیکی دریایی مدیترانه..niceچی بهترین از این؟ .اسه تهیه بلیط هواپیما چین وقت رو از دست ندین!

 



4. رستوران ژان ژرژ، شانگهای (Jean-Georges Shanghai, Shanghai)

آشپز معروف، ژان ژرژ، حقش بود که رستورانش یکی از بهترین ها باشه.این رستوران نمای زیبایی از مشعل های ساختمان پودونگ و رودخانه هوانگپو داره.




5. رستوران ساخت چین، پکن (Made In China, Beijing)

اگرچه لقب "ساخت چین"، زیاد در طرفداری جایگاه خوبی نداره،ولی خود رستوران ساخت چین در پکن، طرفدارای زیادی داره.. یه رستوران همیشه شلوغ با غذاهای سنتی و بهترین همبرگر جوجه در شهر.این بار وقتی میگیم ساخت چین ینی یه رستوران فوق العاده..



تا حالا به کشور زیبای چین سفر کردین؟خاطراتتون رو با ما در میون بذارین پس برای تهیه بلیط هواپیما چین و تور چین هم با ما تماس بگیرین.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی