هتل اف اکس شانگهای اون دی باند
هتل اف اکس شانگهای اون دی باند

هتل اف اکس شانگهای اون دی باند

FX Hotel Shanghai on the Bund

شبیه‌ ترین شهر جهان به نیویورک شهر شانگهای چین است. همین شباهت باعث شده تا خیلی‌ها این شهر را نیویورک شرق بخوانند.از طرفی شانگهای قلب تپنده‌ی اقتصاد کشور چین نیز بوده و هست.به همین دلیل در مورد انتخاب محل اقامتتان در شانگهای، باید نهایت دقت را انجام دهید.


مهم نیست که به عنوان توریست به این شهر سفر میکنید و یا برای تجارت و بازدید. در هرحال این هتل یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.همچنین اگر برای تجارت سفر می‌کنید، حتما سعی کنید در نزدیکی محل ملاقات‌های خود هتل رزرو کنید تا در ساعات شلوغ در ترافیک این شهر گرفتار نشوید.برای راحتی در این امر ما یکی از هتل های شانگهای بنام  هتل اف اکس شانگهای اون دی باند را به شما پیشنهاد میکنیم.

هتلی 3 ستاره که با توجه به درجه بندی خود از امکانات و خدمات خوبی برخوردار می باشد و مدیریت و خدمه هتل تمام تلاش خود را در راستاری برقراری ارامش و رفاه مسافرین تور چین انجام میدهند.هتل اف اکس شانگهای اون دی باند از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است .این هتل داراي 95 اتاق است که همگی با دکوراسیون شیک تزیین گشته اند. شما میتوانید بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر به رستوران هتل نیز بروید و از غذاي خوشمزه آن ميل کرده و لذت سفر را برای خود زیباتر کنید. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی