مراکز تفریحی پکن در یک نگاه
مراکز تفریحی پکن در یک نگاه

مراکز تفریحی پکن در یک نگاه

در شهر پکن جذابیت های گردشگری زیادی از جمله آثار باستانی و تاریخی و مناظر زیبای انسانی و طبیعی دیده می شود و علاقمندان زیادی نیز دارد. اگر می خواهید از آثار باستانی و تاریخی دیدن نمایید، می توانید از دیوار عظیم چین،شهر ممنوعه زیبا،کاخ تابستانی، پارک بی های، کوه شیانگ شان و معبد آسمانی در این شهر بازدید کنید.

اگر بخواهید با فرهنگ باستانی و شخصیت های مشهور تاریخی آشنا شوید، می توانید از اقامتگاه های قدیمی شخصیت های مشهور بازدید کنید و اپرای پکن را تماشا نمایید. برای آشنا شدن با اوضاع توسعه چین در زمینه های سیاسی، اقتصادی، دانش و فناوری و نظامی نیز می توانید بیش از یکصد موزه در شهر پکن را ببینید.

از مناظر و اماکن مشهور گردشگری پکن می تواند پارک یوان مینگ یوان، کوه شیانگ شان، پارک قوم های ملت چین، باغ وحش پکن، باغ گیاهان، موزه ملی، گالری ملی، موزه شوئو دو و همچنین استادیوم اصلی بازی های المپیک پکن موسوم به "آشیانه پرنده" و "مکعب آب" را نام برد. همچنین بسیاری گردشگران تور چین نیز به بازدید از پارک هو های، کوچه نان لو گو شیانگ، وو دائو اینگ بسیار علاقه نشان ی دهند و این مکانها هم جزو مکانهای تفریحی این شهر زیباست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی