6 تا از بزرگترین و بهترین جزایر پاتایا
6 تا از بزرگترین و بهترین جزایر پاتایا

6 تا از بزرگترین و بهترین جزایر پاتایا

6Great Islands around Pattaya

زمانی که به پاتایا سفر کردید بهتر است به یکی از جزایر اطراف آن هم سفر کنید. چرا که جزایر پاتایا بسیار زیبا و معروف هستند . و بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند دور از شلوغی از آرامش دریا استفاده کنند. این 6 جزیره در پاتایا دارای سواحلی شنی زیبا و آب زلال و شفاف هستند . و بهترین مکان برای غواصی و ماهیگیری است. در تور تایلند ما شرکت کنید تا سفری فراموش نشدنی را برای شما رقم بزنیم.

www.thailand20.com/thailand-tour

جزیره مرجان پاتایا

اين جزيره که با شهر ساحلي پاتايا کمی فاصله دارد، داراي سواحل شني سفيد است وهرروز صبح لنج هايي به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمي گردند. میتوانید اين مسير را با لنج و با قايق موتوري طی کنید.در اينجا امکان شنا، غواصي، حمام آفتاب، ورزش هاي آبي مثل اسکي روي آب و موج سواري براي همه وجوددارد.

www.thailand20.com/thailand-tour

جزیره کو فای یا بامبو پاتایا

این جزیره از چند جزیره کوچک دیگر تشکیل شده که میتونید با تور یه روزه به این جزیره برین و از طبیعت اون لذت ببرین.این جزیره با ساحل شنی سفید و آب روشن و خلوت بودن آرامش خاصی رو برای شما به وجود میاره.این جزیره بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر قواصی و آفتاب گرفتن ماهیگیری  است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

جزیره کو کراک پاتایا

 این جزیره کوچک و دنج دارای یک ساحل شنی در کنار ساحل شرقی و یک ساحل صخره ای در ساحل غربی خود دارد. دارای صخره های مرجانی زیبا است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

www.thailand20.com/thailand-tour

جزیره کو ساک پاتایا

جزیره کوچک به شکل نعل اسب دریایی روشن با آب بسیار شور و ساحلی سفید این جزیره زیبا پوشیده شده با درختان سرسبز گرمسیری است.این جزیره کوچک بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر قواصی و آفتاب گرفتن است. همچنین شما میتوتنید در تفریحاتی مانند جت اسکی یا قایق سواری که برای همه گدشگران بسیار جذاب است را امتحان کنید .

جزیره مرجانی کولان

محیط زیبا و آرام آنجا بسیار روح نواز است. این جزیره سرگرمی های بسیاری دارد همچون جت اسکی، پاراسیلینگ پشت قایق های پرسرعت و غواصی برای جذب گردشگران دارد. گردشگران ماجراجو می توانند با پوشیدن لباس های غواصی به زیر آبهای آبی و تمییز دریای اطراف این جزیره بروند و از تماشای صخره های مرجانی نهایت لذت را ببرند.

www.thailand20.com/thailand-tour

جزیره کرال پاتایا

 اب دریاش زلال و رویاییه و بسیار خوش رنگه ماهی ها رو به وضوح میشه دید .یا باید عکس بگیرید یا شنا کنیداز تفریحات و بازی های دریایی استفاده کنی درختان زیبای نارگیل و سواحل مرجانی با شن های سفید و رویایی با بازی های متنوع ابی در وسط اقیانوس هند فراموش نشدنی است.

www.thailand20.com/thailand-tour

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیدنی های پاتایا, دیدنی های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی