مراکز خرید برتر شنزن
مراکز خرید برتر شنزن

مراکز خرید برتر شنزن

Shenzhen Main Shopping Malls


تقریبا در هر منطقه تجاری ، ده ها مرکز خرید وجود دارد که کالاهایی با برندهای بین المللی ارزان و گران قیمت را به شما عرضه می دارد. در اغلب این مراکز خرید چین در شنزن، همزمان با خرید ، می توانید به تفریح و سرگرمی نیز بپردازید. بهترین مراکز خرید شنزن: مرکز خرید MixC،کوکو پارک، کینگ گلوری پلازا و.. می باشند که در اینجا به معرفی آن ها می پردازیم:

 
1. مرکز خرید MixC

مرکز خرید MixC ، در حال حاضر بزرگترین و گران قیمت ترین مراکز خرید شنزن با امکانات درجه یک می باشد. همه چیز برای همه سنین در این مرکز خرید گران میکس سی در شنزن وجود دارد. به طور مثال در اینجا می توانید به اسکی روی یخ بپردازید و یا از سوپر مارکت ها خرید کنید و یا به تماشای تئاتر بروید.

 


 
2. مرکز خرید کینگ گلوری پلازا

مرکز خرید کینگ گلوری پلازا در شنزن، در منطقه لوهو و نزدیکی دانگ من قرار دارد و یکی از گران ترین مراکز خرید شنزن در چین به شمار می رود. در مجتمع تجاری کینگ گلوری پلازا، برندهای تجاری و بین المللی به فروش می رسد. ویژگی خاص و فوق العاده این پاساژ، پخش موسیقی راک اند رول در شب ها می باشد. می توانید در این مرکز خرید شنزن، زندگی شبانه چینی ها، در یک کشور شبه قاره آسیا را تجربه کنید. گردشگران به منظور بازیابی انرژی خود برای خرید، می توانند در سالن های تئاتر به تفریح و استراحت بپردازند.



 
3. مرکز خرید کوکو پارک

کوکو پارک یک پارک نیست بلکه یک مرکز خرید مدرن می باشد که در بزرگراه گوانگ یوآن واقع شده است. مرکز خرید بزرگ کوکو پارک شنزن، با معماری مدرن در منطقه مرکزی شهر شنزن واقع شده است. در سطح خیابان فروشگاه های لباس گران قیمت  و رستوران های متعدد وجود دارد. در طبقه اول این مرکز خرید یک سوپر مارکت نیز وجود دارد. همچنین می توانید در یک سینمای بزرگ به تماشای فیلم بنشینید. در بخش غربی کوکو پارک در شنزن یک کافی شاپ قرار دارد. شلوغ ترین موقع خرید، بعداز ظهر روزهای شنبه می باشد.



4. مرکز خرید سنترال واک (中心城)

مرکز خرید سنترال واک، تنها 5 دقیقه تا کوکو پارک فاصله دارد. مجتمع تجاری سنترال واک شنزن چین ، یکی دیگر از مراکز خرید شنزن می باشد که شبیه کالیسون در ایالات متحده آمریکاست. در اینجا ترکیبی از خرید، تفریح، رستوران و سرگرمی به مشتریان عرضه می شود. بهترین قهوه ایتالیایی در سنترا واک می باشد که محیطی جذاب و راحت را برای شما به ارمغان می آورد.

 


برای اطلاعات بیشتر در مورد تور چین ، ویزای چین، تهیه بلیط هواپیما چین با ما تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی