کاخ پادشاهی بانکوک
کاخ پادشاهی بانکوک

کاخ پادشاهی بانکوک

Royal Palace in Bangkok

در این قسمت می خواهیم شما عزیزان را با یکی دیگر از دیدنی های تایلند یعنی کاخ پادشاهی بانکوک آشنا کنیم.

images5 یکی از مکان هایی که هر گردشگری در تایلند از آن بازدید می نمایند کاخ پادشاهی و معبد بودای زمردین می باشد . این بنا که مجموعه ای از ساختمان ی متعدد و گوناگون است، در سال 1782 با ساخت چوب آغاز شد و رامای اول ، پادشاه این امارت در طول سلطنت خود آن را تبدیل به امارتی عظیم و مستحکم تر کرد. در ابتدا مساحت این کاخ حدود510 کیلومتر مربع ،اما حالا مساحت 600 کیلومتر مربع را داراست.

http://thaitor.ir/
کاخ پادشاهی بانکوک

images5از جاذبه های گردشگری بانکوک میتوان به مجموعه کاخ پادشاهی و معبد سه برج بانکوک اشاره کرد.این کاخ در واقع مجموعه ای از ساختمان های مختلف است که از اواخر قرن 18 تا نیمه های قرن 20 محل سکونت تمامی پادشاهان تایلند بوده اند و بعنوان دیدنی های بانکوک این کاخ بازدید زیادی دارد.

http://thaitor.ir/
images5ساختمان های متعدد این کاخ در دوران رامای اول ساخته شده اما پادشاهان بعدی بخش هایی ازآن را تغییر داده، نوسازی کرده یا به منظور ساخت بناهای جدیدتر، تخریب کرده اند. این کاخ در ساحل غربی رودخانه بانکوک واقع شده و گرداگرد آن را دیواری به طول 1900 متر فراگرفته است. آن سوی دیوار هم کانالی قرار دارد که در گذشته به منظور حفاظت از کاخ در برابر دشمنان ساخته شده و منطقه اطراف کاخ را به صورت جزیره در آورده است.

http://thaitor.ir/

امیدوارم این مطالب براتون مفید باشه جهت کسب اطلاعات بیشتر از  تور تایلند و تور بانکوکبا این شماره 88548853 تماس بگیرید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بانکوک،دیدنی های بانکوک،تفریحات بانکوک،مراکز خرید بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی