رستوران منترا پاتایا
رستوران منترا پاتایا

رستوران منترا پاتایا

Mantra Restaurant & Bar

رستوران منترا پاتایا یکی از رستوران های پاتایا میباشد که در رده بهترین رستوران های پاتایا قرار دارد.در این رستوران شیک 7 اشپزخانه اوپن وجود دارد که شما میتوتنید در هنگام درست شدن غذا ان را مشاهده کنید.در این رستوران بهترین غذاهای تایلندی سرو میشود.هم چنین از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی ساحل زیبای پاتایا قرار دارد. در تور تایلند ما شرکت کنید و میز خود را در این رستوران رزرو کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

رستوران منترا پاتایا غذاهای ژاپنی، هندی، چینی، ایتالیایی، و همچنین غذاهای دریایی را سرو می کند.در رستوران مانترا ، هر یک از غذاها، آشپز جداگانه و مخصوص به خودش را دارد. جالب ترین قسمت این رستوران، تماشای طرز تهیه سوشی و برش دادن نان پیتزا و قرار دادن آن در مایکروفر می باشد. رستوران مانترا بهترین گزینه برای افرادی است که به صورت گروهی سفر کرده اند و هر یک سلیقه غذایی متفاوت دارند.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

حتی قبل از قدم گذاشتن به داخل رستوران مانترا پاتایا تایلند، توجه شما را به خود جلب می کند. یک پا دری قرمز و فواره های زیبا و فانوس های پر نور در ورودی رستوران قرار گرفته است. نور کم چراغ های بالای میزها، فضای بسیار رمانتیکی را به وجود می آورد. در انتهای رستوران اتاق های ویژه،  برای خانواده ها و میهمانان پر جمعیت تعبیه شده است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

به دلیل تنوع بیش از حد غذاها، در رستوران مانترا در کشور تایلند، به سختی می توان یکی از غذاهای لذیذ را سفارش داد. سوشی و ساشیمی در این رستوران یکی از بهترین غذاهای مانترا محسوب می شود. طرفداران غذاهای گوشتی باید بدانند که استیک این رستوران بسیار لذیذ و در عین حال گران قیمت می باشد. بر سر هر میز سبد نان ایتالیایی، اسفناج و نان و پنیر و گوجه به شکل پرچم ایتالیا، قرار داده شده است . در این رستوران حین غذا خوردن ، موسیقی های آرام و لایت پخش می شود.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

رستوران مانترا در پاتایا ، تمام تلاش خود را برای ایجاد دکوری عالی و فضای بی نظیر انجام داده است. میهمانا در این رستوران اجاز پوشیدن برخی لباس های کوتاه و … را ندارند و از ورود ان ها به رستوران جلوگیری می شود.این رستوران به قدری بزرگ است که لزومی ندارد از قبل جا رزرو کنید ولی گاهی در روزهای شلوغ ممکن است جاهای خوب رستوران را از دست بدهید. پس رزرو رستوران مانترا از قبل ضرری ندارد.بهتر است با رستوران های ایرانی واقع در پاتایا نیز اشنا شوید.تا بر طبق ذائقه خود میل کنید.

آدرس: روبروی هتل آماری ارکید، جاده ساحلی، شمال پاتایا

شماره تماس: 66038429591



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: رستوران های پاتایا,,
نويسنده : سمیه عزیزی