7 تا از بهترین تفریحات در پاتایا
7 تا از بهترین تفریحات در پاتایا

7 تا از بهترین تفریحات در پاتایا

 7Best Activities in Pattaya

در پاتایا تفریحاتی مختلف و هیجان انگیزی در طول روز و شب وجود دارد . که باعث شده این شهر گردشگران فراوانی را به خود جذب کند در این مطلب 7 تا از بهتری و هیجان انگیزترین تفریحات در پاتایا که طرفداران زیادی دارد را به شما معرفی می کنیم که در سفر به این شهر ساحلی زیبا این تفریحات را از دست ندهید. در تورتایلند ما شرکت کنید ما بهترین تفریحات را برای شما داریم.

http://www.thailand20.com/thailand-tourپارک آبی پاتایا

این پارک آبی به دلیل تنوع و وسعتش به بزرگترین پارک آبی جنوب شرقی آسیا و از مهمترین تفریحات در پاتایا تبدیل شده است. مساحت این پارک 160000 متر مربع میباشد این پارک در بخش جنوب پاتايا تایلند با انواع تفریحات آبی برای استفاده و تفریح مسافران و گردشگران مهیا شده است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

قایقرانی در پاتایا

پاتایا که اکثر اوقات آب و هوای آفتابی به همراه باد وجود دارد که برای ورزش با قایق بادبانی بسیار مناسب است. ویا سفر با قایق از پاتایا به جزایر بسیار زیبای اطراف ان بسیار لذت بخش است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourچتر بازی در پاتایا

شما می توانید مدرک چتر بازی خود را ظرف سه روز بگیرید و تعطیلات خود را در پاتایا صرف این فعالت کنید. معروف ترین مقصد چتر بازی در تایلند پاتایاست.چتر بازی دیگر فعالت های از این دست در پاتایا در امنیت و محافظت کامل انجام می شود حتی شما می توانید پرش را همراه مربی انجام دهید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

http://www.thailand20.com/thailand-tourغواصی در پاتایا

غواصی معروف ترین ورزش آبی در تایلند است. و تجربه ای ست که شما هرگز آن را فراموش نمی کنید. در سفر به تایلند حتما این ورزش آبی را تجربه کنید چرا که دنیای زیر آب یک دنیای جدید بر روی دیدگان شما باز می شود. و عجیب ترین موجودات زیبای آفرینش در این فضای بی وزنی درانتظار شما هستند.صخره های آبی ، مرجان ها ، رنگهای درخشان با ماهی های رنگارنگ شما را شگفت زده کرده و انتظار مواجه با حیوانات عظیم الجثه ،نهنگهای دریایی وحتی کوسه ها را داشته باشید .

http://www.thailand20.com/thailand-tour

طناب بازی در پاتایا

در میان جنگلهای زیبا و انبوه استوایی پاتایا شما میتوانید از طناب بازی لذت ببرید.در این منطقه هم میتوانید از طبیعت بکر و زیبای جنگل لذت ببرید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

اسکی روی آب پاتایا

 اسکی روی آب در واقع یک ورزش مدرنه که ورزشکار در حالی که اسکی مخصوص به پا کرده به وسیله قایق متوری یا کابل کشیده میشه و سرعت حدود 30 کیلومتر در ساعت رو داره .

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourبانجی جامپینگ در پاتایا

پريدن از ارتفاع 50 متري تجربه اي فراموش نشدني براي هر آدم ماجراجو مي تواند باشد . بانجی جامپینگ در پاتایا با منظره اي که سر راه مي بينيد بسيار زيبا و رويايي است.  در ضمن امکان پرش در شب و زير نور ماه و همچنين برگزاري يک جشن کوچک با همراهان به افتخار زنده بودنتان وجود دارد .

http://www.thailand20.com/thailand-tour



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تفریحات پاتایا,تفریحات تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی