تفریحات بی نظیر و بیاد ماندنی پکن
تفریحات بی نظیر و بیاد ماندنی پکن

تفریحات بی نظیر و بیاد ماندنی پکن

Best Amusement Of Beijing

اگه شما به پکن سفر کنین و بخواین اونجا کلی تفریح کنین میدونین چه جاهایی برای تفریح شما هست؟؟ دوست دارین قبل از سفر با تور چین به این شهر لیست جاذبه های گردشگری پکن رو داشته باشین تا با خیال راحت تر و اطلاعات بیشتر به این کشور پرواز کنین؟؟ پکن یه شهر فوق العاده پرجمعیت و مدرنیه و میتونین کلی تفریح کنین و حوصلتونم سر نمیره.واسه همینم من بهترین تفریحات پکن رو بهتون معرفی میکنم بیشتر با اون ها آشنا بشین.



1. پارک تفریحی شی جینگ شان (Shijingshan Amusement Park)

این پارک که در سال 1986 ساخته شده بزرگترین پارک تفریحی آسیا به حساب میاد و تجربه ای مثل دیزنی لند رو براتون به وجود میاره.هر سال حدود 200 میلیون نفر از اون بازدید میکنن.این پارک بیشتر از 100 وسیله سرگرمی داره و هرچی که فکرش رو بکنین اینجا هست.از سینما و رستوران گرفته تا شخصیت های کارتونی مثل بتمن..سوپرمن..پری دریایی..سیندرلا و ...پارک تفریحی شی جینگ شان که یکی از بهترین تفریحات پکنه در تابستان از ساعت 8.30 تا 17 و در زمستان از ساعت 9 تا 16.30 بازه و میتونین از اون لذت ببرین





2. پیست اسکی نانشان (Nanshan Ski Resort)

میدونین المپیک زمستانی 2022 تو پیست اسکی نانشان برگزار میشه؟؟ برای همین هم داره به مجهزترین پیست اسکی چین تبدیل میشه و اگه این ورزش رو دوست داشته باشین میتونین یه روز پر هیجان رو اونجا بگذرونین.


 

 





3. دنیای آب در مکعب آب (Water World in the Water Cube)

این پارک آبی با مساحت 12000 متر مربع سال 2010 به شکل یه مکعب آبی رنگ ساخته و افتتاح شده و با وسایل خیلی پیشرفته ای مجهز شده و سرسره های فوق العاده هیجان انگیزی داره که میتونین ازشون استفاده کنین و بهترین پارک آبی پکنه..این پارک از ساعت 10 صبح تا 10 شب یکسره بازه و قیمت بلیطشم برای بزرگسالان 200 یوان (93,000 تومنه) و برای کودکان 160 یوان (75,000 تومنه)

 

 



4. پارک بی های (Beihai Park)

پارک بی های که یکی از بزرگترین پارک های چین هم به حساب میاد مساحتی 70 هکتاری داره و با کاخی که از قرن 10 میلادی توش هست اون رو خیلی خاص کرده و گردشگرای زیادی به اینجا میان..توی این پارک که یکی از بهترین تفریحات پکنه یه دریاچه بزرگ هم قرار گرفته که اگه اهل قایق سواری هم باشین میتونین اونجا حسابی به خودتون خوش بگذرونین




5. باغ وحش پکن (Beijing Zoo)

باغ وحش پکن یه مکان فوق العاده برای کساییه که به حیوانات علاقه دارن..حیوونای زیادی مثل ببر..شیر..پلنگ و ... تو این باغ وحش هستن ولی دلیل اصلی معروفیتش به خاطر پاندای غول پیکر چینیه که یکی از نمادهای این کشور به حساب میاد و خیلی از کسانی که به پکن سفر میکنن دوست دارن از نزدیک این موجود خوشگل رو ببینین و کلی ازش عکس یادگاری بگیرن و برای همینه که به عنوان یکی از بهترین تفریحات پکن از شوی گردشگرا انتخاب شده.


 



6. پارک اقیانوس (Ocean`s Park)

فکر کن بری پکن و آکواریوم منحصر به فرد این شهر رو از نزدیک نبینی..مگه میشه؟؟البته این پارک فقط آکواریوم نداره و مثل جنگل های آمازون طراحی شده و تو جنگل میتونین پیاده روی کنین و تو آکواریومش هم گونه های خیلی زیادی از ماهی های مختلف نگهداری میشه و مردم تو هر سنی که باشن به این پارک میان و از جاذبه های فوق العادش لذت میبرن.



اینم 6 تا از بهترین تفریحات پکن که قولش رو بهتون داده بودم..حالا هرکدوم رو که دوست داشته باشین میتونین برین و مطمئنم که حسابی بهتون خوش میگذره..اینم بگم اگه از تفریح زیاد خسته شدین میتونین تو مراکز خرید پکن با قیمت های باور نکردنی حسابی خرید کنین و به خودتون برسین و برای خرید بلیط چین به ما زنگ بزنین قول میدم پشیمون نشین





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی