معبد تین هو کوالالامپور
معبد تین هو کوالالامپور

 معبد تین هو کوالالامپور

Thean Hou Temple Kuala Lumpur

معبد Thean Hou کوالالامپور یکی از بزرگترین معابد چینی جنوب شرقی آسیا است که در بالای تپه رابسون واقع شده است. این معبد متعلق به ساکنین چینی تبار مالزی است که هدایای مردمی امکان بازگشایی آن را در سال 1989 فراهم کرد این معبد سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است و همچنین تور مالزی هر لحظه آماده پذیرایی از شما گردشگرا ن عزیز می باشد.
http://malaysia12.com/

معبد تین هو کوالالامپور

http://malaysia12.com/ معبد تین هو یکی از دیدنی های کوالالامپور می باشد این مکان اعجاب انگیز یکی از بهترین نمونه های زیبایی معماری چینی است. قبل از ورود به محوطه اصلی معبد، فواره کوان یین، الهه خدای بخشایش و شمایل خدایگان در مسیر شما قرار دارند. عبادتگاه اصلی که Thean Hou ، خدای دریا در آن قرار دارد در طبقه سوم این معبد چهار طبقه واقع شده است. علاوه بر برگزاری جشن 15 روزه سال نو چینی در این معبد، سالیانه بیش از 100 فعالیت فرهنگی در Thean Hou صورت می پذیرد.

http://malaysia12.com/

معبد تین هو کوالالامپور

http://malaysia12.com/ یکی از بهترین مکان ها برای نشستن، کسب آرامش، و تماشای چشم انداز زیبای آسمان کوالالامپور بالای سقف بت خانه معبد Thean Hou است پر و پا قرص ترین طرفداران این معبد، زوج های جوانند که برای گرفتن عکس های عروسی به معبد Thean Hou می آیند. برای رفاه حال مشتری های اصلی این معبد دفتر ازدواجی در طبقه دوم تین هوو راه اندازی شده است.

http://malaysia12.com/

معبد تین هو کوالالامپور

http://malaysia12.com/ مجسمه هایی از بودای خندان،خدای جنگ و … را نیز در این معبد مشاهده خواهید کرد وقتی به داخل این معبد می روید مجسمه هایی شبیه اژدها مانند را در این معبد می بینید.ورودی به این مکان رایگان می باشد برای رفتن به این معبد می توانید از تاکسی یا اتوبوس شماره  استفاده کنید و در ایستگاه کلانگ پیاده شوید و تا معبد که روی تپه است پیاده بروید وجود تندیس هایی زیبا از 12 حیوان صور فلکی چینی در این معبد باعث شده بسیاری از چینی ها این محل را برای مراسم عروسی خود برگزینند . همچنین زائران و بازدید کنندگان می توانند برای آگاهی از طالع خود از طالع بینانی که در معبد این خدمات را انجام می دهند ، بهره بگیرند .

http://malaysia12.com/

معبد تین هو کوالالامپور

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیدنی های مالزی و تور کوالالامپور با این شماره 88548853 تماس بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کوالالامپور،دیدنی های کوالالامپور،تفریحات کوالالامپور،مراکز خرید کوالالامپور,
نويسنده : سمیه عزیزی