پارك آبي پاتایا
پارك آبي پاتایا

پارك آبي پاتایا

Water Park Pattaya

 

در این بخش یکی از تفریحات تایلند در پارک آبی پاتایا را به شما معرفی خواهیم کرد:

 

پارك آبي پاتایا

پارك آبي پاتایا

 

images_1-thailand پارك آبي پاتایا که یکی از تفریحات پاتایا  به شمار می رود، در شمال ساحل جامتین پاتایا قرار دارد و شامل مجموعه ای از تفریحات آبی پاتایا ، کابل ارتباطی از جمله ترن و تله کابین شهر بازی،  پارک آبی بزرگ ( Water Park ) و یک برج ساحلی با ارتفاع 240 متر دارای یک رستوران گردان می باشد که می توان از آن مناظر و چشم انداز های زیبای پاتایا را مشاهده نمود.

 

پارک آبی پاتایا

پارک آبی پاتایا

 

تله کابین پارک

تله کابین پارک

 

images_1-thailandپارک آبی پاتایا که یکی از جاذبه های گردشگری تایلند می باشد، دارای خانه های ویلایی زیبایی می باشد. پارک آبی پاتایا از مکان های تفریحی پاتایا به شمار می رود و برای بازدید عموم خدمات متنوعی عرضه می دارد. این مکان یک انتخاب فوق العاده برای تفریح خانوادگی است .

 

پارک آبی پاتایا

پارک آبی پاتایا

 

images_1-thailandپارک آبی و برج پاتایا بخش هایی از مجموعه بزرگ پارک پاتایا  (pattaya park) است که شامل قسمت های زیر است :

images_1-thailandبرج پاتایا(Pattaya Park Tower) :اولین و بلندترین برج ساحلی (240 متر) با یک رستوران گردان واقع در سواحل شرقی تایلند

پارک آبی پاتایا

برج پارک پاتایا

 

images_1-thailandپارک آبی(Water Park):شما در سواحل زیبای پاتایا می توانید در دریا شنا کنید و لذت ببرید . اما در این پارک علاوه بر شنا و آب تنی با دنیایی از هیجان و سرگرمی روبرو خواهید شد.

 

پارک آبی

پارک آبی

 

images_1-thailandشهربازی(Fun Park)

شهر بازی با بازی های هیجان انگیز این مجموعه با وسایل بازی مهیج نظیر ، ترن ، کشتی وایکینگ ها ، چرخ و فلک و … که از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است .

 

شهربازی

شهربازی

 

چنانچه تصمیم دارید در تور پاتایا شرکت کنید و از تفریحات آبی تایلند لذت ببرید، از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پاتایا, تور پاتایا, دیدنی های پاتایا, تفریحات پاتایا, مراکز خرید پاتایا, هتل های پاتایا, رستوران های پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی