پارك آبي پاتایا
پارك آبي پاتایا

پارك آبي پاتایا

 

pattaya water park

 

پارک آبی پاتایا به نام پارک آبی رامایانا در شمال ساحل جومتین قرار دارد که از جذاب ترین و بهترین تفریحات تایلند است. این پارک آبی به دلیل تنوع و وسعتش به بزرگترین پارک آبی جنوب شرقی آسیا و از مهمترین تفریحات در پاتایا تبدیل شده است. مساحت این پارک 160000 متر مربع میباشد این پارک در بخش جنوب پاتايا تایلند با انواع تفریحات آبی برای استفاده و تفریح مسافران و گردشگران مهیا شده است.در تور پاتایا شرکت کنید و لحضات خوشی را در این پارک هیجان انگیز برای خود رقم بزنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

پارك آبي پاتایا مجموعه اي از تفريحات مختلف آبي ، کابل ارتباطي از جمله ترن و تله کابين و رستوران گردان در چوم تيان واقع شده و دارد . برج ساحلي پارک پاتايا با ارتفاع 240 متر داراي يک رستوران گردان است که شما ميتوانيد چشم انداز پاتايا را از آن ارتفاع به خوبي مشاهده کنيد . در اين مکان خانه هاي ويلايي زيبايي نيز موجود مي باشد.پارک آبي پاتايا مکان تفريحي بزرگي را براي بازديد عموم عرضه مي دارد.در تور تایلند ما شرکت کنید و از تفریحات تایلند لذت ببرید.اين مکان يک انتخاب فوق العاده براي تفريح خانواده ها است .

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

این مکان زیبا که از دیدنیهای پاتایا است از این قسمت ها تشکیل شده است اولين و بلندترين برج ساحلي با يک رستوران گردان واقع در سواحل شرقي تايلند،شما در سواحل زيباي پاتايا مي توانيد در دريا شنا کنيد و لذت ببريد . اما در اين پارک علاوه بر شنا و آب تني با دنيايي از هيجان و سرگرمي روبرو خواهيد شد،شهر بازي ،بازي هاي هيجان انگيز اين مجموعه با وسايل بازي مهيج نظير ، ترن ، کشتي وايکينگ ها ، چرخ و فلک است . در قسمت بعدی شما را با بانجی جامپینگ پاتایا اشنا میکنیم که یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز پاتایا است.

http://thailand20.com

http://thailand20.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تفریحات پاتایا , تفریحات تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی