تا از بزرگترین و بهترین جزایر پاتایا
تا از بزرگترین و بهترین جزایر پاتایا

تا از بزرگترین و بهترین جزایر پاتایا

6Great Islands around Pattaya

جزایر پاتایا بهترین مکان برای استراحت در تعطیلات و لمس طبیعت است. جزایر پاتایا بسیار زیبا و معروف هستند . و بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند دور از شلوغی از آرامش دریا استفاده کنند. این 6 جزیره در پاتایا دارای سواحلی شنی زیبا و آب زلال و شفاف هستند . و بهترین مکان برای غواصی و ماهیگیری است. در تور تایلند ما شرکت کنید تا سفری فراموش نشدنی را برای شما رقم بزنیم.
http://thaitor.ir

6تا از بزرگترین و بهترین جزایر پاتایا

جزیره مرجان پاتایا

اين جزيره که با شهر ساحلي پاتايا کمی فاصله دارد، داراي سواحل شني سفيد است وهرروز صبح لنج هايي به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمي گردند. میتوانید اين مسير را با لنج و با قايق موتوري طی کنید.در اينجا امکان شنا، غواصي، حمام آفتاب، ورزش هاي آبي مثل اسکي روي آب و موج سواري براي همه وجوددارد.

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان پاتایا

جزیره کو فای یا بامبو پاتایا

این جزیره از چند جزیره کوچک دیگر تشکیل شده که میتونید با تور یه روزه به این جزیره برین و از طبیعت اون لذت ببرین.این جزیره با ساحل شنی سفید و آب روشن و خلوت بودن آرامش خاصی رو برای شما به وجود میاره.این جزیره بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر قواصی و آفتاب گرفتن ماهیگیری  است.

http://thaitor.ir

جزیره کو فای یا بامبو پاتایا

جزیره کو کراک پاتایا

این جزیره کوچک و دنج دارای یک ساحل شنی در کنار ساحل شرقی و یک ساحل صخره ای در ساحل غربی خود دارد. دارای صخره های مرجانی زیبا است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

http://thaitor.ir

جزیره کو کراک پاتایا

جزیره کو ساک پاتایا

جزیره کوچک به شکل نعل اسب دریایی روشن با آب بسیار شور و ساحلی سفید این جزیره زیبا پوشیده شده با درختان سرسبز گرمسیری است.این جزیره کوچک بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر قواصی و آفتاب گرفتن است. همچنین شما میتوتنید در تفریحاتی مانند جت اسکی یا قایق سواری که برای همه گدشگران بسیار جذاب است را امتحان کنید .

http://thaitor.ir

جزیره کو ساک پاتایا

جزیره مرجانی کولان

محیط زیبا و آرام آنجا بسیار روح نواز است. این جزیره سرگرمی های بسیاری دارد همچون جت اسکی، پاراسیلینگ پشت قایق های پرسرعت و غواصی برای جذب گردشگران دارد. گردشگران ماجراجو می توانند با پوشیدن لباس های غواصی به زیر آبهای آبی و تمییز دریای اطراف این جزیره بروند و از تماشای صخره های مرجانی نهایت لذت را ببرند.

http://thaitor.ir

جزیره مرجانی کولان

جزیره کرال پاتایا

اب دریاش زلال و رویاییه و بسیار خوش رنگه ماهی ها رو به وضوح میشه دید .یا باید عکس بگیرید یا شنا کنیداز تفریحات و بازی های دریایی استفاده کنی درختان زیبای نارگیل و سواحل مرجانی با شن های سفید و رویایی با بازی های متنوع ابی در وسط اقیانوس هند فراموش نشدنی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیدنی های پاتایا, دیدنی های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی