لوکس ترین هتل های پکن
لوکس ترین هتل های پکن

لوکس ترین هتل های پکن

Luxury Hotel In Beijing

میدونین تو پکن چند تا هتل لوکس هست؟ میدونین کدوم هتل هاش از بقیه لوکس تر و شیک ترن؟ حدود 5000 هتل تو کل شهر پکن وجود داره که هرکدوم درجه بندی مختلفی دارن و قیمت هاشونم باهم فرق داره..ولی وقتی میخواین تو لوکس ترین هتل های پکن اقامت داشته باشین پس حتما باید به این 5 تا هتلی که تو این پست بهتون معرفی میکنم سر بزنین و کلی حال کنین..البته اینم ناگفته نمونه که تور چین یکی از بهترین تورهای گردشگری خارجیه که طرفدارای زیادی داره.




1. هتل خیابان رجیس پکن (The St. Regis Hotel Beijing)

هتل 5 ستاره خیابان رجیس یکی از لوکس ترین هتل های پکن با موقعیت جغرافیایی فوق العاده ایه چون تو قلب شهر پکن قرار گرفته و دسترسیش به همه چی مخصوصا مراکز خرید این شهر عالیه..این هتل 258 تا اتاق و 108 تا سوئیت لوکس داره با تخت های فوق العاده راحت و حمومشم با سگ های مرمر تزئین شده..امکانات رایگان هتل هم شامل استخر..زمین تنیس..باشگاه بدنسازی..صبحانه و اینترنت پرسرعت میشه که میتونین از اونا استفاده کنین..

  • آدرس هتل:The St Regis Beijing،21 Jianguomenwai Dajie،Beijing, 100020،China

 

2. هتل پادشاه پکن (The Regent Hotel Beijing)

یکی دیگه از لوکس ترین هتل های پکن هتل 5 ستاره پادشاه این شهره که فوق العاده بزرگه و با 500 اتاقی که داره حرفم رو کاملا تایید میکنهsurprisedاتاق های لوکس و عالیی داره که هرکدوم رو انتخاب کنین همه جوره نیازهاتون رو برطرف میکنه..رستوران این هتل غذاهای بینظیری رو برای شما سرو میکنه که هیچجا نمیتونین همچین طعمی رو پیدا کنین(بهتون قول میدمhero)این هتل هم استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی و اینترنت پرسرعت رایگان داره..

  • آدرس هتل:The Regent Beijing،99 Jinbao Street،Dongcheng District،Beijing, 100005،China

 


3. هتل چوب رز پکن (Rosewood Hotel Beijing)

بهترین هتل پکن همین هتل 5 ستارس که با 284 تا اتاق لوکس و بزرگ 7تا رستوران با انواع غذاها پذیرای شماست و میتونین حسابی از مسافرتتون لذت ببرین..همه اتاق های این هتل تراس هایی داره که توش یه باغچه کوچیک درست کردن تا بتونین هم از بوی گلهاش لذت ببرین و هم از تماشای منظره شهر..این هتل دارای استخر سرپوشیده..سالن یوگا..اینترنت پرسرعت و سالن بدنسازیه..

  • آدرس هتل: Rosewood Beijing،Hujialou،Beijing, Chaoyang District 100020،China

 

 

 


4. هتل مرکزی کری پکن (Kerry Centre Hotel Beijing)

هتل 5ستاره مرکزی کری 486 تا اتاق داره که مطابق با مد روز طراحی شده و هرکدوم اینترنت پرسرعت رایگان داره که میتونین ازش استفاده کنین..استخر سرپوشیده..سالن های ورزشی،اتاق تفریح و سرگرمی و یه مسیر پیاده روی تو فضای سبز امکانات دیگه ی این هتله که اون رو جزو لوکس ترین هتل های پکن قرار داده.

  • آدرس هتل: Kerry Centre Hotel Beijing،No 1 Guanghua Road،Chaoyang District،Beijing, 100020،China

 


5. هتل ریتز کارلتون (Ritz Carlton Beijing)

شعبه ی هتل بزرگ ریتز کارلتون تو پکن هم جزو لوکس ترین هاس..کلا این هتل یه برند معروفه و تو هر شهر یا کشوری که باشه جزو بهتریناس و این باعث شده که حتی تو مالزی هم لوکس ترین باشه..این هتل تو مرکز شهر قرار گرفته و 305 تا اتاق داره..

  • آدرس هتل: Ritz Carlton Beijing Downtown،No. 83A Jian Guo Road،Chaoyang District،Beijing, 100025،China

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی