ورزش گلف در بانکوک
ورزش گلف در بانکوک

ورزش گلف در بانکوک
Bangkok Golf

باشگاه ها و دوره های گلف موجود در شهر بانکوک از شهرت جهانی برخوردارند و این شهر به عنوان قطب رشته گلف در سطح آسیا مطرح است. تورنمنت های بین المللی زیادی در طول سال در تایلند برگزار می شود و همین موضوع تایلند را به مقصدی رویایی برای دوستداران گلف مبدل نموده است. باشگاه هایی چون لم لاک کا، تای کانتری، آلپاین گلف و اسپرتس کلاب از شاخص ترین باشگاه های گلف تایلند هستند که از بالاترین استانداردهای بین المللی برخوردارند.گلف بازی در بانکوک بدون شک جذابیت بسیاری برای گردشگران خارجی داشته و آنها قادرند در کنار جاذبه های گردشگری فراوان بانکوک، بازی گلف را نیز در برنامه سفرشان بگنجانند. در تور تایلند ما شرکت کنید تا از امکانات متعدد گلف در این کشور استفاده کنید.

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

 

 

امکانات متعددی برای این رشته در بانکوک و اطراف این شهر وجود داشته و دسترسی به این امکانات برای گردشگران براحتی امکان پذیر است. دوره های گلف ارائه شده در این باشگاه ها مورد استفاده گلف بازان حرفه ای و نیز آماتور قرار می گیرد. وجود امکانات فراوان و پیشرفته برای گلف، یکی از مهمترین عوامل جذب گردشگر در تایلند محسوب می شود.در بسته های گردشگری ارائه شده توسط بیشتر آژانس های گردشگری و مسافرتی، استفاده از امکانات گلف در بانکوک به عنوان یکی از برنامه های قابل انتخاب گنجانده شده و این مراکز، امکانات لازم برای ایاب و ذهاب و سایر امکانات مربوط به ورزش گلف را در اختیار گردشگران قرار می دهند. با گذراندن یک روز از سفرتان در یکی از باشگاه های گلف بانکوک، تجربه بسیار بی نظیر و لذت بخشی خواهید داشت.

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir

 

از مهمترین فاکتورهای مؤثر در هر باشگاه گلف، وجود زیبایی های طبیعی در محیط باشگاه و نیز جذابیت دوره های گلف ارائه شده می باشد. از نقطه نظر زیبایی و پوشش گیاهی، باشگاه های گلف تایلند در میان بهترین باشگاه های گلف جهان قرار دارند. این باشگاه ها برترین امکانات تفریحی و ورزشی را در اختیار مراجعان قرار می دهند.تورگردانان معمولاً ترتیب انجام تمام کارهای لازم از قبیل رفت و آمد، انتخاب باشگاه و هزینه های مربوطه (معروف به گرین فی) را می دهند.بویژه گلف بازی، انتخاب بسیار ایده آلی برای مسافران تجاری خواهد بود تا از انجام این بازی در محیطی آرام و ساکت لذت ببرند. در حقیقت آنها می توانند در کنار کار، اوقات فراغت شان را در هریک از باشگاه های گلف این شهر سپری کنند.

http://thaitor.ir

http://thaitor.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تفریحات بانکوک ,تفریحات تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی