دیدنی های بانکوک (قسمت دوم)
دیدنی های بانکوک (قسمت دوم)

دیدنی های بانکوک (قسمت دوم)

Bangkok Best Place to Go

 

بانکوک امروزه به یک مرکز تجاری کوچک تبدیل شده است. امروزه، با وجود پیشرفت روز افزون دنیای مدرن، هنوز هم شکوه و عظمت و زیبایی خود را حفظ کرده است. معابد خیره کننده، کاخ های دیدنی و جذاب، بازار روی آب معروف چین، و یا محله چینی ها، هر یک از این دیدنی های بانکوک یک داستان جذاب برای گفتن دارد!

 

بانکوک

 

help-1-iconرودخانه چائوپرایا

 

یکی از مهم ترین دیدنی های بانکوک، رودخانه چائوپرایا می باشد که تاکسی های آبی و باربرهای برنج همواره در حال رفت و آمد هستند. این رودخانه زیبا را از دست ندهید!

 

رودخانه چائو پرایا

 

help-1-iconبازار آخر هفته چاتوچاک

 

بازار آخر هفته چاتوچاک امروزه به یکی از مهم ترین دیدنی های تایلند تبدیل شده است. این بازار بزرگ با تنوع اجناس رنگارنگ، فرصت مناسبی برای خرید برای شما به ارمغان می آورد. این بازار دارای بیش از 8000 غرفه می باشد. در یک آخر هفته معمولی حدود 200000 گردشگر از این بازار دیدن می کنند.

 

بازار آخر هفته چاتوچاک

 

help-1-iconجاده خائوسان

 

اگر بانکوک جایی باشد که شرقی ها از غربی ها مهمان نوازی می کنند، جاده خائوسان یکی از بارزترین نشانه این مهمان نوازی است. مسافران از هر گوشه دنیا برای خرید به این منطقه سفر می کنند.

 

جاده خائو سان

 

help-1-iconخیابان کابوی

 

خیابان کابوی نام خود را پس از افتتاح اولین بار توسط یک کابوی آمریکایی-آفریقایی در این خیابان گرفت. این منطقه پر از چراغ های نورانی به رنگ قرمز می باشد.

 

سوی کابوی

 

help-1-iconخانه جیم تامسون

 

خانه جیم تامسون بیش از سه دهه به گارگاه احیای ابریشم تایلندی اختصاص یافته بود. پس از ناپدید شدن ناگهانی جیم تامسون این خانه به یکی از اثار باستانی بانکوک تبدیل شد.

 

خانه جیم تامسون

 

اگر می خواهید از دیدنی های تایلند لذت ببرید، برای ثبت نام در تور تایلند با ما تماس بگیرید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی